b-real Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 For et bra program mozilla er. Jaja, vi gjør alle feil. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 B|Real: Så når han sier at NOD32 ikke viste noen advarsler, viste det advarsler? Leser du ikke innleggene? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det var det læreren babla om ihvertfall edit: norlendingen altså.. Joa, men hadde ikke vi kommet hadde det ikke blitt noe... konserten var 100% bortsett fra at Pål glemte og sette mic på Emil... Var nesten litt nervøs på generalprøven... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 *tssk, tssk* jaja, går vel greit, regner jeg med Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei peeps. Ser det skjer en del ting her på forumet..... :/ Ellers da..... noe nytt? Skadet benet i fotball kamp igår og nå kommer eg sikkert til å nerde litt i dagene som kommer. Er dog meldt 25grader imorgen og resten av helgen. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Foresten Stish: Så du de gærningene som kom og skulle ta meg, marius og emil? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Foresten Stish: Så du de gærningene som kom og skulle ta meg, marius og emil? Kan dere diskutere det på msn ,skype eller noe slikt?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kan dere diskutere det på msn ,skype eller noe slikt?? Kan vel være av interesse for oss òg? Jeg må ommøblere, men kan faen ikke nappe ut noen jævla pc når jeg laster Lost, vel! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Faen så mye stress det skal være å få tak i siste Lost episoden(e).. Kom akkurat hjem fra jobb å var klar til å se.. men neida, var bare kommet 1 % Jeg har hatt den en stund nå, men får ikke sett den fordi jeg holder på med skoledrit. Faen! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er dog meldt 25grader imorgen og resten av helgen. Arrgh.. Her i Bergen er regnet tilbake for fullt Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg må ommøblere, men kan faen ikke nappe ut noen jævla pc når jeg laster Lost, vel! Lost er viktigere enn hvordan møblene står plassert. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye det suger når man starter datan og får meldingen "den og den filen ser ut til å være ødelagt. Venligst velg dill og dall". Til slutt er eneste mulighet formatering :\Også akkurat nå og greier. Akkurat der er jeg med dataen min nå Typen lagde en ny tråd i "jeg vet ikke hva som er galt med dataen min" delen av forumet, men har ikke fått noen svar. Og den har klikka helt nå, lager masse rare lyder osv Liker det ikke, mulig jeg må sende den tilbake til komplett for andre gang. Huff som jeg savner å ha egen data, hjalp litt at vi fikk bærbar her hjemme på tirsdag da Pappa har ikke sett mye til den nei Eline: Jenter kan være tekniske de og, jeg har alltid vært forholdsvis teknisk. Har alltid styra med data osv. Helt siden barneskolen, har ødelagt gang på gang. Men det er bare slik man lærer, og onkelen min som er dataingenør har alltid fiksa det jeg har ødelagt =) Leser aldri bruksanvsininger, men finner ut ting selv. Mye mer gøy! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvor er den "smarte" kalkulatoren min som kan regne algebra?Jeg trenger den i morgen! Det er vel strengt tatt ikke lov å bruke slike kalkulatorer på tentamen eller? Ikke på vår skole i alle fall. Har aldri vært i polen jeg Men på bombede horehus har du vært? Nå er jeg ferdig med konserten, det gikk forøvrig bra. Må si det er fint at alle drittrådene ble stengt. Noen kunne vært spart, men det er bedre at for mange blir stengt enn for få... Herr Brun Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er dog meldt 25grader imorgen og resten av helgen. Arrgh.. Her i Bergen er regnet tilbake for fullt Ja hører det. Sucks! Her har det ikke regnet mye men det er som oftest fint ja. Eneste som irriterer vettet av meg er den jævla vinden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 LoL. Ja da er jeg hjemme fra muntlig prøve. Fikk 5, og er fornøyd med det. Nå må jeg begynne på prosjektet om drivhuseffekten. Irriterer meg siden jeg har jobbet i 48 timer nå. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ooooooh. MX518 = o_O Må nesten teste CS nå, ja. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Foresten Stish: Så du de gærningene som kom og skulle ta meg, marius og emil? Kan dere diskutere det på msn ,skype eller noe slikt?? Kjenner han ikke da... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 LoL. Ja da er jeg hjemme fra muntlig prøve. Fikk 5, og er fornøyd med det. Nå må jeg begynne på prosjektet om drivhuseffekten. Irriterer meg siden jeg har jobbet i 48 timer nå. Skal opp i engelsk i akkurat det.. Vi ahr festet bort våre førtiåtte timer, så jobber for harde livet nå... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Eline: Jenter kan være tekniske de og, jeg har alltid vært forholdsvis teknisk. Har alltid styra med data osv. Helt siden barneskolen, har ødelagt gang på gang. Men det er bare slik man lærer, og onkelen min som er dataingenør har alltid fiksa det jeg har ødelagt =) Leser aldri bruksanvsininger, men finner ut ting selv. Mye mer gøy! Ja, noen av oss jenter kan jo være tekniske. Data har jeg aldri hatt noe peiling på. Men på den andre siden så har jeg 0 problem med å kjøre ting. Moped, bil, traktor, you name it.. Det går glatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg