PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg gruer meg.... Leirskole mandag... Du overlever sikkert, naturen er ikke så farlig som enkelte skal ha det til. La meg sitere vår kjære Piranha: -å-h-e-r-r-e-g-u-d! -Bli hjemme om du klarer! -Det var en fæl opplevelse Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da har Tonio vært i byen og kjøpt ti bøker, et skjørt, en bukse, en t-skjorte, en tynn jakke, en genser, et belte og to par hansker. Lars skulle prøve hva jeg hadde kjøpt.. Han er søt. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da har Tonio vært i byen og kjøpt ti bøker, et skjørt, en bukse, en t-skjorte, en tynn jakke, en genser, et belte og to par hansker.Lars skulle prøve hva jeg hadde kjøpt.. Han er søt. What do I see, a little romance? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ha dæ vækk, dett spøkels! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 da var eg ikke arbeidsledig lenger på mandag begtnner eg som garageportinspektør ?!?!?! grattis! er det fett da ? inspisere garasjer? nei jeg skal inspisere gareae porter Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da har Tonio vært i byen og kjøpt ti bøker, et skjørt, en bukse, en t-skjorte, en tynn jakke, en genser, et belte og to par hansker.Lars skulle prøve hva jeg hadde kjøpt.. Han er søt. What do I see, a little romance? Med sin egen bror? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da har Tonio vært i byen og kjøpt ti bøker, et skjørt, en bukse, en t-skjorte, en tynn jakke, en genser, et belte og to par hansker.Lars skulle prøve hva jeg hadde kjøpt.. Han er søt. What do I see, a little romance? Med sin egen bror? And your point is..? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Lars skulle prøve hva jeg hadde kjøpt.. Han er søt. Jeg har større armer enn Lars Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Lars skulle prøve hva jeg hadde kjøpt.. Han er søt. Jeg har større armer enn Lars Og større enn meg og Stine.. Du har sagt det mange ganger. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 mmmMMMuffins Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 En halvtime til jeg blir henta. Gleder meg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Pass på å bare drikke deg passe full da. Dumt om du må pumpes eller noe, da blir ikke turen like morsom. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 En halvtime til jeg blir henta. Gleder meg jeg skal se armene dine før du drar. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 En halvtime til jeg blir henta. Gleder meg jeg skal se armene dine før du drar. Nei. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg gruer meg.... Leirskole mandag... Du overlever sikkert, naturen er ikke så farlig som enkelte skal ha det til. La meg sitere vår kjære Piranha: -å-h-e-r-r-e-g-u-d! -Bli hjemme om du klarer! -Det var en fæl opplevelse Da jeg var på leirskole ble 90% syke og alle gikk rundt med diare og spysyke. Kan tenke deg hvor digg det var! Leirskole blir ikke mer moro enn man gjør det selv kan du si.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jau, når man først er på leirskole, og heter joachim, må man vel ha med bærbar tv, trådløst bredbånd, laptop, o.l. for å holde møkkabloggen oppdatert med kjedelige ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 STØVSUGER! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jau, når man først er på leirskole, og heter joachim, må man vel ha med bærbar tv, trådløst bredbånd, laptop, o.l. for å holde møkkabloggen oppdatert med kjedelige ting. Fikk du ikke med deg at han skal bruke telefonen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hvem er forumets peneste jente? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jau, når man først er på leirskole, og heter joachim, må man vel ha med bærbar tv, trådløst bredbånd, laptop, o.l. for å holde møkkabloggen oppdatert med kjedelige ting. Fikk du ikke med deg at han skal bruke telefonen? gah. jeg leser ikke innleggene til godeste joachim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg