DurinVIII Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Thihi TSP bærsja på leggen Gjorde jeg vel ikke jeg blanda profilen min og datoen den 23, fra et eller annet sted. Makan til løgner du farer med da Edit: Vi kan jo fortsatt feire det med 100 årsjubileumet, og feire at jeg har 1030 innlegg utenfor OffT, som minner meg om slaget på Stiklestad. Thihihi Jeg bærsja på leggen Jeg er blitt lurt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 @kd: Du glemte mange jenter på den listen din. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 er det det som lukter helt forjævlig ekkelt? vi hadde et eller annet forsøk på VGS så det lukta råtne egg og dårlig melk i hele skolen. Najs det. Mehehe. Melkesyre er det som får deg til å stivne hvis du jobber for hardt. Vi løp intervaller i en alpinbakke. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 er det det som lukter helt forjævlig ekkelt? vi hadde et eller annet forsøk på VGS så det lukta råtne egg og dårlig melk i hele skolen. Najs det. Mehehe. Melkesyre er det som får deg til å stivne hvis du jobber for hardt. Vi løp intervaller i en alpinbakke. Thihihihi 2mass bærsja på leggen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 @kd: Du glemte mange jenter på den listen din. Kanskje like greit? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) er det det som lukter helt forjævlig ekkelt? vi hadde et eller annet forsøk på VGS så det lukta råtne egg og dårlig melk i hele skolen. Najs det. Mehehe. Melkesyre er det som får deg til å stivne hvis du jobber for hardt. Vi løp intervaller i en alpinbakke. haha jeg vet jo tilogmed det jeg innbilte meg av en el annen grunn at det hadde noe med naturfag forsøk å gjøre. men til saken, hva er det som lukter så fælt av de naturfag forsøkene? er et som lukter en blanding av råttne egg og dårlig melk. jeg hadde det på gk hvertfall. Endret 23. september 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Thihihihi 2mass bærsja på leggen Spis litt dritt, du Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nja...har akkurat spist Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Why? 'Cuz I'm gay. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Psh, du har hawt dame så stfu bitch. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 er det det som lukter helt forjævlig ekkelt? vi hadde et eller annet forsøk på VGS så det lukta råtne egg og dårlig melk i hele skolen. Najs det. Mehehe. Melkesyre er det som får deg til å stivne hvis du jobber for hardt. Vi løp intervaller i en alpinbakke. haha jeg vet jo tilogmed det jeg innbilte meg av en el annen grunn at det hadde noe med naturfag forsøk å gjøre. men til saken, hva er det som lukter så fælt av de naturfag forsøkene? er et som lukter en blanding av råttne egg og dårlig melk. jeg hadde det på gk hvertfall. Svoveloksid kanskje? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 @kd: Du glemte mange jenter på den listen din. Jeg tviler ikke. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 weeee im flying! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 @kd: Du glemte mange jenter på den listen din. Jeg tviler ikke. Men du fikk med de som har vært mest aktive den siste tiden, og som har lagt ut bilde. Er ikke så mange av de aktive du har glemt, om det er noen! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Japp det er sant. Tonio for mod! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 jeg stemmer for enda mer bilder av jentene på HW,jeg har ikke klart å bestemme meg... '' and now ladies and gentlemen,its the swimsuit competition ! yay yay '' Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 jeg stemmer for enda mer bilder av jentene på HW,jeg har ikke klart å bestemme meg... '' and now ladies and gentlemen,its the swimsuit competition ! yay yay '' *daske med* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Japp det er sant. Tonio for mod! No fucking way. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Joa', hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg