diversity Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nå skal jeg se Mission impossible.Husker ikke om jeg har sett den. BLASFEMI! Jeg har ikke sett den. Men det gjør jeg nå *poooff* fææn.. har ikke tv2 zebra.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 askogli: ØB sendte melding, prøvde å selge meg russebilen til søstren hans Hehe, kjøpte du den da? Hva bil var det forresten? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tonio: Skjønner ikke at du gidder å legge det ut her hele tiden :/ Er det ikke nok med 35 forumfolk på mobillisten sin? Det er ikke forumfolk, har bare noen som er det i listen min. De fleste er folk jeg har kjent i rundt et år. Og om noen har nummeret mitt eller ikke bryr jeg meg ikke om, det verste som kan skje er at de ringer meg. Og blir det for ille kan jeg skru den av. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tomat-Ulf. Hvor bor du? syns du kunne prøvd å lært meg no vaults og slikt en gang Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tomat-Ulf. Hvor bor du? syns du kunne prøvd å lært meg no vaults og slikt en gang Profilen hans: Location Oslos beste østkant... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tomat-Ulf. Hvor bor du? syns du kunne prøvd å lært meg no vaults og slikt en gang Vika. Rett ved Aker Brygge og nathinaltheateret... Er ikke det litt langt fra deg? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Angrer på at jeg ikke sa at nummert mitt var: 21 60 40 40 Kan godt legge til flere altså.... Men gidder ikke akkurat å gå innpå ver enkelt profil for det.... Send melding den som vill, men den som ringer blir brutalt avbrutt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 askogli: ØB sendte melding, prøvde å selge meg russebilen til søstren hans Hehe, kjøpte du den da? Hva bil var det forresten? Var en transit, men litt for gammel og uten belter. Ellers en superduper bil, digge hvit skinnseter osv.. Menmen, skal se på en som er 91 modell imorra Med servo og diesel! Lang type så den er helt gedigen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tar meg 15 min til togstasjonen, og om jeg tar det toget som kjører rett til oslo tar det meg ca 5 - 10 min. eller så kan jeg gå til bussen, og den bruker ca 30 min inn. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Fuckings dobbelpost. Endret 20. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tomat-Ulf. Hvor bor du? syns du kunne prøvd å lært meg no vaults og slikt en gang Profilen hans: Location Oslos beste østkant... Flytta derifra. Men er fortsatt østkantgutt. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hehe, hvor er folket fra da? Jeg selv holder til på haugalandet... Tysvær og Karmøy.... Dere da? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg har nylig returnert til min fødeby, Trondheim, etter 17 år boende alle mulige andre steder. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dere da? Se i profilene til folk... Jeg for min del bor i Horefoss. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg har nylig returnert til min fødeby, Trondheim, etter 17 år boende alle mulige andre steder. nice! tr.heim er knall! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hehe, hvor er folket fra da? Jeg selv holder til på haugalandet... Tysvær og Karmøy.... Dere da? Jeg bor i et "høl" (ca 6 mil. fra oslo) med masse jorder i Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg har nylig returnert til min fødeby, Trondheim, etter 17 år boende alle mulige andre steder. Trondheim er en bra by, Stod forresten Rosenborg i norsk boka vårres. I et avsnitt som handlet om søking på internett Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Alt i alt ville jeg nok brukt 30 min +/- til deg Tomat-Ulf Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 født i trondheim og vi bodde der til jeg var 2, siden da har vi bodd i hamar. nå går jeg på hihm på rena og har hybel her, men hamar er fremdeles hjemmet mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg