Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BAaah!

I andre time i dag fikk vi vite at vi skulle ta sprøyte, og ei i klassen min er skikkelig redd for det. Hun startet å grine, mens læreren våres (Leif, som har fått to jenter til å slutte på skolen..) bare lo. Hun løp ut, med tre andre jenter i klassen vår, Leif fulgte etter. Det at han gjorde dette gjorde at hun stakk av, og ingen vet fortsatt hvor hun er, ingen har hatt kontakt med henne.

I tredje time skulle vi holde foredrag, og jeg var en av dem fordi han som egentlig skulle skulka. Vi skulle fortelle det vi mente var viktig fra boken, jeg fikk fire minus fordi jeg sa at alt var uviktig, fikk også høre at jeg var arrogant.

Alt i alt har jeg hatt en flott dag, blir stadig mer glad i Leif.

Lenke til kommentar
Eller Nordlending...

Vel, jeg har aldri sett noen av min "art" gå rundt og kalle tyver for "svartskaller"..

Er vel den nye kule generasjonen det :roll:

Banning er det jo, men ikke rasistiske utsagn, vertfall ikke på en seriøst forum.

EDIT: Er fra nord-norge selv.

EDIT2: Snakker dialekt også :p

Tror du at du er så jævlig glad og bryr deg om hva du sier når du blir frastjålet penger?

Lenke til kommentar
Eller Nordlending...

Vel, jeg har aldri sett noen av min "art" gå rundt og kalle tyver for "svartskaller"..

Er vel den nye kule generasjonen det :roll:

Banning er det jo, men ikke rasistiske utsagn, vertfall ikke på en seriøst forum.

EDIT: Er fra nord-norge selv.

EDIT2: Snakker dialekt også :p

Tror du at du er så jævlig glad og bryr deg om hva du sier når du blir frastjålet penger?

vertfall på et forum. Litt sparking og banning og ødeleggelse av ting kan det bli. Men ikke på norske fora.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...