Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
There are two forms of the official Norwegian language. Bokmal is used in most written works and is the most commonly spoken (75%), especially by those living in urban areas. The second form, Nynorsk, was created in the 1800s as a combination of many rural dialects. Laws require that Nymorsk be used in a certain percentage of schools and broadcasting media.

(Om norge på en student exchange-site)

Jo, og:

Customs Punctuality, good manners, and kindness are extremely important for Norwegians. The country does sponsor the Nobel Prize, after all.
Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Koselig melding fra far i går natt:

"Du må svare din far ellers vil det gå med deg som din mor. Du får ingen bil etter videregående av meg hvis du skal være så overlegen."

Denne fyren er faen meg 35 år, og han høres yngre og barnsligere ut enn meg. Nå er han jo psykisk syk da, men.

Lenke til kommentar
Koselig melding fra far i går natt:

"Du må svare din far ellers vil det gå med deg som din mor. Du får ingen bil etter videregående av meg hvis du skal være så overlegen."

Denne fyren er faen meg 35 år, og han høres yngre og barnsligere ut enn meg. Nå er han jo psykisk syk da, men.

hahah fikk meg en god latter der

Lenke til kommentar
Hello alle sammen.

HVa syns folk om New Orleans, og hva som kommer til å skje med Texas da, virker som om hele Amerika synker nå..

Engelsk skole i Cambridge er slitsomt , puh.

Hehe Bare kysten som synker, men plz guud ikkje la texas synke :p

Endret av izoren
Lenke til kommentar

New Orleans er trist, har vært der selv, men ble ikke så forelsket i byen at det gjorde noe. VI hadde bestilt et fuckings hotell som visstnok var fire stjerner, hvor vi fikk limoen til å kjøre oss rett til Hyatt. Så ille var det. Det første hotellet er antagelig totalt-ødelagt nå. ;) Problemet, da vi var der, var at Microsoft hadde en eller annen gigantisk konferanse, og at alle hotellrom i prinsippet var opptatt. Hyatt fikset et eller annet, men de kjente gatene i French Quarter stinket jo og var fulle av dritt. Greit å ha vært der før Katarina og Rita ihvertfall!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...