Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg bruker lang tid på å lage en lang liste over "chicks at HW.no", og så er det så og si ingen som kommenterer den? Var ikke mye å kommentere det der. Jeg var jo ikke engang med Jeg fant ikke noe bilde av deg. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg fant ikke noe bilde av deg. Hvor er denne fantastiske listen? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Jeg bruker lang tid på å lage en lang liste over "chicks at HW.no", og så er det så og si ingen som kommenterer den? Var ikke mye å kommentere det der. Jeg var jo ikke engang med Jeg fant ikke noe bilde av deg. http://darkness.rasterburn.org/hw.no/kropp_naer.jpg http://darkness.rasterburn.org/hw.no/3.JPG Edit: Eline: http://forum.begin.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4893049 Endret 23. september 2005 av Tonio Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) HAHAHA. Fine bilder du valgte ut Best å lage litt restriksjoner her ja Endret 23. september 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Etter ønske fra smårips_eier, så har jeg endret bildet hennes i Chicks @ HW.no. Jeg poster like godt hele listen på nytt. Chicks @ HW.no v. 3.0 AnAnAs: Anette: Tonio: Hanne: smårips_eier: loco-flirt: Mirann: r: Vero_NiCa: Eline: Rome: Darkness|: Endret 24. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Altså. Jeg trodde jeg hadde gjort det klart at jeg var deiligst Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hrmph, skulle egentlig ut en tur nettopp, ble det noe særlig av? Nei... Vet dere forresten hvilken dag det er i dag? Det er et år siden jeg meldte meg inn i forumet og 100 år siden norge offisielt ble oppløst, dette må dobbeltfeires! I min tid på hw.no har jeg postet gjennomsnittlig 2,89 innlegg (utenfor OffT). Dette gjennomsnittlige tallet har på det meste vært på 3.5 per dag. Dette er en fin profil.. Og nå kan vi mimre tilbake til mitt første innlegg, første tråd og første vedlagte fil. Alt i ett! LINK I dag har det forresten ikke skjedd noe særlig spennende hjemme hos meg annet enn å ha plaget fargoth, mens jeg prøvde å gjøre ting i Photoshop . Edit: Dessverre viser det seg at det ikke blir noen feiring, jeg vil sannsynligvis måtte dra til Psykolog og øyelege om ikke lenge =P Endret 23. september 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er et år siden jeg meldte meg inn i forumet Det er den 23 september.. og du meldte deg inn 2 oktober? :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er et år siden jeg meldte meg inn i forumet Det er den 23 september.. og du meldte deg inn 2 oktober? :!: Beklager, jeg bare må få lov til å si det: E I D Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bra jobbet @kd, m.fl. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bra jobbet @kd, m.fl. *kosepå* Jaja, nok forumsitting for meg nå. CS-tid. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hva i pokkern?! Jeg syns da helt klart det sto den 23. September der i stad . Jaja. Nice liste du har laget @kd. Kjempebra at du tok deg tid til det! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hva i pokkern?! Jeg syns da helt klart det sto den 23. September der i stad . mega-über EID! Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 OK, now I'm bored. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 bah... tror det innebygde lydkortet mitt streiket nettopp.. kan ikke spille av noe musikk.. *hooke opp ps2 til anlegg* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Thihi TSP bærsja på leggen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Thihi TSP bærsja på leggen Gjorde jeg vel ikke jeg blanda profilen min og datoen den 23, fra et eller annet sted. Makan til løgner du farer med da Edit: Vi kan jo fortsatt feire det med 100 årsjubileumet, og feire at jeg har 1030 innlegg utenfor OffT, som minner meg om slaget på Stiklestad. Endret 23. september 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Så herlig med melkesyretest på skolen i dag. Nammelig altså. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hmmf.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Så herlig med melkesyretest på skolen i dag. Nammelig altså. er det det som lukter helt forjævlig ekkelt? vi hadde et eller annet forsøk på VGS så det lukta råtne egg og dårlig melk i hele skolen. Najs det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg