PlatinumFlyer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har du 80% advarsel joachimR? Har 0% jeg Å ja, tenkte ikke over at jeg viste frem det... Har åtti ja, og har hatt hundre før (nedjustert!) Men nå har jeg vært snill gutt lenge. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skjønner ikke hvordan dere greier og få advarsler jeg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har ikke fått advarsler på et halvt år (halvt år i går). Jaja. Spent på svaret Preben Kristiansen får fra vernepliktsinnrulleringskontoret jeg. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skjønner ikke hvordan dere greier og få advarsler jeg Ikke jeg heller. Noen mener jenter ikke kan få advarsler da.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Er da ingen sak å få advarsel... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skjønner ikke hvordan dere greier og få advarsler jeg Ikke jeg heller. Noen mener jenter ikke kan få advarsler da.. Tror jeg skal ut og hoppe litt. Har akkurat spist, så maten må synke litt.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hva i svarten er en monkey? I annledningen: hopping, idrett... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hva i svarten er en monkey?I annledningen: hopping, idrett... Sånn eller sånn. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) hva i svarten er en monkey?I annledningen: hopping, idrett... Sånn eller sånn. Haha, sånn: "Sånn" Altså den første Du har jo på en måte rett i den andre også Endret 20. september 2005 av askogli Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Vel. Got to dash (sikkert bare Gohan som skjønte den). Tar og hopper meg en tur! Why smoke and die whan you kan jump and fly. Endret 20. september 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skal se en episode av Hikaru no go, og kanskje jeg stikker ut for litt pk etterpå Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skjønner ikke hvordan dere greier og få advarsler jeg Easy, bare spam SO sånn som jeg gjorde. Funker hver gang. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 IsJ Klokka er jo sju alt, hater vidregående... Deter forresten ingen sak å få advarsel nei, har selv 20%. Det er omtrent et år siden sist jeg fikk advarsel da jeg i et inlegg skrev <tulling > Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvordan få warn: Let i Uelands gamle innlegg og finn et hvor han trippelposter og blir kalt for en drittunge. Deretter legger du tråden ut i Humor. Nei, vent nå litt. Det er jo gjort alt! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Innvilget stipend! "Money money money (...)" Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Får ikke stipend allikkavel jeg, så jeg gadd ikke å søke... *dritt å bo på en "gård"* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Innvilget stipend! "Money money money (...)" Teddy u stippend wh0re! Skulle ønske familien min ikke var så rik Nei vent var ikke det en annen familie Edit: Vi bønder burde stikke sammen DurinVIII ; Endret 20. september 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Er ikke rare gården vi har heller, 3 jorder og endel skog...Eneste dyra vi har er 2 katter og et lass med mygg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Har dere lagt merke til at jeg har vært borte fra OT ganske lenge nå? Vel, iallefall et par dager. Det føles godt, og jeg kommer til å fortsette med det. Jeg får gjort så mye annet! Blant annet har jeg skrevet seks artikler de siste tre dagene. Penger er viktigere enn OT-postcount. God kveld, god natt, god morgen og god dag til alle sammen. Endret 20. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg