Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har jeg råna i tre timer :/

Var helt sykt, skulle bare kjøre en tur og besøke Mari mens hun jobbet på hydro. Også var ikke hun der, men Nathalie ble med for å hente Morten. Også kjørte vi om østbygda ( skikkelig bondeland, møtte en mototrsykkel på hele veien, tok vel ca et kvarter med villmannskjøring) og så skulle Nathalie et sted. Så dro Morten og jeg og hentet Charlotte. Så kjøpte vi godis og gulerøtter på shell og bare surra rundt.

Er helt volt patetisk, men bare kødda hele tiden så har hatt latterkrampe ca hele kvelden. Er bare best når man kjører inn på hydro, suser fordi rånerene så de stirrer øya ut av seg. ( Liek jenterånere wtf? ) Og så dra den til 90 i andregir ut av plassen :p

Jaja, sånn er det å bo på bondelandet og ikke ha noe å gjøre. Kjørte meg bort i dunihagen allè etter å ha kjørt Charlotte hjem da :s Men så bare så jeg etter hovedveien og kjørte litt rundt i boligfeltet så fant jeg frem :p

Alt for langt innlegg, men les det de som gidder..

Lenke til kommentar

Du bor i Svelvik eller i nærheten, ikke sant Anette? Etter mine erfaringer er det relativt høy rånefaktor der, jeg var der i sommer en gang (samme dagene som 'Svelvikdagene' var, av alle ting), og på grunn av at jeg hadde begrenset tro på hele oppholdet hadde jeg på meg en genser fra J. Lindeberg med en relativt synlig logo (nei, ikke hettegenseren, den har jeg aldri hatt), fordi jeg ikke ville ta på meg noe jeg var voldsomt glad i, i tilfelle ting skulle finne på å gå i stykker. Jeg trasket da rundt i sentrumsområdene litt, og fikk flere ganger 'soss' og 'jålekopp' ropt etter meg samtidig som jeg følte meg shabby så det holdt -- det var en ganske snodig kombinasjon (nei, dette var ikke et innlegg ment nedsettende mot Anette eller hennes hjemsted, men jeg må innrømme at jeg har begrenset sans for mennesker som synes jeg er for pent kledt på dager jeg er ekstremt labert kledd).

Jeg har forresten kjørt meg bort i Svelviktraktene mange ganger, det er helt umulig å finne frem der, og så går det stort sett tre evigheter før jeg skjønner at jeg har kommet feil, fordi jeg ikke hadde vett til å plotte inn adresser på GPSen på forhånd. Alltid en herlig følelse.

Forresten, godt å høre at du holder deg sunn ved å kjøpe gulrøtter! :)

Lenke til kommentar

thomasr, sånn hadde jeg det i Cracow på skoletur, hvor også Hersleb skole var på skoletur. Jeg tenkte liksom at jeg ikke skulle ta det fineste jeg hadde, og tok på en lys gul skjorte med hest på brystet. Jeg fikk ropt skjellsord som (jeg synes det er en fantastisk ord) "Pottitt-homo", "pappagutt-homse" "jævla homse, ikke tror du er noe" "allah- et-eller-annet" +++. I POLEN..

Lenke til kommentar
... Er helt volt patetisk, men bare kødda hele tiden så har hatt latterkrampe ca hele kvelden ...

hvorfor er det så patetisk når dere har det gøy? :)

Var selve råningen som var patetisk ;) Men greit, du har et godt poeng.

Thomas: Ja jeg hadde på meg belte og t-skjorte fra lindeberg på svelvikdagene for to år siden. Fikk kommentaren" De klærne der må ha kosta alt for mye, de er fra det dyre merke, da gidder ejg ikke snakke med deg" Elns :S Jaja, folk her kan være rare for å si det sånn ;) Men var ikke på råning her, blir for drøyt å være rundt den ene shell stasjonen føler jeg.. Er bedre å kjøre rundt til folk i sande. Er mer venn med folkene der egentlig, svelvikfolk kan være så utrolig sære til tider..

Hvis det var i år du var på svelvikdagene, var du på postgirobygget?

Lenke til kommentar

Ja, jeg var på Postgirobygget (var du der også, i likhet med resten av stedets innbyggere?), samt et par utesteder etterpå, jeg ble fortalt at dette var den kvelden i året det virkelig pleide å være ekstremt fullt overalt, men det var jo helt tomt...? Merkelige saker, men i taxi-køen senere på natten derimot, der klarte de å lage kø, roping, forbannelse og det som verre var, heldigvis klarte jeg etter hvert å få 'fikset' køen så det ble kortvarig for min del, taxikø med fulle mennesker er ikke akkurat en situasjon jeg føler meg plagsomt trygg på.

Som sagt så antar jeg ikke at du er en av de typiske Svelvikinnbyggerne Anette, i alle fall ikke slik jeg ser for meg en typisk Svelvikinnbygger (de får jeg kjenner er svært så greie), bare for å ha poengtert det en ekstra gang.

Det er helt håpløst å skulle kle seg for å bli akseptert i alle sammenhenger, samtidig som en skal prøve på å føle seg vel i klærne en går i (vel, for min del i alle fall, det hjelper sikkert å ikke ha et kronisk kjærlighetsforhold til silke, skjerf og annet jåleri), jeg har gitt opp prosjektet for lenge siden, men, altså, den genseren er sånn jeg kunne finne på å bruke hvis jeg skulle, tja ... hugge trær? Ikke at det er en aktivitet jeg har for vane å drive med, men poenget forblir det samme.

Lenke til kommentar

Skjønner poenget ditt, men svelvikfolk er ikke enkle. Og ville ikke kalt meg for vanlig svelviking.. Var bare halve byen som var på postgirobygget ;) Prøver å hsuke om jeg kan ha sett deg der. Men er vanskelig å se folk i folkemengden. Så ihvertfall eksen til Nathalie godt nok,han stod og hoppet opp og ned foran meg så de hvite støvlettene mine er helt herpa..

Menmen, svelvikdagene sugde i år. Kom tilbake et år det er fint vær. I fjor var det årets beste helg, så det varierer veldig. :)

Lenke til kommentar

Etter erfaringene med stup fulle 40-årige (minst) damer i taxikø er jeg litt usikker på om suksessen skal gjentas, det måtte nok blitt i litt mer kontrollerte former om jeg skulle returnere, viltre kvelder på byen er ikke noe for en rolig og moderat person som meg... En is en rolig solskinnsdag kanskje? :) Det er i sånne stunder steder som Svelvik er fint, men da er det ordentlig fint også.

Lenke til kommentar
En is en rolig solskinnsdag kanskje? :) Det er i sånne stunder steder som Svelvik er fint, men da er det ordentlig fint også.

Det er absolutt å anbefale :) Er svelvik fra sin beste siden, østlandets lille sørlandsby.

Satt på en buss fra drammen med endel sørlendinger en gang, og de pratet masse om hvor likt svelvik var sørlandet osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...