danielsn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Tenkte jeg bare skulle si: JEG HAR BURSDAG IDAG! Grattis med dagen Grattulerer de på vegne av alle på jevnaker Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Grattis. En kompis av meg har også bursdag i dag. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå er det Lovlig Blond på TV Norge! Det er yndlingsfilmen min, som noen påpekte. var nettopp på kino med en vennine liksom. Var kos, så den norsk-pakistanske filmen, faktisk ganske morsom, men viser at ikke alle pakistanere er så gjennomtenkte... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå er det Lovlig Blond på TV Gjett hva jeg skal se på nå! Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå er det Lovlig Blond på TV Norge! Det er yndlingsfilmen min, som noen påpekte. var nettopp på kino med en vennine liksom. Var kos, så den norsk-pakistanske filmen, faktisk ganske morsom, men viser at ikke alle pakistanere er så gjennomtenkte... Var da en snodig yndlingsfilm. Jeg skal se en film av noe slag og, tror det blir Black Hawk Down, eller Matrix Reloaded. Har sett begge før. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Lovlig blond e tøff! gir litt håp for oss blonde desuten e det gøy å se kossen dama tar knekken på alle de sleezy, drittsekkene av noen mannfolk.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 ja, hvordan kommer man inn på en server? Du skriver ip + port og eventuellt passord. Hvor kan jeg finne iper da? Til f.eks catch-gamer sine servere, hvis det finnes da... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Seriøst. Det er yndlingsfilmen min. Toeren er også fin. Til og med pappa liker den! Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kanke noen flere si gratulerer? jeg blir i så godt humør av det. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kanke noen flere si gratulerer? jeg blir i så godt humør av det. Jeg kan grattulere deg på vegne av hele hadeland, og sammtidig hele oppland GRATTIS Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Grattis Hva er Stipend i flertall? Stipender? Stipendia? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kanke noen flere si gratulerer? jeg blir i så godt humør av det. Fra Sør-Trøndelags ambassade på Strømmen: Gratulerer! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Stipendium? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Filmen på TV Norge nå er et mesterverk... *hinte* Også den koselige hunden og alt mulig. Like bra som den pleier! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har ikke tv norge jeg... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det er bare legaly blond. teit film. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har ikke tv norge jeg... Får man ikke inn TV Norge på sånn greie som man brukte i gamle dager til og med? Bordantenne heter det vel? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Grattis Hva er Stipend i flertall? Stipender? Stipendia? Stipendier = ubest. flertall Stipendia/Stipendiene = best. flertall. Jokke: Stipendium er entall. (stipend=stipendium) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 I gamledager? jeg har det på rommet mitt så hysj på deg. ( har tuner også da ) Tv antenne heter det enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg