Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Driver å koser meg med å sette opp fag til skolen neste år, som jeg kan tenke meg. Fikk litt sjokk over at kjøreopplæringen sorterer under avdelingen "Physical Education"... Et annet morsomt fag er et sånt army-forbredende greie, som bla. krever at du går i uniform minst en dag per uke... Tror neppe de blir så begeistrert for meg, eller jeg for dem, så det tror jeg vi dropper...

"Advanced Placement United States Government and Politics" om hvordan "vi amerikanere" skal tenke og føle når staten gjør noe, hørtes desto mer interessant ut (og er et av fagene rådgiverene på skolen der borte har satt opp at hun tror kan interessere meg).

Er det en av dere som driver og maser om at leirskole ikke er ferie, og at jeg skal klare meg med fem minutter på badet?

Hvor i pokker skal du på skole og hva skole går du på?!?!?!?!?!?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

er ganske frisk nå :whistle: men ista, etter at jeg hadde spist, dreit jeg en slags kokt drit... det var som vann :hmm: egenklig skulle jeg bare prompe, men det gikk ikke bra..! ellers har jeg vært på skolen idag. Boring as ever...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
ÅH PLEASE A GUTTER :nei:

too much information

:wee:

Litt enig med Hanne:) egentlig, tenk om jeg hadde spist en skive med nugatti nå. :cry:

oj... sorry mann (dame?), tenkte meg ikke om!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
aner jeg en sans av diskriminering hanne? :!:

*Sukk*

diskriminering meg i usår rompe. men noen ting holder vi bare for oss selv :p

vel... kanskje mer passende i "Siste Sårtet 1, Spam/support=ban" :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...