Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ^^pussy pic!! omg omg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Lite hyggelig på skolen i går da Satt å prata med et par jenter i klassen, også plutselig snakka de no om at hu ene ( som heter Tine ) hadde slått opp med kjærsten sin. litt seinere i samtalen kommer hu med: Jeg trenger en som ikke bare er snill og grei, men må også se litt pen ut ( ikke ordrett men noe i den dur ) Og der sitter jeg liksom jeg bare: EY! w00t t3h Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Lite hyggelig på skolen i går da Satt å prata med et par jenter i klassen, også plutselig snakka de no om at hu ene ( som heter Tine ) hadde slått opp med kjærsten sin. litt seinere i samtalen kommer hu med: Jeg trenger en som ikke bare er snill og grei, men må også se litt pen ut ( ikke ordrett men noe i den dur ) Og der sitter jeg liksom jeg bare: EY! w00t t3h hva prøver du å si?`erru stygg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tydeligvis :!: Jeg er ikke sånn "sosse kar" for å si det på den måten. bryr meg vel ikke egentlig i hva jeg går i. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Gohan: Vel...da er du nok stygg og/eller mindre grei. Enjoy life. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tydeligvis :!: Jeg er ikke sånn "sosse kar" for å si det på den måten. bryr meg vel ikke egentlig i hva jeg går i. sosser er jo det støggeste som finns ... man skal gå i det man føler seg vel i... jeg er boms,og trives som det... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Gohan: Vel...da er du nok stygg og/eller mindre grei. Enjoy life. Yeah. Får lære å leve med at man ser ut som noe som blei kasta i søpla for mange år siden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg bruker lang tid på å lage en lang liste over "chicks at HW.no", og så er det så og si ingen som kommenterer den? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg bruker lang tid på å lage en lang liste over "chicks at HW.no", og så er det så og si ingen som kommenterer den? den var så bra at kommentarer ikke var nødvendig... btw...jeg kommenterte ett bilde Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 jeg er boms,og trives som det... Da har vi noe til felles. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rome: *kosepå* Trodde aldri jeg skulle si det til deg igjen... Strange. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 søt jente det da adios godtfolk... må mekke middag... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rome: *kosepå* Trodde aldri jeg skulle si det til deg igjen... Strange. Du må være syk! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Eh. kom på, at det sikkert har noe med å gjøre at jeg ikke er like veltrent som mange andre på skolen. but shit happens. *se på mer anime* Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Lite hyggelig på skolen i går da Satt å prata med et par jenter i klassen, også plutselig snakka de no om at hu ene ( som heter Tine ) hadde slått opp med kjærsten sin. litt seinere i samtalen kommer hu med: Jeg trenger en som ikke bare er snill og grei, men må også se litt pen ut ( ikke ordrett men noe i den dur ) Og der sitter jeg liksom jeg bare: EY! w00t t3h Hvorfor svarte du ikke bare "Ikke jeg heller" elns? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rome: http://forum.begin.no/index.php?act=Attach...post&id=4692911 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Lite hyggelig på skolen i går da Satt å prata med et par jenter i klassen, også plutselig snakka de no om at hu ene ( som heter Tine ) hadde slått opp med kjærsten sin. litt seinere i samtalen kommer hu med: Jeg trenger en som ikke bare er snill og grei, men må også se litt pen ut ( ikke ordrett men noe i den dur ) Og der sitter jeg liksom jeg bare: EY! w00t t3h Hvorfor svarte du ikke bare "Ikke jeg heller" elns? Jeg gjorde det Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rome: kom til meg.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg bruker lang tid på å lage en lang liste over "chicks at HW.no", og så er det så og si ingen som kommenterer den? Var ikke mye å kommentere det der. Jeg var jo ikke engang med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg