Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kommer jeg tilbake, og hva ser jeg? Jo, b-real har stengt så og si samtlige tråder her! Faen, hva er poenget med det? Greit nok at det skal være kvalitetssøppel, men folk her likte og var aktive i trådene. Grr.

Lenke til kommentar
Her kommer jeg tilbake, og hva ser jeg? Jo, b-real har stengt så og si samtlige tråder her! Faen, hva er poenget med det? Greit nok at det skal være kvalitetssøppel, men folk her likte og var aktive i trådene. Grr.

Hjelp.

Lenke til kommentar
Det som er så pes med kvinnfolk, man må jo nesten rydde opp i fanskapet før de kommer, ikke at hun kommenterer det, men man må jo rydde rydde rydde heeele tiden :(

Hm, jeg har faktisk aldri ryddet før jeg har hatt med meg en gutt hjem. Og rommet mitt ser virkelig ut som et bombet horehus...

Lenke til kommentar
Det som er så pes med kvinnfolk, man må jo nesten rydde opp i fanskapet før de kommer, ikke at hun kommenterer det, men man må jo rydde rydde rydde heeele tiden :(

Hm, jeg har faktisk aldri ryddet før jeg har hatt med meg en gutt hjem. Og rommet mitt ser virkelig ut som et bombet horehus...

Å rydde er noe drit. Men å ha noen der er ikke det. :p

Lenke til kommentar
Greit nok at det skal være kvalitetssøppel, men folk her likte og var aktive i trådene. Grr.

Haha, snakk for deg selv.

Sa jeg at alle likte alle trådene? Nei.

Jeg er enig i at mange av disse fortjente stenging, og det var bare et fåtall av disse trådene jeg likte. Men folk var aktive i dem, og det hadde de ikke vært hvis de hatet trådene!

Uansett, nok om det. Har prøvemuntlig i engelsk i morgen. Gleder meg. :D

Lenke til kommentar
Gifte deg med meg, Eline? :love:

Jada.. Så klart du kan det :)

Skal jeg komme og hente deg med traktoren min nå?

:cry: how could you..

eller forresten, jeg er jo bare til for seksuell nytelse ja, stemmer! :green:

btw, skal kjøre masse traktor i sommer, trakke silo! :wee:

Lenke til kommentar

Ååå..stakars, får du ikke postet..*riste på hode*

*knis*

Neida, det ER forskjell på søppel og søppel og vi moderatorer har sett oss lei av disse threadene (som egentlig bare ble opprettet av en person..men men..) så jeg fikk æren av å ta raidet.

Nei, ikke alle så ser trangen til det, mitt blir så sykt rotete på en dag at jeg må ensten...

Lenke til kommentar
Kunne jo stengt trådene med en gang de ble opprettet da, hvis det var så ille, hvorfor lot dere de leve så plutselig stenge dem?

Fordi moderatorene vil vise sun utrolige slagkraftighet. :p Neida, det var vel fordi de ble enig om å gjøre det etter en stund.

Lenke til kommentar
eller forresten, jeg er jo bare til for seksuell nytelse ja, stemmer! :green:

Oh yes, you are! ;)

Bare et sex-leketøy du.. :p

B|Real: Jeg orker ikke å rydde, og det er sjelden at folk faktisk er inne på rommet mitt. Så jeg syns ikke det er så nøye om hvordan det ser ut der.

Lenke til kommentar
Ååå..stakars, får du ikke postet..*riste på hode*

*knis*

HAH! Mobber du meg for å poste mye? Litt statistikk:

• Du har 11708 poster. Jeg har 3045.
  • Du har 8421 innlegg i OT-baren. Jeg har 2526.
  • Du har et snitt på 9 innlegg per dag. Jeg har et snitt på 4.

Og DU mobber meg?

:roll:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...