phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Å være så fornuftig gir en god følelse. Nesten så det kribler litt i penisen min. grunnen til at penisen kribler er fordi den blir så glad for at du for engangsskyld ikke skal ta på deg øl brilla og harve over det nest styggeste hokjønnet du ser. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det var et par stengte tråder i OT nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 spørsmål til dere mod'er, når man raporterer et innlegg, burde man skrive mest mulig om hvorfor eller har det ingen hensikt? tror jeg ikke har skrevet så veldig utfyllende selv nemlig.. ofte bare "spam" eller no sånn.. Helst forklar mest mulig (selvsagt ikke en 2 siders stil...) men det blir perhaps lettere å skjønne hvorfor brukeren rapporterer innlegget. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 YUCK! http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/26/432875.html Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 YUCK! http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/26/432875.html imponerende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 YUCK! http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/26/432875.html imponerende. Er mer imponerende ja en youk. *gjespe* Da var dagens opprydding unnagjort. Skal ta meg en deilig røyk nå og høre hva madammen har på timeplanen Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 YUCK! http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/26/432875.html hvorfor yuck? jeg vil nå også ha et aktivt sexliv i den alderen.. skal jo ikke bare la pikken henge der som no anna tørkakjøtt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Hvor er den "smarte" kalkulatoren min som kan regne algebra? Jeg trenger den i morgen! @ B|Real: Syns ikke qoute og report er så like hverandre jeg egentlig. Og trykker vanligvis rett. Er jo litt merkelig å ikke merke at du er i en innleggsboks og ikke en reportboks.... Endret 26. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) YUCK! http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/26/432875.html hvorfor yuck? jeg vil nå også ha et aktivt sexliv i den alderen.. skal jo ikke bare la pikken henge der som no anna tørkakjøtt. Tenk deg, oldebarna hennes er eldre enn barna hennes. Når barna hennes er 16 år så er hun ca. 73 år. De kommer til å bli litt utstøtt tror jeg. EDit; hør på Julenissen... Endret 26. mai 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 YUCK! http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/26/432875.html hvorfor yuck? jeg vil nå også ha et aktivt sexliv i den alderen.. skal jo ikke bare la pikken henge der som no anna tørkakjøtt. stakkars barn sier nå jeg Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tenk deg, oldebarna hennes er eldre enn barna hennes. Når barna hennes er 16 år så er hun ca. 73 år. De kommer til å bli litt utstøtt tror jeg. så du støter altså ut folk med gamle foreldre du? syke mennesker vi lever med sier nå jeg.. jeg hadde nå en kompis som levde med besteforeldrene ettersom foredrene hannes døde mens han var ung. så ikke akkurat ned på han av den grunn. @_Julenissen_: jeg sa ingenting om barn, sa bare sexliv, ettersom jeg regnet med det var derfor han sa yuck.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Spennende pakke fra Komplett ala 6600GT + MAttetentamen i morgen og jeg burde ha pugget regler, men har spilt mafia, vietcong og batllefield = HJELP! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tenk deg, oldebarna hennes er eldre enn barna hennes. Når barna hennes er 16 år så er hun ca. 73 år. De kommer til å bli litt utstøtt tror jeg. så du støter altså ut folk med gamle foreldre du? syke mennesker vi lever med sier nå jeg.. jeg hadde nå en kompis som levde med besteforeldrene ettersom foredrene hannes døde mens han var ung. så ikke akkurat ned på han av den grunn. @_Julenissen_: jeg sa ingenting om barn, sa bare sexliv, ettersom jeg regnet med det var derfor han sa yuck.. Kan du vise meg hvor jeg sa at jeg sa at jeg kom til å støte de ut? Jeg vil egentlig tro at de er litt "rare" hvis de har så gamle foreldre. Jeg vil ikke tro at det kommer til å skje hvis det var sånn som ditt eksempel. Jeg gikk selv i paralell-klasse med en som hadde en mor som var 60 år, var ikke noen som støtet fyren ut, men tror mange synest det var vedig rart. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Spennende pakke fra Komplett ala 6600GT + MAttetentamen i morgen og jeg burde ha pugget regler, men har spilt mafia, vietcong og batllefield = HJELP! spill farcry eller HL2 så tester du kortet litt mer, ved å spille Mafia,Vietcong og Battlefield så yter nok ikke kortet sitt beste nei '' Men til det med hun som fødte syns jeg faen meg synd på ungen, som de andre sa , når hun er 16 er morra 73 lissom, og hu dør omtrent garantert før ungen er blitt skikkeli vaksen Jenta skulle blitt sendt vekk til noen andre slik at hun ikke fikk vite om den OOOLD more si EDith: jeg synest og det er veldig egoistisk av mora! Endret 26. mai 2005 av Litejk Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Kan du vise meg hvor jeg sa at jeg sa at jeg kom til å støte de ut? Jeg vil egentlig tro at de er litt "rare" hvis de har så gamle foreldre. nei tok nå bare det som en selvfølge at du ville gjøre det ettersom du tror de fleste andre vil gjøre det. naturlig tanke gang det er det ikke? hvorfor skulle de bli noe rare, skjønner ikke det der. fordi foreldra pensjonerer seg tidlig og har mye tid til overs til og bruke på barna? edit: Litejk, er du seriøst syk i hue eller? separere ungen og foreldra fordi mora er for gammel?? tror du verken mora eller ungen skulle ønske det? hvem skal bestemme hvor gammel ei mor kan være da? når går grensa? kanskje man burde holde ungene borte fra besteforeldrene også så de slipper og omgåes med disse "gamlingene.." blir faen meg sjokkert av og se hva dere skriver iblant her.. Endret 26. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Foreldrene mine er gamle. Tro meg; man merker det. De er skikkelig konservative. Endret 26. mai 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Foreldrene mine er gamle. Tro meg; man merker det. De er skikkelig konservative. hvor gamle? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Rundt 60. Ikke noe så sykt, men de er langt eldre enn foreldrene til alle mine venner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg tror jeg så Kenny000 vente på bussen i dag If you iz there, I iz here Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Rundt 60. Ikke noe så sykt, men de er langt eldre enn foreldrene til alle mine venner. er ikke sååå gæli, men de var ikke akkurat unge da, bestemora mi er 60... men jeg kjenner en bestemor som er 40 til nesteår :!: og en annen som er bestemor og er 35/36, den slår en del ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg