Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere skal bare vite at jeg snart legger opp SO 4, rundt side 2500 er det hvertfall slutt på å lese gjennom alt, I think... Men først må jeg lese noen gamle sider jeg ikke har lest.

By the way, for noen dager siden fikk jeg et brev fra NRK, kan noen gjette hvorfor? Kennethdammyr, du har ikke lov til å svare....

Ja, da er det siste skoledag før denne helgen her. Har et ønske her forresten kan noen ønske seg en eller annen avatar ut av et eller 2 bilder? Har lyst på litt oppdrag, skaffa meg Photoshop CS2 for ikke lenge sida, skjønner dere :cool:

Og en annen ting: Ueland har blokka meg :hrm: .

Lenke til kommentar

Veeeel.... :innocent: *Gjemme seg*

Men, da er det vel snart skole, ikke mye å gjøre der i dag tenker jeg.

2 timer matte, der vi deler oss med D -klassen. En "smart" gruppe, og en "dum" -gruppe. Jeg er faktisk på den smarte, der vi ikke har mattebøker, men heller jobber med hefter i grupper (hvert hefte i 6 uker(eget tema i hvert hefte)) som omhandler eksamenen til sommeren, og fordyper oss litt mer, så vi studerer sånn noenlunde på videregående nivå. Så læreren har lovet at ved tentamen og eksamen, kommer det til å gå kjempelett, fordi vi har fordypet oss mer i faget.

Dog er ikke jeg like flink som de andre.

Så har vi to timer samfunnsdag som går fort og enkelt unna, pga læreren.

Deretter to timer Naturfag hvor vi skal snakke om Seksualitet og Samliv.

Så skulle visst rådgiver stikke innom for å snakke mer om PRYO -uka.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nuvel, jeg legger meg. Nå kommer vel foreldrene mine ned før de stikker på jobb og sier at jeg må gjøre noe med livet mitt. Så svarer jeg som alltid: militæret snart. *sulten*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...