XzYLsiT Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Ja, vært i New Orleans selv, hadde noen gode venner og litt slekt der, men de klarte seg fint. Edit: den skriftlige norsken må jeg bruke mer enn jeg gjør nå. Endret 24. september 2005 av XzYLsiT Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 New Orleans kommer til å gjøre myten om Atlantis til virklighet. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Stikker på kino i kveld eg, kong fu hasel trur eg den heiter?God film? Kung Fu Hustle er en morsom film til tider, men jeg ville ikke sett den igjen, for å si det slik. Pulp Fiction i kveld! Jeg har ikke sett den enda. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pulp Fiction i kveld! Jeg har ikke sett den enda. Wtf? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kung Fu Hustle er sannsynlgvis den beste parodien på ninjafilmer som noensinne er laget. Absolutt verdt å se! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ikveld skal jeg se Hooligans eller Dead & Breakfast. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pulp Fiction i kveld! Jeg har ikke sett den enda. Wtf? *Spise grøt* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pulp Fiction i kveld! Jeg har ikke sett den enda. Joho! Gratis ingang? Jeg får ikke bil, men får antakelig låne bilen til stemora mi hvis det passer *Spise nøtter* Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå har jeg hørt gjennom alle de tyske allsangklassikerne i iTunes-biblioteket to ganger, det er helt utrolig hva man kan få seg til å gjøre om man bare får utsatt litt oppgaveskrivning... (Heino, anyone?) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Uff. Det er mange kjærelighetstråder på forumet nå. Blæ. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Kung Fu Hustle er sannsynlgvis den beste parodien på ninjafilmer som noensinne er laget. Absolutt verdt å se! Er den ute på DvD? Har hørt så mye om det at jeg burde perhaps se den Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pulp Fiction i kveld! Jeg har ikke sett den enda. Joho! Gratis ingang? Hvis du er i Tromsø, så... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kung Fu Hustle er sannsynlgvis den beste parodien på ninjafilmer som noensinne er laget. Absolutt verdt å se! Er den ute på DvD? Har hørt så mye om det at jeg burde perhaps se den Jada. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Uff. Det er mange kjærelighetstråder på forumet nå. Blæ. Ja trodde det ville hjelpe å lage den uberstore kjærlighetstråden, men det var feil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Kung Fu Hustle er sannsynlgvis den beste parodien på ninjafilmer som noensinne er laget. Absolutt verdt å se! Er den ute på DvD? Har hørt så mye om det at jeg burde perhaps se den Jada. Sweet Arigato. Bursdagselvskap i dag...yay...the great..ida fyller år IGJEN...det slutter aldri. Ønsker jeg kjente ingen og viste bare om slik 2-3 personer jeg måtte ferie bursdag til. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kung Fu Hustle er sannsynlgvis den beste parodien på ninjafilmer som noensinne er laget. Absolutt verdt å se! Bør få med deg Shaolin Soccer også. Samme greia av samme folka, bare i fotball. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pfft, kun EKTE ninjafilmer som gjelder her i gården! Ninja Terminator <3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pfft, kun EKTE ninjafilmer som gjelder her i gården! Ninja Terminator <3 <333333 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kung Fu Hustle? HAH! Den filmen er for kjerringer. Har ikke NOE med EKTE NINJA å gjøre i det hele tatt! Dere må se Golden Ninja Warrior, Ninja Terminator og Cobra Vs. Ninja. Det er skikkelige ninjafilmer det! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Wehhee, bak from shopping i kr.sand. Kjøpte en jakke som var drit kul, passer perfekt med fargene til min framtidige moped Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg