Tonio Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Har et nydelig glattbarbert hode. Bukkeskjegg følger seff med, skulle da bare mangle. åh, da må du være ekstra homo Hvis du mener jeg er så teit, hvorfor gidder du å synke ned til mitt nivå? Endret 21. september 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 åh, da må du være ekstra homo heller glattbarbert på hodet enn skulderlangt hår Jeg vet at den er gammel, men: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 En av mine venner er homofile, han har også langt hår, han er kul(=Jeg liker å prate med han). Ok, jeg bare lurte, for ellers hadde det vært en glitrende måte å overbevise mennesker om at man heterofil på, om man noengang skulle ha behov for slikt (stort sett velger jeg imidlertid å la folk leve i uvitenheten...). Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 nesj, tenker mest sånn ca fem cm og kortere er greit, blir det lengre må det fikses på en kul måte! slemme tøs.. klippte meg idag og nå er det ca fra 5 til 7cm. slem? jeg? håret ditt er sikkert knall det, regner med at du styler det på en eller annen måte;) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) tonio: han vennen din som er homo, hvordan har han håret sitt? rett ned? Endret 21. september 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) En av mine venner er homofile, han har også langt hår, han er kul(=Jeg liker å prate med han). Ok, jeg bare lurte, for ellers hadde det vært en glitrende måte å overbevise mennesker om at man heterofil på, om man noengang skulle ha behov for slikt (stort sett velger jeg imidlertid å la folk leve i uvitenheten...). Det jeg skrev var basert på folk jeg kjenner, så jeg tviler på om det hadde funket uansett. Edit: Ja, rett ned, hva ellers? Endret 21. september 2005 av Tonio Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Edit: Ja, rett ned, hva ellers? hestehale, musfletter whatsoever! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det mest trangsynte en kan si er at det kommer av spesiel frisyre om en er homo eller ikke. Dummeste ever. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 klipp deg/dere gutt/er ! Skal klippe meg mye oftere nå, hoho Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det mest trangsynte en kan si er at det kommer av spesiel frisyre Det jeg skrev var basert på folk jeg kjenner. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det mest trangsynte en kan si er at det kommer av spesiel frisyre om en er homo eller ikke. Dummeste ever. Vel, det var vel ikke spesielt mange her som mente det seriøst, antar jeg...? Jeg er i alle fall ikke den mest homofobe personen en kan komme i nærheten av, for å si det pent. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det mest trangsynte en kan si er at det kommer av spesiel frisyre Det jeg skrev var basert på folk jeg kjenner. dvs EN kar? Altså, greit nok det, men da syns jeg du skal spesifisere neste gang i slike generelle utsagn at det gjelder en folkegruppe du kjenner Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Det mest trangsynte en kan si er at det kommer av spesiel frisyre Det jeg skrev var basert på folk jeg kjenner. dvs EN kar? Altså, greit nok det, men da syns jeg du skal spesifisere neste gang i slike generelle utsagn at det gjelder en folkegruppe du kjenner Slik jeg har opplevd med de fleste korthårete guttene. Bra vi har forskjellige meniner. smile2.gif Eh, hun gjorde jo det. Endret 21. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det mest trangsynte en kan si er at det kommer av spesiel frisyre Det jeg skrev var basert på folk jeg kjenner. dvs EN kar? Thomasr spurte om det gjaldt slik omvendt, og da nevnte jeg at en av dem jeg kjenner har langt hår. Og hadde jeg visst at det var så farlig å skrive noe slik hadde jeg selvfølgelig skrevet det med en gang, men det er ofte det blir dritet i det som står her, så jeg tenkte ikke på å ta det med. Skrev det dog senere, da jeg la merke til at det var ganske ille. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 my bad then Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvor kort er 'kort,' Hanne? At håret bør være velstelt er vel strengt tatt en selvfølge... nesj, tenker mest sånn ca fem cm og kortere er greit, blir det lengre må det fikses på en kul måte! Hvor du har lært dette, på husmorskolen? ----------------------------------------- Btw, noen som har filmen? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 WoW er farlig! Etter at jeg fikk wow på fredag for to uker siden har jeg så og si ikke lagt inn en eneste post Skummelt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 WoW er farlig! Etter at jeg fikk wow på fredag for to uker siden har jeg så og si ikke lagt inn en eneste post Skummelt! helt sykt... du får hekta på 0.19263 sekunder! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Da har jeg konsumert middag. Lagde meg laks med poteter til. Kunne godt ha hatt mer tilbehør, men selve laksen var deilig! Stekte den i panne i en blanding av margarin og rapsolje, og halvveis ut i steketiden tenkte jeg: "Man pleier vel ha sitron til laksen?" og gikk bort til kjøleskapet. Der fant jeg ingen sitron, og heller ingen lime, men jeg fant noe annet basert på en sitrusfrukt: appelsinmarmelade. "Det må prøves" tenkte jeg, og tilsatte litt til laksen som lå og ble stekt i panna. Resultatet ble god laks med en spennende vri. Og husk: ikke ta for mye appelsinmarmelade, da blir det for søtt. (nei, jeg tok ikke for mye) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nå skal jeg skrive en fortelling ting til norsken ( snart ihvertfall ) Jeg finner ingen sider man kan spille Go på nettet :\ det er et gammalt japansk brettspill. ( om det er support etc så sletter jeg det sisste jeg nettopp skreiv ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg