Nilsen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4887536FINALY! Vært sånn 3 lenker om det allerede Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skjønner ikke hva dere maser om, det var da en brukbar morsomhet det der. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvorfor i svarte har en liten dritt fra SP ( stickpage ) lagt meg til for at jeg skal lære han easytoon? Faen skal jeg lære han det for? og hvordan. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 _ENDELIG_ på nett igjen. Er så irriterende når internett forsvinner Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Søren! Tenkte å ta opp slutten på Simpsons i stad for det var så spennende og jeg måtte gå. Så klarte ikke den dumme schedule-TV-ATi-driten å ta opp. Hvorfor? Jeg prøver å schedule igjen. Da går det plutselig. Så da fik kjeg ikke sett slutten på Simpsons. Skikkelig nedtur Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ¡Im hambriento! im que va a comprar una pizza grande del taco! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ¡Im hambriento! im que va a comprar una pizza grande del taco! Direkte oversatt: "Ja, jeg vil suge deg, Hylo." Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ¡Im hambriento! im que va a comprar una pizza grande del taco! Direkte oversatt: "Ja, jeg vil suge deg, Hylo." jaja, seff. *getting down* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 "Jeg lokker med GHP, skjelvende står du forran meg. Glemmer bort all din tvi. Nå vil jeg dope deg! Hei, du har styling i ditt hår og jeg vet hvor veien gå, opp på rommet, der drømmer blir sanne og Colaen gir svar! Hei, tenkt så fint å ha det sånn, der vi vandrer hånd i hånd, opp på rommet! På badet å snorter i oss snø..." Jaja. Skjer hos forumfolkene da? (ja, kjeder meg) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ¡Im hambriento! im que va a comprar una pizza grande del taco! Direkte oversatt: "Ja, jeg vil suge deg, Hylo." Hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 "Jeg lokker med GHP, skjelvende står du forran meg. Glemmer bort all din tvi. Nå vil jeg dope deg! Hei, du har styling i ditt hår og jeg vet hvor veien gå, opp på rommet, der drømmer blir sanne og Colaen gir svar! Hei, tenkt så fint å ha det sånn, der vi vandrer hånd i hånd, opp på rommet! På badet å snorter i oss snø..." Jaja. Skjer hos forumfolkene da? (ja, kjeder meg) den sangen eier! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå skal jeg dusje og legge meg tidlig. Første gang... på, ja, hele videregående, at jeg legger meg så tidlig. Jeg skriver historie. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå skal jeg dusje og legge meg tidlig. Første gang... på, ja, hele videregående, at jeg legger meg så tidlig. Jeg skriver historie. Ja det hørtes fornuftig ut - greit jeg følger rutina og ikke gjør det? Døgnrytmen min har vært knust de siste 10åra - men det er elsk! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 "Jeg lokker med GHP, skjelvende står du forran meg. Glemmer bort all din tvi. Nå vil jeg dope deg! Hei, du har styling i ditt hår og jeg vet hvor veien gå, opp på rommet, der drømmer blir sanne og Colaen gir svar! Hei, tenkt så fint å ha det sånn, der vi vandrer hånd i hånd, opp på rommet! På badet å snorter i oss snø..." Jaja. Skjer hos forumfolkene da? (ja, kjeder meg) Jeg ahr vert på trafikkalt grunnkurs i dag Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Skal på harrytur@danskebåten! På fredag. Hva trenger jeg? BadekåpePengerKlærDiverse Mer? Endret 22. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 HJELP! FORT! Skal ha nytt abonomang: Netcom Youngtalk (helst med mobil) Billigst mulig og en ny TV Helst 28" Linker fort! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skal på harrytur@danskebåten! På fredag. Hva trenger jeg? Badekåpe Penger Klær Diverse Mer? Kommer litt an på hva som går under diverse Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skal på harrytur@danskebåten! På fredag. Hva trenger jeg? BadekåpePengerKlærDiverse Mer? Det skal jeg å! Hvilke båt!!?!? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skal ha nytt abonomang Nytt hvafforno? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Skal på harrytur@danskebåten! På fredag. Hva trenger jeg? Badekåpe Penger Klær Diverse Mer? Kommer litt an på hva som går under diverse Bare noe tull og faenskap. Men hva er kjekt og ha med? EDIT: Colorline er båten. Endret 22. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg