Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var det læreren babla om ihvertfall :p

edit:

norlendingen altså..

Joa, men hadde ikke vi kommet hadde det ikke blitt noe... konserten var 100% bortsett fra at Pål glemte og sette mic på Emil... Var nesten litt nervøs på generalprøven...

Lenke til kommentar
Faen så mye stress det skal være å få tak i siste Lost episoden(e).. Kom akkurat hjem fra jobb å var klar til å se.. men neida, var bare kommet 1 % :(

Jeg har hatt den en stund nå, men får ikke sett den fordi jeg holder på med skoledrit. Faen!

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye det suger når man starter datan og får meldingen "den og den filen ser ut til å være ødelagt. Venligst velg dill og dall". Til slutt er eneste mulighet formatering :\

Også akkurat nå og greier.

Akkurat der er jeg med dataen min nå :(

Typen lagde en ny tråd i "jeg vet ikke hva som er galt med dataen min" delen av forumet, men har ikke fått noen svar. Og den har klikka helt nå, lager masse rare lyder osv :hm: Liker det ikke, mulig jeg må sende den tilbake til komplett for andre gang.

Huff som jeg savner å ha egen data, hjalp litt at vi fikk bærbar her hjemme på tirsdag da :) Pappa har ikke sett mye til den nei :p

Eline: Jenter kan være tekniske de og, jeg har alltid vært forholdsvis teknisk. Har alltid styra med data osv. Helt siden barneskolen, har ødelagt gang på gang. Men det er bare slik man lærer, og onkelen min som er dataingenør har alltid fiksa det jeg har ødelagt =) Leser aldri bruksanvsininger, men finner ut ting selv. Mye mer gøy!

Lenke til kommentar
Hvor er den "smarte" kalkulatoren min som kan regne algebra?

Jeg trenger den i morgen!

Det er vel strengt tatt ikke lov å bruke slike kalkulatorer på tentamen eller? Ikke på vår skole i alle fall.

Har aldri vært i polen jeg ;)

Men på bombede horehus har du vært? :p

Nå er jeg ferdig med konserten, det gikk forøvrig bra. Må si det er fint at alle drittrådene ble stengt. Noen kunne vært spart, men det er bedre at for mange blir stengt enn for få...

Herr Brun

Lenke til kommentar
Eline: Jenter kan være tekniske de og, jeg har alltid vært forholdsvis teknisk. Har alltid styra med data osv. Helt siden barneskolen, har ødelagt gang på gang. Men det er bare slik man lærer, og onkelen min som er dataingenør har alltid fiksa det jeg har ødelagt =) Leser aldri bruksanvsininger, men finner ut ting selv. Mye mer gøy!

Ja, noen av oss jenter kan jo være tekniske. Data har jeg aldri hatt noe peiling på. Men på den andre siden så har jeg 0 problem med å kjøre ting. Moped, bil, traktor, you name it.. Det går glatt :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...