Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han tufsen av en øko-lærer har nå lagt ut prosjekt om "Når inntektene faller bort". Hva med å fokusere litt mer på bedriftsøkonomi og LITT mindre på hva som skjer hvis en liten tusselass mister jobben?

Fordi bedriftsøkonomi er et eget fag på vk1 og vk2?

Er ihvertfall sånn her i Porsgrunn..

Lenke til kommentar

Det er det her også, men tror han at vi kommer til å bli syke og arbeidsledige så fort? Ser rett og slett ikke nytten av det, jeg bør jo lett få en sekser på det prosjektet, men kunne jo tenkt meg litt mer utfordringer... Hallo... Jeg sitter og beregner lønn, det har nok ikke han godeste læreren noen gang gjort "på ekte".

Lenke til kommentar

Driver å koser meg med å sette opp fag til skolen neste år, som jeg kan tenke meg. Fikk litt sjokk over at kjøreopplæringen sorterer under avdelingen "Physical Education"... Et annet morsomt fag er et sånt army-forbredende greie, som bla. krever at du går i uniform minst en dag per uke... Tror neppe de blir så begeistrert for meg, eller jeg for dem, så det tror jeg vi dropper...

"Advanced Placement United States Government and Politics" om hvordan "vi amerikanere" skal tenke og føle når staten gjør noe, hørtes desto mer interessant ut (og er et av fagene rådgiverene på skolen der borte har satt opp at hun tror kan interessere meg).

Er det en av dere som driver og maser om at leirskole ikke er ferie, og at jeg skal klare meg med fem minutter på badet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...