Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Prøve i sex ja. "først tar man av seg alle klærne" osv Skriftlig eller skal dere stå å vise? :!: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men fra spøk til side; Hvis man har kjøpt seg en cd og klarer å miste den. Er det da like umoralsk å laste ned igjen de sangene? Tamti*bump* Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jey! Vi skal ha prøve i sex (ikke praktisk) Bare jeg som får Monty Python- Meaning Of Life flashbacks her ell? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Akkuratt den jeg tenkte på holdt på å skrive det Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men fra spøk til side; Hvis man har kjøpt seg en cd og klarer å miste den. Er det da like umoralsk å laste ned igjen de sangene? Jeg hadde gjort det.. I dag tjente jeg litt over hundre kroner og slapp tre timer på skolen. Gjorde egentlig ingenting på skolen i dag, de tre andre timene var prøve og småprat. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Å, det er såå kos å våkne opp med en laptop ved siden av seg. <3 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Å, det er såå kos å våkne opp med en laptop ved siden av seg. <3 Stod du opp nå..? Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Så kosli og våkne opp med virus på daten som gjør at hastiheten blir dårligere NOT Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tok litt tidlig helg idag orka ikke være i siste time. var så sliten og trøtt at jeg neppe kunne klart å fulgt med. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 *sitte å vente på fatter* *dra til Polen med de hvite busser til mandag* Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Prøve i sex ja."først tar man av seg alle klærne" osv Skriftlig eller skal dere stå å vise? :!: Like kult som kreft! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 da var eg ikke arbeidsledig lenger på mandag begtnner eg som garageportinspektør ?!?!?! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 da var eg ikke arbeidsledig lenger på mandag begtnner eg som garageportinspektør ?!?!?! grattis! er det fett da ? inspisere garasjer? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jaujau, Prøva var lett. Skulle bare sette riktig del på riktig sted osv. Også en hel haug om prevensjon Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men fra spøk til side; Hvis man har kjøpt seg en cd og klarer å miste den. Er det da like umoralsk å laste ned igjen de sangene? Tamti*bump* Nei, du kjøper vel ikke plastikk cd-en...men innholdet på cd-en? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Mener du at om jeg kjøper meg en burgermeny på burgerking feks. så skal jeg ikke beholde papiret etterpå? :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Mener du at om jeg kjøper meg en burgermeny på burgerking feks. så skal jeg ikke beholde papiret etterpå? :!: Du kan vel absolutt beholde papiret? Men du går vel ikke på burderking for å kjøpe hamburger papir? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Gode Gud, ingen er så utkjørt som meg nå. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Gjør man ikke? Ta å gå inn på burgerking å bestill 1 stk. Hamburgerpapir, så finner du fort ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg