Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 *piper ut ett pinglete "rrrrr" med litt høyere tonefall i midten Har laget niste mat til i morgen, toast Har fri adgang til mikrobølge ovn på skolen Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hmm. Jeg har exphil-forelesning i morgen tidlig. Tror jeg drar på skolen og kjøper boka i steden for. ex-hva-for-noe? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 examen philosoficum = filosofi og vitenskapshistorie Det kjedeligste faget jeg har dette semesteret. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Haha ZLatzman, hva linje forresten, foholdvis enkelt med mekanisk Hva skal studentene her bli da? Jeg skal bli anleggsmaskinfører og forhåpentlig starte entrepenørfirma (Nei, kan ikke finne slik info i profilen til folk ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 foresten så anbefales Y'z Dock, det er dritfett er sånn som mac osx har. vedlagt følger et bilde... har foresten mange ikoner til det hvis noen har lyst på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skal bli freelancer, og lotto miljonær. Kjøpe meg en sånn campingvogn-bil. Bo i den. Eller elektriker(Hvordan skrives det?) :woo: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Haha ZLatzman, hva linje forresten, foholdvis enkelt med mekanisk Hva skal studentene her bli da? Jeg skal bli anleggsmaskinfører og forhåpentlig starte entrepenørfirma (Nei, kan ikke finne slik info i profilen til folk ) Produktutvikling og produksjon (maskin). Jeg skal finne opp noe genialt og bli kjemperik! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) her er et bilde som viser hva som skjer når du tar musa på den. det går an å stille inn selv hvor man vil ha den, og bakgrunnen og masse mer. veldig bra spør du meg. desverre ble han som lagde det kontaktet av apple og de sa de ville saksøke han om han fortsatte å arbeide på den.. så det kommer ikke flere versjoner.. Endret 20. september 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Risengrynsgrøt ftw! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 examen philosoficum = filosofi og vitenskapshistorie Det kjedeligste faget jeg har dette semesteret. I'd second that. Jeg sovnet på dagens forelesning. Håper og tror det blir årets enkleste A. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 foresten så anbefales Y'z Dock, det er dritfett er sånn som mac osx har. vedlagt følger et bilde... har foresten mange ikoner til det hvis noen har lyst på. Objectdock er enklere. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Masse store forhåpninger her ja 2mass: Kan du fortelle litt mer om det derre greiene du viste bilde av, virker greit, er lei av Desktop sidebar og skrivebordet til Windows... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 examen philosoficum = filosofi og vitenskapshistorie Det kjedeligste faget jeg har dette semesteret. I'd second that. Jeg sovnet på dagens forelesning. Håper og tror det blir årets enkleste A. Hehe. Lov å håpe. Jeg tør ikke satse så høyt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Håp er det eneste jeg har for tiden så det passer meg utmerket. ahh, skal på Vader, Rotting Christ, Anorexia Nervosa og Lost Soul i morra. ;D;D;D Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) født i trondheim og vi bodde der til jeg var 2, siden da har vi bodd i hamar. nå går jeg på hihm på rena og har hybel her, men hamar er fremdeles hjemmet mitt... Dama går på skole i Rena faktisk. (Og bor i Hamar vanligvis.) Endret 20. september 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Håp er det eneste jeg har for tiden så det passer meg utmerket. ahh, skal på Vader, Rotting Christ, Anorexia Nervosa og Lost Soul i morra. ;D;D;D Så du skal ikke på TigerTiger og se på showkvallik? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 HVa skal jeg velge mellom Y'z Dock eller ObjectDock, hvem er den minste (i størrelse på skrivebordet) og hvem trekker minst "preformence" (kommer ikke på noe godt ord ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Masse store forhåpninger her ja 2mass: Kan du fortelle litt mer om det derre greiene du viste bilde av, virker greit, er lei av Desktop sidebar og skrivebordet til Windows... vel, du kan laste det ned på : http://www.majorgeeks.com/download2790.html og mange ikoner finner du bl.a. på crystalxp.com => gallery > png. på dockex.com finner du en del docklets... (det er små "plugins" som feks den vær greia jeg har der.. desverre så støtter den ikke hamar feks, men den har oslo, hønefoss, trondheim og en del fler.) kan og maile deg de ikonene jeg har \ bruker på sc shottet om du er intr.. pm meg om adr... Endret 20. september 2005 av 2mass Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Håp er det eneste jeg har for tiden så det passer meg utmerket. ahh, skal på Vader, Rotting Christ, Anorexia Nervosa og Lost Soul i morra. ;D;D;D Så du skal ikke på TigerTiger og se på showkvallik? Metal blir nok prioritert ja. Wow, jeg skal faktisk på fest til helgen. Første gang på flere år. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Brownie-worklog Først ser man på brukannvisningen på pakken: bilde Så finner man frem inngreddiensene: 1.egg 1dl. vann og 100g. smør bilde Det er smart å slå på ovnen (175 grder) med en gang man lager deigen. bilde Så blander man alle ingreddiensene sammen bilde Fint å røre litt også: bilde Smøre en kakeform inn med smør (så ikke kaka setter seg fast): bilde Så heller man deigen oppi kakeformen: bilde Glatter den ut litt: bilde VIKTIG: Spise av deigen på slikkepotten: bilde Sette kaken inn i ovenen: bilde --->Vente i 35 min<--- Ta kaken ut av ovnen: bilde Og så fjerne formen, og la den avskjøle: bilde Jeg er flink! Endret 20. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg