Shikaru Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ingen som vil/klarer å utføre ønsket jeg tok på ms paint leken tingen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg håper alle blir tvungen i millitære Gud har ikke skapt oss alle til å gjøre tjeneste der. *Ringe Devold* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Jeg håper alle blir tvungen i millitære Gud har ikke skapt oss alle til å gjøre tjeneste der. *Ringe Devold* Tror det ligger mere mentalt hos deg dog.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Nå tror jeg kanskje ikke de blir så veldig interressert når jeg forteller at: Jeg bruker linser Samtlige i oppadstigende ledd i familien har hatt en arvlig ryggsykdom At jeg har anoreksi At jeg har hjerteproblemer (pga overnevnte) At jeg har nyreproblemer (pga. overnevnte) Hvorfor fungerer ikke listen? Jeg brukte List, og kodene er her i "rediger innlegg"... Endret 20. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg håper alle blir tvungen i millitære Gud har ikke skapt oss alle til å gjøre tjeneste der. *Ringe Devold* Tror det ligger mere mentalt hos deg dog.. Enig. Militær ftw. tvungen tjeneste! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nå tror jeg kanskje ikke de blir så veldig interressert når jeg forteller at: Jeg bruker linser Samtlige i oppadstigende ledd i familien har hatt en arvlig ryggsykdom At jeg har anoreksi At jeg har hjerteproblemer (pga overnevnte) At jeg har nyreproblemer (pga. overnevnte) Hvorfor fungerer ikke listen? Jeg brukte List, og kodene er her i "rediger innlegg"... Listen funker jo den. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det blir ikke sånne magiske punkter... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Bare ikke jenter blir tvunget er jeg fornøyd... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Bare ikke jenter blir tvunget er jeg fornøyd... dere som skulle ha rettferdighet osv, nå kan dere faen ta meg stille opp i miltæret også! EDIT: Savner også kvinnelige rørleggere. Endret 20. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du bruker et anna skin, her funker det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Merklig... Jeg valgte akam-skin, det har penest farver. Savner et rosa skin. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Bare ikke jenter blir tvunget er jeg fornøyd... dere som skulle ha rettferdighet osv, nå kan dere faen ta meg stille opp i miltæret også! EDIT: Savner også kvinnelige rørleggere. Huff... Jeg skal ikke inn dit eller bli rørlegger.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Nå tror jeg kanskje ikke de blir så veldig interressert når jeg forteller at: Jeg bruker linser Samtlige i oppadstigende ledd i familien har hatt en arvlig ryggsykdom At jeg har anoreksi At jeg har hjerteproblemer (pga overnevnte) At jeg har nyreproblemer (pga. overnevnte) Hvorfor fungerer ikke listen? Jeg brukte List, og kodene er her i "rediger innlegg"... Linser er ingen problem i forsvaret. det er ting som heter briller. Jeg fullførte førstegangtjenesten selv om familien min har kroniske problemer med ledd-problemer. Min bror vil nok bli så plaget at han må kanskje i rullestol når han blir eldre...og så har vi asma/allergi osv noe alle i familien også har... anoreksi...vel...glhf. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Å ja! Jeg har jo også hatt en svakere form for atsma. Bedre? Devold må tilbake så ordner det seg! Tror vi! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har du 80% advarsel joachimR? Har 0% jeg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har 0% jeg ååhh...du er så tøff Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har 0% jeg ååhh...du er så tøff Ja syns du ikke?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg