Litejk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Faen, jeg har egentlig mattelekse til i morgen... Skal jeg holde sekser og gjøre lekser og være flink gutt tro? Tss, du trenger ikke gjøre lekser, du har så god karakter Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Carl I. Hagen selger sex. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) [...] og det angår vel neppe deg om jeg ikke bruker humor i mine innlegg? Vel, jeg er jo en av de som kan ende opp med å lese dem. Men for all del, dra så mange teite vitser du vil. Endret 22. september 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 B|Real: Lese eller leveringsbekreftelse? leveringsbekreftelse. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 B|Real: Lese eller leveringsbekreftelse? leveringsbekreftelse. Har du brukt det? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg skal lage hockeypulver på skolen. Vet alle gir faen, men glede meg gjør jeg uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 B|Real: Lese eller leveringsbekreftelse? leveringsbekreftelse. Har du brukt det? Jeg vet da pokker hvordan jeg bruker det...er EVIGHETER sist jeg sendt en mail :-| Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Jeg skal lage hockeypulver på skolen. Vet alle gir faen, men glede meg gjør jeg uansett. Sniff det. EDIT: har sett alle ghostrider filmene sikkert 10 ganger. Men ikke enern Endret 22. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg skal lage hockeypulver på skolen. Vet alle gir faen, men glede meg gjør jeg uansett. Sniff det. Eller spis det! Om jeg gjør det riktig skal hele klassen prøve det! Ih, jeg elsker Leif noen ganger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Argh, vegis sendte meg en kjedemelding. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg skal lage hockeypulver på skolen. Vet alle gir faen, men glede meg gjør jeg uansett. Oppskrifta til det er i kjemiboka mi! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg skal lage hockeypulver på skolen. Vet alle gir faen, men glede meg gjør jeg uansett. Oppskrifta til det er i kjemiboka mi! Det gjorde det i boka til søsteren min, nå har hun den ikke lengre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vanskelig å følge med på anime, mens jeg tegner og ser på jackass Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Argh, vegis sendte meg en kjedemelding. ta hevn ''dette er en kjedemelding. sender du den videre, så ender du opp med en åpen mage, liggende i ditt eget blod'' eller noe. skrem barnet! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Argh, vegis sendte meg en kjedemelding. ta hevn ''dette er en kjedemelding. sender du den videre, så ender du opp med en åpen mage, liggende i ditt eget blod'' eller noe. skrem barnet! Han logga av, ellers hadde jeg spamma han med nudges. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg skal lage hockeypulver på skolen. Vet alle gir faen, men glede meg gjør jeg uansett. Oppskrifta til det er i kjemiboka mi! Det gjorde det i boka til søsteren min, nå har hun den ikke lengre. Det er ikke noe man kan lage hjemme akkurat, man må ha masse forskjellige greier. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er ikke noe man kan lage hjemme akkurat, man må ha masse forskjellige greier. Jeg vet det, derfor Leif (Læreren) skal bestille saltsyre og ammoniakk og det andre vi trenger. Om jeg ikke får bedre karakter om jeg greier å lage dette alene dør han. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er ikke noe man kan lage hjemme akkurat, man må ha masse forskjellige greier. Jeg vet det, derfor Leif (Læreren) skal bestille saltsyre og ammoniakk og det andre vi trenger. Om jeg ikke får bedre karakter om jeg greier å lage dette alene dør han. Du må ikke drepe leif! Hvordan ellers skal vi skrive feil? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er ikke noe man kan lage hjemme akkurat, man må ha masse forskjellige greier. Jeg vet det, derfor Leif (Læreren) skal bestille saltsyre og ammoniakk og det andre vi trenger. Om jeg ikke får bedre karakter om jeg greier å lage dette alene dør han. Du må ikke drepe leif! Hvordan ellers skal vi skrive feil? Du er så søt når du er slik. Skole i morgen=Dere slipper Tonio nå, natta. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Natta alle tøsepusene mine! Tre brødre som ikke er brødre eier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg