Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Thihi TSP bærsja på leggen :D

:dontgetit:

Gjorde jeg vel ikke jeg blanda profilen min og datoen den 23, fra et eller annet sted.

Makan til løgner du farer med da :hrm:

Edit: Vi kan jo fortsatt feire det med 100 årsjubileumet, og feire at jeg har 1030 innlegg utenfor OffT, som minner meg om slaget på Stiklestad.

Thihihi Jeg bærsja på leggen :D

:hmm: Jeg er blitt lurt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det det som lukter helt forjævlig ekkelt? vi hadde et eller annet forsøk på VGS så det lukta råtne egg og dårlig melk i hele skolen. Najs det.  :sick:

Mehehe. Melkesyre er det som får deg til å stivne hvis du jobber for hardt. Vi løp intervaller i en alpinbakke.

Thihihihi 2mass bærsja på leggen

Lenke til kommentar
er det det som lukter helt forjævlig ekkelt? vi hadde et eller annet forsøk på VGS så det lukta råtne egg og dårlig melk i hele skolen. Najs det.  :sick:

Mehehe. Melkesyre er det som får deg til å stivne hvis du jobber for hardt. Vi løp intervaller i en alpinbakke.

haha jeg vet jo tilogmed det jeg innbilte meg av en el annen grunn at det hadde noe med naturfag forsøk å gjøre. men til saken, hva er det som lukter så fælt av de naturfag forsøkene? er et som lukter en blanding av råttne egg og dårlig melk. jeg hadde det på gk hvertfall.

:hmm:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

haha jeg vet jo tilogmed det jeg innbilte meg av en el annen grunn at det hadde noe med naturfag forsøk å gjøre. men til saken, hva er det som lukter så fælt av de naturfag forsøkene? er et som lukter en blanding av råttne egg og dårlig melk. jeg hadde det på gk hvertfall.

:hmm:

Svoveloksid kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...