danielsn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Noen som vil holde meg med litt selvskap i dag eller? Bare kjedelige faag i dag :-/ nops. så kjedelige dere er da Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 dæven døtte, så trøtt jeg er... Det blir kalddusj på meg nå, ja! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=462408&st=1040&hl= Jah, nå ble jeg glad Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 KENNETH! Jeg kan se deg i listen under aktive brukere, men ikke under aktive brukere på msn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Friminutt ting. har norsk etterpå, and then im off to go freerun på vei hjem Oi.. skulle ha skrevet en norskstil til i dag jeg :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=462408&st=1040&hl=Jah, nå ble jeg glad Da ble jeg glad! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=472464 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Tror det er lenge siden jeg har våknet opp og vært sååååå sulten. *løpe til kjøkkenet* Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ja, da var jeg ferdig med skuledagen for i dag, skal til mammsen i dag, men hun er i Tyskland så jeg og brodderen blir hjemme alene til i morgen.. Hvordan skal jeg klare å komme meg tidsnok til skolen... Skal snart gå tur med eksen, forhåpentligvis Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Drømte 2d i natt :dontgeit* Drømmer ting som har hendt med i fugleperspektiv jeg Rart... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 BAaah! I andre time i dag fikk vi vite at vi skulle ta sprøyte, og ei i klassen min er skikkelig redd for det. Hun startet å grine, mens læreren våres (Leif, som har fått to jenter til å slutte på skolen..) bare lo. Hun løp ut, med tre andre jenter i klassen vår, Leif fulgte etter. Det at han gjorde dette gjorde at hun stakk av, og ingen vet fortsatt hvor hun er, ingen har hatt kontakt med henne. I tredje time skulle vi holde foredrag, og jeg var en av dem fordi han som egentlig skulle skulka. Vi skulle fortelle det vi mente var viktig fra boken, jeg fikk fire minus fordi jeg sa at alt var uviktig, fikk også høre at jeg var arrogant. Alt i alt har jeg hatt en flott dag, blir stadig mer glad i Leif. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 høres ut som en sikklig syte klasse Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Løpt Sognsvann i dag. Femmeren i boks. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Leif... Kall han for Leifur *hentet fra: tre raske menn forteller vedenshistorien på 5 min* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 høres ut som en sikklig syte klasse Vi syter ikke mye, vi får lærerene til å syte.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hihi, høres ut som du har en morsom lærer. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 KJEEEEEDER MEGGGGG Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Synd for deg fa Ftz- Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Eller Nordlending... Vel, jeg har aldri sett noen av min "art" gå rundt og kalle tyver for "svartskaller".. Er vel den nye kule generasjonen det Banning er det jo, men ikke rasistiske utsagn, vertfall ikke på en seriøst forum. EDIT: Er fra nord-norge selv. EDIT2: Snakker dialekt også Tror du at du er så jævlig glad og bryr deg om hva du sier når du blir frastjålet penger? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Eller Nordlending... Vel, jeg har aldri sett noen av min "art" gå rundt og kalle tyver for "svartskaller".. Er vel den nye kule generasjonen det Banning er det jo, men ikke rasistiske utsagn, vertfall ikke på en seriøst forum. EDIT: Er fra nord-norge selv. EDIT2: Snakker dialekt også Tror du at du er så jævlig glad og bryr deg om hva du sier når du blir frastjålet penger? vertfall på et forum. Litt sparking og banning og ødeleggelse av ting kan det bli. Men ikke på norske fora. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Snart ferdig på jobb nå! Er bare 30min med forumlesing, og så kan jeg gå hjem etter en hard og slitsom dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg