Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

@kd, ikke for å være frekk, men jeg synes ikke skriblerier på en random internettside kvalifiserer til tittelen "journalist".

TSP derimot, han skriver for de store avisene i Norge. :yes:

Nå skal ikke jeg skryte eller noe, men må bare informere deg om at Hardware.no ikke er en hvilken som helst random internettside. Ser du på TNS Gallup sin liste over norges mest besøkte sider, finner du Hardware ved siden av store sider som Deiligst.no, Internettkatalogen.no og Digi.no. Stavanger Aftenblad er ikke engang på den lista.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
@kd, ikke for å være frekk, men jeg synes ikke skriblerier på en random internettside kvalifiserer til tittelen "journalist".

TSP derimot, han skriver for de store avisene i Norge. :yes:

Nå ville jeg satt en skribentjobb i HW-nettverket mye høyere enn en artikkel og to i Stavanger Aftenblad. Jeg er mer kvalifisert enn deg til å bedømme det, ettersom jeg får blekka i posten hver ukedag :p

Lenke til kommentar
TSP: du virker på meg som en Stavanger Aftenblad-kinda guy. Det er få personer i Norge som trenger et A4-ark for å beskrive den nye kattepusen sin.

Tonio: igjen - skriblerier på en random nettside gjør en ikke til en journalist.

Og det skal jeg liksom ta positivt eller negativt :dontgetit: . Har på føelsen av det siste... :(

Hva jeg driver med? Vel jeg er skoleelev i 10B, og jeg har skrevet to-tre saker for en ganske ukjent nettside.. Og jeg har blitt hobbyphotoshopper :wee:

Lenke til kommentar

Kjeder meg, noen som vil ha sin innleggshistorikk sjekket for mulige brudd på retningslinjene? Ser det er alt for få advarsler ute og går her :hrm:

Edit:

:p Skal tro om noen faktisk tok den seriøst :ermm:

Vente litt i edit før jeg sjekker...

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...