danielsn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ser du den halvøya som peker mot Oslo? Den er rett sør for Oslo. Der bor jeg. Siden du ikke bor lenger unna, så kan vell du også bare ta deg en dur, hvis du kjeder deg en dag Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ser du den halvøya som peker mot Oslo? Den er rett sør for Oslo. Der bor jeg. Siden du ikke bor lenger unna, så kan vell du også bare ta deg en dur, hvis du kjeder deg en dag Sikkert, bare Tonio ikke lusker bak sofaen hjemme hos deg. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ser du den halvøya som peker mot Oslo? Den er rett sør for Oslo. Der bor jeg. Siden du ikke bor lenger unna, så kan vell du også bare ta deg en dur, hvis du kjeder deg en dag Sikkert, bare Tonio ikke lusker bak sofaen hjemme hos deg. De står inntil veggene. Hun veit heller ikke hvor på jevnakre jeg bor (hun er redd bussen, så kom aldri hit). Så ikke vær redd for det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Grattis Hva er Stipend i flertall? Stipender? Stipendia? Stipendier = ubest. flertall Stipendia/Stipendiene = best. flertall. Jokke: Stipendium er entall. (stipend=stipendium) Løs førstepost, og gi blaffen i skirvefeil Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hylo! *hyle* *dævve av sult* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hylo! *hyle* *dævve av sult* *kosepå* Balltre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hylo! *hyle* *dævve av sult* *kosepå* Balltre. *kosepå* Balltre for teh win. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hylo! *hyle* *dævve av sult* *kosepå* Balltre. *kosepå* Balltre for teh win. Balltre og *kosepå* ftw. Jeg vet at Goophy ser seg enig. Endret 24. september 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hylo for admin and president! Jeg tror jeg stikker og skyter noen folk i hodet. LOL, HEADSHOT. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 /me Lurer på hvor japantorget på majorstua ligger hen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hylo for admin and president! Jeg tror jeg stikker og skyter noen folk i hodet. LOL, HEADSHOT. Lykke til! Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 KA POKKER I HELVE***!http://media.putfile.com/bf2vid26 Den filmen din! Det er brukt hack, sant? Det MÅ det blitt brukt.. Det er ikke bare deg som skyter nei? Om det ikke er hack, skal jeg passe på at klanen min ALDRI spiller mot klanen din scared.gif Melding jeg fikk fra Steina for en stund siden. hahah! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hylo for admin and president! Den dagen jeg blir admin på et forum, må jeg kvitte meg med heftige advarsler, først. Og få et nytt syn på forumet. Som sagt til Goophy. "Det skjer ikke.". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Heter den sangen på videoen?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Heter den sangen på videoen?? Lurer på det samme... Den hadde vært digg å ha til når jeg skal spille CS, som er akkurat nå. *kosepå Hylo* *poff* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Japantorget? Det er China Town-restaurant på Majorstuen, det er vel alt? Fant ut at "dere nerder" sikkert hadde likt postboksen vår i USA; "PO. Box 1337" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Heter den sangen på videoen?? Lurer på det samme... Den hadde vært digg å ha til når jeg skal spille CS, som er akkurat nå. *kosepå Hylo* *poff* *hoppe til musikken og gitaren* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Japantorget? Det er China Town-restaurant på Majorstuen, det er vel alt? Fant ut at "dere nerder" sikkert hadde likt postboksen vår i USA; "PO. Box 1337" Trur det er en liten butikk. En kar sa jeg fikk kjøpt et ordentlig Go sett der. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg går over/gjennom/whatever Majorstuen mange ganger i uken... Aldri sett noe japantorg... :S Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Noen som har noe bra musikk å si til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg