Bruker-33331 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Snaaart på vei til båten.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Gjør man ikke? Ta å gå inn på burgerking å bestill 1 stk. Hamburgerpapir, så finner du fort ut av det HAHA! skal jeg faen meg gjøra Skal se hva som skjer. jeg skal ha de ubretta :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Snaaart på vei til båten.. Jeg og. Nesoddbåten, skal til paps. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 JEg er trøtt... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bah, helg, deilig! Side 2500 btw.. k0z&nuzz Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Yey, nå reiser jeg om 4o min (hjemmandte) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Du bak her - JA, man kan kjøpe grenadin i daglivarebutikken. Så godt som alle søknadspapirer levert! Jeg ser frem til et koselig år! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Fy faen, nå begynner jeg og bli lei Beklager, men serveren har for mye trafikk til å gjøre det du ber om. Prøv på nytt senere. ARGH! Ueland, når skal det fikses?! Ellers har jeg hatt en fin dag. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da tror jeg at jeg vandrer opp til Hamar. Blir kjedelig å sitte på toget så lenge, men blir digg å se dama igjen. Ha en fin helg. wh1te: Ha det gøy i Stavanger. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Im so bored. Jeg vurderer trening eller konsert i Jesuskirka i Tromsø. Box Of Mothers spiller, og jeg har litt lyst til å se dem... *poste på side 2500* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da har jeg trent litt Spillte basketball og bandy med noen venner Skal straks ta en dusj, så skal jeg spille NFSU Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da har jeg trent litt Spillte basketball og bandy med noen venner Skal straks ta en dusj, så skal jeg spille NFSU Lenge siden jeg har sett deg her! *kosepå* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor er det ikke lov å hate tiggere? Jeg gjør det, og jeg skjuler det ikke heller. Bloggen blir sikkert politisk ukorrekt som faen. Men Bogstadveien oversvømmes jo... Løp 3000 bedre denne gangen, husker ikke helt tiden, men det ble en femmer. Og jeg er jo "syk" så det må jo godtas. Kjempefornøyd. Jeg gruer meg.... Leirskole mandag... Lenke til kommentar
lugah Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hvorfor er det ikke lov å hate tiggere? Jeg gjør det, og jeg skjuler det ikke heller. Bloggen blir sikkert politisk ukorrekt som faen. Men Bogstadveien oversvømmes jo... hate tiggere? Hva har de gjort deg? Nå ble jeg fryktelig provosert. Bare fordi de kke har råd til dyre og fanxy klær er ikke mennesker da eller? Du skulle regelrett hatt *******. Endret 23. september 2005 av lugah Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor er det ikke lov å hate tiggere? Det er da fullt lovlig. Jeg vemmes over tiggere, samme hvor teit folk mener det er. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg gruer meg.... Leirskole mandag... Du overlever sikkert, naturen er ikke så farlig som enkelte skal ha det til. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor er det ikke lov å hate tiggere? Det er da fullt lovlig. Jeg vemmes over tiggere, samme hvor teit folk mener det er. Sant, Narkomane og alkoholikere er selv skyld i probleme sine. Ingen som tvang dem til å starte Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) HAHAHA! suckers! innlegget selges ikke. Endret 23. september 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor er det ikke lov å hate tiggere? Det er da fullt lovlig. Jeg vemmes over tiggere, samme hvor teit folk mener det er. Sant, Narkomane og alkoholikere er selv skyld i probleme sine. Ingen som tvang dem til å starte hvordan vet du det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Da har jeg trent litt Spillte basketball og bandy med noen venner Skal straks ta en dusj, så skal jeg spille NFSU Lenge siden jeg har sett deg her! *kosepå* *kosepå tilbake* Det er deilig å kunne være på det eneste forumet som har en plass i hjertet mitt <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg