SupremeX Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 MSN er TEIT! Derfor ble Mess-patchen skjenket oss. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 @ Anette_: Det var ekle kyllinglår på Meny idag. Styr unna! De som koster 49 ellerno? Skal ha sånn annen ekkel ting jeg, eller det smaker godt men det kjøttet ser litt rart ut... Det som ligger nest øverst til venstre hvis du skjønnr hva jeg mener Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kenneth jo! URL til Daniel sin casemod? *jeg har "kreativ data" time nå* Jobber med Flash Studio 8 nå! Trukke det er no worklog eller no, men han ville putte LEDs inn i CD-rommen. Han har jo det der plexi kabinettet. Spør ikke meg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Clawfinger - What Are You Afraid Of? What a scam, you see I'm living in a land Where the present situation is getting out of hand Racist brutality's an everyday reality It doesn't take more than a different nationality Or being in the wrong place at the wrong time To get abused or accused of committing a crime If it's a sign of the time then it's time to change your mind And leave your fucking ignorance way behind So face the facts cos that shit is played out You haven't got the slightest clue what you're talking about Because the problem is you and your racist buddies Prejudice right wing small time nobodies What are you afraid of What's your prejudice made of What are you afraid of The only one that's coming with a threat is you So what the fuck are you afraid of It's about true the real problem is you Because you've made up your mind to hate them all Except you say send them all back to where they're coming from But it ain't that fun to be living on the run You wouldn't want to age a gun blow the brains out your head So try to understand the shit they're going through instead Because a woman or a man with a different face colour Is exactly the same as your own sister or brother So first we let them in and then you want to throw them out Well I'd really like to know what all this shit is about Is it you are you afraid of what's new Are you afraid of everyone that doesn't look like you It's just a colour and I'm colour blind The only colour I know is the colour of my mind There's only one race and that's the human race And every human being's got the right to feel safe So stop this insanity and take a look around Get a hold of yourself and get your feet on the ground Stop playing around this shit has got to cease In the name of understanding in the name of peace -heddbanging- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Yay, jeg kommer inn på forumet igjen! Sikkert ingen som husker meg lenger, da.. Problemet lå i en feilkonfigruasjon på skolens firewall! *kosepå alle* Tenkte meg det.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Yay, jeg kommer inn på forumet igjen! Sikkert ingen som husker meg lenger, da.. Problemet lå i en feilkonfigruasjon på skolens firewall! *kosepå alle* Tenkte meg det.. Takk for hjelpen forresten Stygge firewall blokket på en merkelig måte.. Alle andre IPBforum fungerte, så jeg aner ikke hva det var liksom.. Men nå er jeg her igjen <3 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Begynte å lure på hvor du ble av Jonas Det forklarer jo saken. Snart skal jeg dra å kjøpe LEDs til Danielsn Det er jo bare å spørre meg da kenneth! Jeg har jo vist det hele tiden Har ikke laget noe worklog enda. Setter i gang med det når "kabinett-moddinga" begynner Men bra at du er tilbake jonas! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg må tydeligvis ha sjarmert tysklæreren i senk... Traff henne i en gang, og sa hei, og hun bare "hei! Så hyggelig å se deg!" Ble litt sjokket jeg... Nå skal jeg ned til helsestasjonen... Jeg ser ut til å være negativ på tuberkolose... Og det er jo ihvertfall feil... Blir skummelt! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 sjarmere? med hva? Midtskill? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Blir skummelt! Nå dør du ! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Blir skummelt! Nå dør du ! Ja, sa akkurat til mamma at jeg måtte ned å hente dødsdommen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Blir skummelt! Nå dør du ! Ja, sa akkurat til mamma at jeg måtte ned å hente dødsdommen. Jeeeeh...I see Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har forresten testet positivt på den dere "pirquet prøven" 4 ganger, har ikke fått den sprøyta ennå Skal vi se, ut av denne fridagen har jeg skulle gjøre skolearbeid på har jeg: -Spillt Anarchy online -spist pizza -drukket en liter kaffe -Spillt unreal tournament Jeg mangler seriøst skole motivasjon Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå skal jeg ned til helsestasjonen... Jeg ser ut til å være negativ på tuberkolose... Og det er jo ihvertfall feil... Blir skummelt! Negativ betyr at du ikke har sykdommen. Men omfg, jeg tror jeg ROFL-er i vinkel nå. Har fått 3100/768-linje i løpet av natten. *laste ned så det brenner* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 De bruker noe som heter Mantoux nå. Hvis du tester positivt skal du jo ikke ha BCG... Men det var visst ikke krise om den var negativ, det "hendte visst". Selvom jeg er litt usikker på hvor riktig det var da.. Jeg går til helsesøster på skolen i morgen, tenk om BCG-en ikke virker? Dessuten ser det ut som om hun har tullet på vaksinasjonskortet... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå skal jeg ned til helsestasjonen... Jeg ser ut til å være negativ på tuberkolose... Og det er jo ihvertfall feil... Blir skummelt! Negativ betyr at du ikke har sykdommen. Men betyr vel i prinsippet også at du ikke har noen antistoffer/vaksine i deg... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Vurderer å bytte brukernavn, men vet ikke helt hva jeg skal bytte til. Hva syntes egentlig folket om brukernavnet jeg har nå? Helt ærlig. Tåpelig, helt greit...?? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 I dag har jeg fått "Røyksopp - The Understanding". *Glad* Handleliste: Bærbar PC: Zepto Znote 4315 Skriver: HP Photosmart 8450 Skanner: Epson Perfection 2580 Kamera: Canon Powershot S2-IS (m/veske, evt. Lader) Minnekort: SD Minnekort 1GB Bredbånd: Nextgentel Alpha 1000 Trådløs router: Asus WL-500G Minnepinne: Kingston DataTraveler II Plus - Migo Ed. 1024MB Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Vurderer å bytte brukernavn, men vet ikke helt hva jeg skal bytte til.Hva syntes egentlig folket om brukernavnet jeg har nå? Helt ærlig. Tåpelig, helt greit...?? Helt greit, men av eldre kanskje oppfattet som fjortis. Det skal vel ikke jeg snakke om Endret 22. september 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 I dag har jeg fått "Røyksopp - The Understanding". *Glad* Handleliste: Bærbar PC: Zepto Znote 4315 Skriver: HP Photosmart 8450 Skanner: Epson Perfection 2580 Kamera: Canon Powershot S2-IS (m/veske, evt. Lader) Minnekort: SD Minnekort 1GB Bredbånd: Nextgentel Alpha 1000 Trådløs router: Asus WL-500G Minnepinne: Kingston DataTraveler II Plus - Migo Ed. 1024MB Gralla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg