thomassit0 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sitter i mammas lusekofte og fryser. Hvorfor må Norge være så kaldt? Må lese på denne dumme historieprøven i hele kveld...jeg som er så rastløs i dag. har oppgave i organisasjon & ledelse, OG en stor oppgave i bedøk jeg i tillegg til en oppave i musikkbransjen... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Yea. Hemma. Nå skal jeg sløve. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 har oppgave i organisasjon & ledelse, OG en stor oppgave i bedøk jeg i tillegg til en oppave i musikkbransjen... Da skal ikke jeg klage så altfor mye. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Må øve til matteprøve idag jeg Trigonometriske ligninger ellerno, må virkelig sette meg inn i det her! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvilken dag er det i dag? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvilken dag er det i dag? Tor sin dag. I morgen er det fred. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Danke schön. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvilken dag er det i dag? Tor sin dag. I morgen er det fred. Ikke helt. Det er Frøy sin dag Snart ferdig med å handle. Ingen prøver her, bare jobb. Skulle telt hvor magne timer det var og tatt timebetalt Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvilken dag er det i dag? Wtf? Vært i dvale en stund eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg driver med lønnsgreier, pappa ble helt vill da han hørte at vi hadde drevet med det på skolen. "Fint! Da går du inn på nettverket og så kan du fikse utbetalingene for september (pappa utbetaler lønn den 30 hver måned)... Men JEG tar timebetalt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvilken dag er det i dag? Wtf? Vært i dvale en stund eller? Mobber du bjørner eller? Rasist assa... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Han tufsen av en øko-lærer har nå lagt ut prosjekt om "Når inntektene faller bort". Hva med å fokusere litt mer på bedriftsøkonomi og LITT mindre på hva som skjer hvis en liten tusselass mister jobben? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Han tufsen av en øko-lærer har nå lagt ut prosjekt om "Når inntektene faller bort". Hva med å fokusere litt mer på bedriftsøkonomi og LITT mindre på hva som skjer hvis en liten tusselass mister jobben? Fordi bedriftsøkonomi er et eget fag på vk1 og vk2? Er ihvertfall sånn her i Porsgrunn.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er det her også, men tror han at vi kommer til å bli syke og arbeidsledige så fort? Ser rett og slett ikke nytten av det, jeg bør jo lett få en sekser på det prosjektet, men kunne jo tenkt meg litt mer utfordringer... Hallo... Jeg sitter og beregner lønn, det har nok ikke han godeste læreren noen gang gjort "på ekte". Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå må du huske at ikke alle er like vant til å drive med økonomi og den type ting som deg da JoachimR. Og ja, det kan godt hende noen av dere blir syke og arbeidsledige ganske fort, alt kan skje.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hvilken dag er det i dag? Wtf? Vært i dvale en stund eller? Døgnet er snudd på hodet.. Så jeg husket ikke. Edit: Jeg blir deprimert når jeg ser folk som virkelig liker musikken til marion raven.. Endret 22. september 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 JIPPI! Mamma har kommer hjem fra Tyskland. Hamstret godteri! Jippi! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har masse anime å se på :3 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291005 Hahahahahah! Jaja, får vel stikke ut en tur. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Driver å koser meg med å sette opp fag til skolen neste år, som jeg kan tenke meg. Fikk litt sjokk over at kjøreopplæringen sorterer under avdelingen "Physical Education"... Et annet morsomt fag er et sånt army-forbredende greie, som bla. krever at du går i uniform minst en dag per uke... Tror neppe de blir så begeistrert for meg, eller jeg for dem, så det tror jeg vi dropper... "Advanced Placement United States Government and Politics" om hvordan "vi amerikanere" skal tenke og føle når staten gjør noe, hørtes desto mer interessant ut (og er et av fagene rådgiverene på skolen der borte har satt opp at hun tror kan interessere meg). Er det en av dere som driver og maser om at leirskole ikke er ferie, og at jeg skal klare meg med fem minutter på badet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg