Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Må ikke glemme Adawen da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Den fylles vel opp med beastiality/pre-16 as we speak? Den er faktisk ikke oppe helt enda, men det kommer, det kommer. Endelig har jeg litt plass: 750GB + 74GB Specs pus? Hovedkort: SI K8N NEO4 F nforce4 S-939 CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED OS-disk: Western Digital Raptor 74GB S-ATA Diverse-disk: Seagate 250GB S-ATA NCQ 7200RPM x 3 Kabinett: Chieftec CX-04 vifter: 3 x 92mm + 1 x 120mm PSU: OCZ PowerStream strømforsyning 420W RAM: OCZ 1024MB Premier Dual Channel Skjermkort: POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe DVD-spiller: Samsung DVD-brenner: BenQ Sånn ca. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Når det gikk ut på hvem som var penest, ja. Man glemmer da ikke hvordan folk ser ut, bare fordi de ikke har postet i RPP på en måned. Eller.. Forumet har blitt så overfladisk. Før hadde man faktisk et forhold til folkene som hengte her, nå husker man dem bare etter bildet i RPP. Endret 23. september 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hovedkort: SI K8N NEO4 F nforce4 S-939CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED OS-disk: Western Digital Raptor 74GB S-ATA Diverse-disk: Seagate 250GB S-ATA NCQ 7200RPM x 3 Kabinett: Chieftec CX-04 vifter: 3 x 92mm + 1 x 120mm PSU: OCZ PowerStream strømforsyning 420W RAM: OCZ 1024MB Premier Dual Channel Skjermkort: POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe DVD-spiller: Samsung DVD-brenner: BenQ Sånn ca. "Hvor kjapt booter den?" Da sitter jeg med åpne armer i påvente av anmeldelser... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hovedkort: SI K8N NEO4 F nforce4 S-939CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED OS-disk: Western Digital Raptor 74GB S-ATA Diverse-disk: Seagate 250GB S-ATA NCQ 7200RPM x 3 Kabinett: Chieftec CX-04 vifter: 3 x 92mm + 1 x 120mm PSU: OCZ PowerStream strømforsyning 420W RAM: OCZ 1024MB Premier Dual Channel Skjermkort: POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe DVD-spiller: Samsung DVD-brenner: BenQ Sånn ca. Den så slettes ikke værst ut *vil ha* Aller helst vil jeg ha diskene. Lite plass her. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Herregud da Darkness|, jeg gidder ikke å bruke mange timer på å letet gjennom RPP og alskens andre tråder for å muligens kunne finne bilder av noen "veteraner"... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Herregud da Darkness|, jeg gidder ikke å bruke mange timer på å letet gjennom RPP og alskens andre tråder for å muligens kunne finne bilder av noen "veteraner"... Hehe. Ta det rolig, var ikke helt det som var poenget, og ikke deg jeg siktet til heller Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jepp, men det vitner om dårlig holdning når de gamle veteranene glemmes så fort. Du er jo bare en nykommer i forhold til de gode gamle. Han glemte til og med en av de "nye" i off-topic. Stine f.eks. Skal man bare huskes etter aktivitet i RPP? Jo, det var nok meg du siktet til... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 "Hvor kjapt booter den?" Da sitter jeg med åpne armer i påvente av anmeldelser... Jeg har klokket den til 3,4 Juletre! :THUMBZERUSALEM: Anmeldelser kommer straks jeg har blitt lei av å spille counterstrike med 100fps. ^^ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 "Hvor kjapt booter den?" Da sitter jeg med åpne armer i påvente av anmeldelser... Jeg har klokket den til 3,4 Juletre! :THUMBZERUSALEM: Anmeldelser kommer straks jeg har blitt lei av å spille counterstrike med 100fps. ^^ jeg vil og ha ny maskin.. helst gratis.. Hvor mye har du lagt ut for den da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvor mye har du lagt ut for den da? 14000 med mva og frakt. Skal kjøpe en ny LCD-skjerm når studielånet kommer hoppende. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvor mye har du lagt ut for den da? 14000 med mva og frakt. Skal kjøpe en ny LCD-skjerm når studielånet kommer hoppende. damn... Og jeg som sparer til en Kongeparken billett Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 I høstferien skal jeg bo på et hotell rett ved Paddington Station i London, det blir utrolig gøy! Jeg har 7.000 kroner som jeg kan svi av... Noen steder/butikker som er et must å se? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Når det gikk ut på hvem som var penest, ja. Man glemmer da ikke hvordan folk ser ut, bare fordi de ikke har postet i RPP på en måned. Eller.. Forumet har blitt så overfladisk. Før hadde man faktisk et forhold til folkene som hengte her, nå husker man dem bare etter bildet i RPP. 4000 poster på et år sier vel sitt, jenta har vel lite tid til overs til å tenke. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jepp, men det vitner om dårlig holdning når de gamle veteranene glemmes så fort. Du er jo bare en nykommer i forhold til de gode gamle. Han glemte til og med en av de "nye" i off-topic. Stine f.eks. Skal man bare huskes etter aktivitet i RPP? Jo, det var nok meg du siktet til... Angående Stine, ja. Resten, nei. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 blabla Hva er'e som feiler deg? Klarer du ikke skrive noe uten å være frekk? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 I høstferien skal jeg bo på et hotell rett ved Paddington Station i London, det blir utrolig gøy! Jeg har 7.000 kroner som jeg kan svi av... Noen steder/butikker som er et must å se? Masse fine butikker. Hva skal du ha? Leiligheten vår der ligger ved Liverpool Street station. Skal dit sammen med mamma og søster neste helg antagelig. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 I høstferien skal jeg bo på et hotell rett ved Paddington Station i London, det blir utrolig gøy! Jeg har 7.000 kroner som jeg kan svi av... Noen steder/butikker som er et must å se? Hmmm, hvor skal jeg begynne? Jo, siden du skal bo ved Paddington, er det kanskje greit å begynne i vest. Du må på Harrods, om ikke annet for opplevelsens skyld, det samme gjelder Harvey Nicks. Det er også verdt å ta en tur rundt i alle de små forretningene i diverse smågater i Knightsbridge. Chelsea kan du stå over, med mindre du har veldig mye tid. Bond Street/New Bond Street/Sloane Square er stedet for de store motehusene, i sidegatene ligger det mye litt mer spesielle designere. Om du ikke liker å handle klær bør du i alle fall ta deg tid til å gå innom en Paul Smith-butikk, de er rimelig artige. Av typisk turistting man bør få med seg er det mye som kan nevnes, men en tur i Parlamentet er verdt et par timer, British Museum bør besøkes (ikke prøv å rekke over hele, finn en eller to utstillinger på forhånd du har lyst til å se), og så er det lite som slår litt spankulering rundt i Hyde Park (vel, det må i tilfelle være å ri på Rotten Row). Er man i London må man gå på puber, de trenger ikke være brune og ekle, det finnes mange veldig akseptable, poenget er at man kommer i kontakt med folk på en helt annen måte her enn ellers. I og med at vi er på hw.no kan jeg nevne at Tottenham Court Road er stedet for elektronikk/tekniske duppedingser av diverse slag, jo, og så ligger det en Apple Store i Regent Street, der ligger forresten også Swarowski og mye annet fint. Kunne skrevet mye mer, men om du nevner noe mer spesifikke ting du har lyst til kan jeg ta det derfra, jeg kjenner det meste ved London rimelig godt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 me be ze tired. trur jeg legger meg jeg. er trøtt etter skole :\ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ahh, nydelig Thomas. Takker så meget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg