Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg skrive en fortelling ting til norsken ( snart ihvertfall )

Jeg finner ingen sider man kan spille Go på nettet :\ det er et gammalt japansk brettspill. ( om det er support etc så sletter jeg det sisste jeg nettopp skreiv )

Kjør et googlesøk på Go-Moku, om det er samme spill som du tenker på var det flere linker til online-spilling blant de øverste treffene.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg skrive en fortelling ting til norsken ( snart ihvertfall )

Jeg finner ingen sider man kan spille Go på nettet :\ det er et gammalt japansk brettspill. ( om det er support etc så sletter jeg det sisste jeg nettopp skreiv )

Norske stiler er jo lett, særlig hvis du bare skal skrive en fortelling. "Ali Mustafa var på vei til skolen en helt vanlig dag, og som på alle helt vanlige dager tok Ali Mustafa T-banen fra Tøyen og opp til Majorstuen. Der pleier han å gå av. Men denne dagen ble ikke normal. Han sovner på trikken, og før han vet ord av det, roper føreren opp "neste stasjon: Montebello"

Du kan jo fortsette i det uendelige! Såfremt det er en helt fri "fortelling"-oppgave..

Lenke til kommentar

Norske stiler er jo lett, særlig hvis du bare skal skrive en fortelling. "Ali Mustafa var på vei til skolen en helt vanlig dag, og som på alle helt vanlige dager tok Ali Mustafa T-banen fra Tøyen og opp til Majorstuen. Der pleier han å gå av. Men denne dagen ble ikke normal. Han sovner på trikken, og før han vet ord av det, roper føreren opp "neste stasjon: Montebello"

Du kan jo fortsette i det uendelige! Såfremt det er en helt fri "fortelling"-oppgave..

lett å skrive en fortelling, ikke like lett å skrive en god fortelling..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...