b-real Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) klipp deg/dere gutt/er Done. Endret 21. september 2005 av B|Real Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Instalerte nettopp office og skal skrive 3-5 sider, dobbel linjeavstand med skriftstørelse 12 Skal skrive om en forfatter (Bjørnstjerne Bjørnson) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nå skal jeg skrive en fortelling ting til norsken ( snart ihvertfall ) Jeg finner ingen sider man kan spille Go på nettet :\ det er et gammalt japansk brettspill. ( om det er support etc så sletter jeg det sisste jeg nettopp skreiv ) Kjør et googlesøk på Go-Moku, om det er samme spill som du tenker på var det flere linker til online-spilling blant de øverste treffene. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 *oppdatere office og begynne på stilen * Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 slem? jeg? håret ditt er sikkert knall det, regner med at du styler det på en eller annen måte;) ok, du rodde deg fint ut av den.. noen som har erfaring med her&nå kort ting, 4mnd betalingsutsettelse osv.. Vil ha nå..! liker ikke vente. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Btw, noen som har filmen? Noen som har filmen ? http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article459713.ece Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nå skal jeg skrive en fortelling ting til norsken ( snart ihvertfall ) Jeg finner ingen sider man kan spille Go på nettet :\ det er et gammalt japansk brettspill. ( om det er support etc så sletter jeg det sisste jeg nettopp skreiv ) Norske stiler er jo lett, særlig hvis du bare skal skrive en fortelling. "Ali Mustafa var på vei til skolen en helt vanlig dag, og som på alle helt vanlige dager tok Ali Mustafa T-banen fra Tøyen og opp til Majorstuen. Der pleier han å gå av. Men denne dagen ble ikke normal. Han sovner på trikken, og før han vet ord av det, roper føreren opp "neste stasjon: Montebello" Du kan jo fortsette i det uendelige! Såfremt det er en helt fri "fortelling"-oppgave.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Norske stiler er jo lett, særlig hvis du bare skal skrive en fortelling. "Ali Mustafa var på vei til skolen en helt vanlig dag, og som på alle helt vanlige dager tok Ali Mustafa T-banen fra Tøyen og opp til Majorstuen. Der pleier han å gå av. Men denne dagen ble ikke normal. Han sovner på trikken, og før han vet ord av det, roper føreren opp "neste stasjon: Montebello" Du kan jo fortsette i det uendelige! Såfremt det er en helt fri "fortelling"-oppgave.. lett å skrive en fortelling, ikke like lett å skrive en god fortelling.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Joda. Bare skriv - så ordner det seg. Har aldri fått under fem blank på en stil i norsk, alle genrer inkludert. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Joda. Bare skriv - så ordner det seg. Har aldri fått under fem blank på en stil i norsk, alle genrer inkludert. Pappa betaler? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hmm, noe bra på tv i kveld? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Joda. Bare skriv - så ordner det seg. Har aldri fått under fem blank på en stil i norsk, alle genrer inkludert. Pappa betaler? Eid. Je, je.. jeg stikker på butikken. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hmm, noe bra på tv i kveld? Egentlig ikke. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hmm, noe bra på tv i kveld? De skolefolka kommer vel snart? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hmm, noe bra på tv i kveld? inatt er det første episode av lost sesong 2! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Fy faen så kjedelig. Ikke en dritt på tv, får ikke en eneste melding på msn omtrent, og ikke en jævla sms. :/ Lalalalaaaa... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Folk kan laste ned Seriouse Sam 2 demoen... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Joda. Bare skriv - så ordner det seg. Har aldri fått under fem blank på en stil i norsk, alle genrer inkludert. Pappa betaler? Ja. Og så? Skal se på det internatet denne gangen, fikk ikke sett sist. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hmm, noe bra på tv i kveld? inatt er det første episode av lost sesong 2! Klokka og kanal?! Eller har du lasta ned? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Klokka og kanal?! Eller har du lasta ned? er vel abc det går på, i 2-3-4-5tia inatt engang! ikke helt sikker. kommer nok fort ut på diverse piratsider iløpet av natta ja.. edit: Airs: Wednesday 8:00 PM on ABC (60 mins) Endret 21. september 2005 av someday. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg