danielsn Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Alt i alt ville jeg nok brukt 30 min +/- til deg Tomat-Ulf Jeg ville ha brukt ca 2 t. (neste år en time) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dere da? Se i profilene til folk... Jeg for min del bor i Horefoss. Orker ikke å se i alle profilene for å se om det er noen som bur i nærheten av meg... Vel, ingen som skal sende en SMS til 984 49 494 ? Var det du Hanne som skulle kjøpe russebil? Vertfall, se etter amerikansk, men ikke Chevrolet Starcraft '80 til tidlig '90, de hadde dårlige motorer Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 da stikker jeg.. maskinen bråker Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Harestua. Suger hardt, gjør det. Vil flytte! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Alt i alt ville jeg nok brukt 30 min +/- til deg Tomat-Ulf Jeg ville ha brukt ca 2 t. (neste år en time) Jeg ville troligt brukt 6 timer eller noe Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 "We are the Borg. Lower your shields and power down your weapons. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Resistance is futile. You will be assimilated." Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Til dere som sier at Trondheim er en bra by: Det virker bra, bortsett fra at detregner hver j***a dag, og det er litt slitsomt i lengden. Bærum er forøvrig der jeg føler at jeg hører hjemme. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Alt i alt ville jeg nok brukt 30 min +/- til deg Tomat-Ulf http://www.trafikanten.no/ er en kjekk side. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Trur jeg legger meg i senga å ser på tv, før jeg sovner. Good night to y'all beef cake, BEEF CAKE!! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Var Anette som skal ha russebil, tror ikke Hanne trenger en nå? edit: God natt dere som skal sove. Endret 20. september 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Alt i alt ville jeg nok brukt 30 min +/- til deg Tomat-Ulf Jeg ville ha brukt ca 2 t. (neste år en time) Jeg ville troligt brukt 6 timer eller noe Oh! Er det regne-ut-hvor-lang-tid-det-tar-å-reise-til-verdens-sentrum-tid? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 I går la jeg meg klokken 12 og på skolen idag var jeg helt dopet. Idag tror jeg at jeg legger meg ihvertfall litt før. Baybay Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vil enten flytte til min fødeby: Bømlo Eller til min jaktplass: Offerdal i Sogn og Fjordane Og kjøpe sommerhjem på Stokkøy (oppe i nord) Hvem sendte melding "for moroskyld" Hehe... Må jo ha navn hvis jeg skal vite hvem du er... Trenger bare nicket på HW. forumet Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Vil enten flytte til min fødeby: BømloEller til min jaktplass: Offerdal i Sogn og Fjordane Og kjøpe sommerhjem på Stokkøy (oppe i nord) Hvem sendte melding "for moroskyld" Hehe... Må jo ha navn hvis jeg skal vite hvem du er... Trenger bare nicket på HW. forumet JEG flott nr. eller hva EDIT: gulesider er jo fint Endret 20. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Da får vi håpe at forumstyret er meg nådig med fjerning av warn's I morgen blir det skole-tur. Vi skal gå Kommer kaanskje tilbake i kveld Men god nattt Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vil enten flytte til min fødeby: BømloEller til min jaktplass: Offerdal i Sogn og Fjordane Og kjøpe sommerhjem på Stokkøy (oppe i nord) Hvem sendte melding "for moroskyld" Hehe... Må jo ha navn hvis jeg skal vite hvem du er... Trenger bare nicket på HW. forumet JEG flott nr. eller hva EDIT: gulesider er jo fint enkelt, noen som har enklere nummer? Husker forresten nummeret 934 81 12* Vil ikke røpe det siste taller fordi jeg trur ikke "eigeren" vil like det... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Jeg husker det første nummeret mitt: 47641988 Fikk det når jeg fikk min første tlf: Nokia 3310 Endret 20. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg