phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Rundt 60. Ikke noe så sykt, men de er langt eldre enn foreldrene til alle mine venner. skulle du ønske du ble separert ved fødsel og vokst opp hos en annen familie da slik som Litejk mener man burde gjøre? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Rundt 60. Ikke noe så sykt, men de er langt eldre enn foreldrene til alle mine venner. skulle du ønske du ble separert ved fødsel og vokst opp hos en annen familie da slik som Litejk mener man burde gjøre? er noe annet når foreldrene allerede er 60 år da!!! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Rundt 60. Ikke noe så sykt, men de er langt eldre enn foreldrene til alle mine venner. skulle du ønske du ble separert ved fødsel og vokst opp hos en annen familie da slik som Litejk mener man burde gjøre? Nei. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) edit: Litejk, er du seriøst syk i hue eller? separere ungen og foreldra fordi mora er for gammel?? tror du verken mora eller ungen skulle ønske det? hvem skal bestemme hvor gammel ei mor kan være da? når går grensa? Foreldrene er glad i barna sine, uansett om de er 20, 30, 40, 50 eller 60 når de får de. En mors/fars kjærlighet til sitt barn er er rett og slett ikke noe man kan bestemme ut i fra alder. Blæ, driver og "lærer" meg ny Mp3-spiller nå. Eline + teknologi/bruksanvisninger = Usant. Edit: Feil. Endret 26. mai 2005 av Eline Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 er noe annet når foreldrene allerede er 60 år da!!! og fortell meg da, som jeg spurte om isted. hvor går grensa? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jaja glem det! det er bare min og min Mors mening da vi så om det på tv! Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Foreldrene er glad i barna sine, uansett om de er 20, 30, 40, 50 eller 60 når de får de. En mors/fars kjærlighet til sitt barn er er rett og slett ikke noe man kan bestemme ut i fra alder. Blæ, driver og "lærer" meg ny Mp3-spiller nå. Eline + teknologi/bruksanvisninger = Usant. godt noen er fornuftig her. Eline + teknologi + phax = sengelappen og ny mp3 spiller til phax! ---- Litejk: be mor di sette seg inn i situasjonen til den 57år gamle moren da, spørr henne hvordan hun ville føle det når myndighetene kom og tok fra henne ungen og nektet henne fra og noen sinne søke kontakt med den igjen. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Blæ, driver og "lærer" meg ny Mp3-spiller nå. Eline + teknologi/bruksanvisninger = Usant. Edit: Feil. hehe..bruksanvisninger er koselige da.. sånt brukes bare når man har fått ny leke inn i huset Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Morra kunne latt være å føde ungen men det er min mening, og jeg gidder ikke å diskutere mer om den saken nå, vi kan heller snakke om noe annet... jaja, Hva driver folket med da? For min del sitter jeg her og "surfer " på HW, og skriver på Msn... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Blæ, driver og "lærer" meg ny Mp3-spiller nå. Eline + teknologi/bruksanvisninger = Usant. Edit: Feil. hehe..bruksanvisninger er koselige da.. sånt brukes bare når man har fått ny leke inn i huset Hvem bruker bruksanvisninger? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Morra kunne latt være å føde ungen men det er min mening, og jeg gidder ikke å diskutere mer om den saken nå, vi kan heller snakke om noe annet... den ungen kunne vært deg vet du. men ja, skal slippe deg av kroken visst du ikke vil diskutere mer. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) bruker som regel aldri bruksanvisninger, bare viss det er en ting som jeg lurer på om noe, eller ikke får til... Men jeg får det meste til om slikt da Endret 26. mai 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Eline Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Eline + teknologi + phax = sengelappen og ny mp3 spiller til phax! Såpass ja... Hehe... Lufen: Nei, de er ikke koselige. Spesielt ikke når de står på engelsk, det er ikke det at jeg ikke kan engelsk, men jeg gidder ikke å sitte og ni-lese en bruksanvisning som jeg sånn akkurat skjønner. Jeg er litt utålmodig, med andre ord. Bundy: Jeg pleier å lese de hvis de kommer sammen med noe som er mer teknisk enn en mobil. Jeg er jente, jeg kan ikke noe for at jeg er lite teknisk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Bruksanvisninger er for folk som vil få ting til å fungere på første forsøk. Noobs. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Eline + teknologi + phax = sengelappen og ny mp3 spiller til phax! Såpass ja... Hehe... ja du trodde vel ikke at jeg kom gratis eller? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Bruksanvisninger er for folk som vil få ting til å fungere på første forsøk. Noobs. Godt poeng Lenke til kommentar
Eline Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ja du trodde vel ikke at jeg kom gratis eller? Nei... Hadde vel en liten mistanke om at det måtte noen lokke-midler til.. De gode tingene er jo ikke billig. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvem bruker bruksanvisninger? en må jo lese den når man får seg ny leke da.. av en eller annen merkelig grunn så leses den alltid etter at den nye leken er tatt i bruk men Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Nei... Hadde vel en liten mistanke om at det måtte noen lokke-midler til.. De gode tingene er jo ikke billig. hehe, word. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) jaja folkens! Da er forumets (u)offisielle guild wars guild up and running! Stikk innom her, og join hvis du vil Endret 26. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg