Zlatzman Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Innser at jeg har et problem, men fisker opp en gremlin. Har alltid et par til overs, de fikser nok lemmingsene. Luftstøtte? Det er juks! *gjemme seg under dynen* Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 *klappklappklappklapp* Fin manøver. *kaller inn luftstøtte* Nå har du 2 min på å sette opp AA-gønnere og SAM-sites Hils kongen btw *ringer kinesiske kamikadzeer og ber dem sabotere alle flya og båter/ubåter asap* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Forventer full rapport på utvikling og tapstall i morgen. Zlatzman out! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Forventer full rapport på utvikling og tapstall i morgen. Zlatzman out! "okmann. Går og chillern der i hjørnet, oki? snakkes,mann" heheehhe, da trur jeg det hadde blitt krigsrett for meg Men nå må jeg seriøst få i meg noe mat, nikotin, brus. Eller så kommer jeg til å voldta en av kattene mine i fortvilelse. and nobody WANTS THAT, RIGHT? okay, god natt! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 RETRETT!! RETRETT!! Dere vant slaget, men ikke krigen! *pusser disse to på dem imens* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 NINJAS!! Our ninja empire is supreme! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ninja Magic for the win! *leke ninja* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ninja ist krieg! *fekte* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sender inn forsterkninger, og lar mine 3 ninjaer ramponere campen til fienden, og legger meg for å sove søtt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Legg dere! *Fikse kveldmat* Snart erre sengetid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Sitter her og koser meg med min splitter nye K750i. Mirakel at jeg faktisk har mobil ettersom jeg ikke har noen penger. Takk Gud for snille foreldre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Jeh.... American dad var...erm..ikke helt family Guy, men greit nok. På dass og så i sengs..god natt Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jøss, nesten 1 time siden sist noen skrev noe her i OT-baren. Er det bare jeg som ikke får sove? Det verste av alt er at Killer clowns from outher space har stoppet på 45.8% Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg får ikke sove, men begynner å bli en smule trøtt nuh. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skole om 5 timer og her sitter jeg lys våken. Dette ser ikke bra ut Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Gute Nacht gehe ich ins Bett! I morgen blir det invader zim-maraton på meg! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nå var jeg våken, og vil se på viva la bam, men har skole snart Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 LoL... Jeg prøve å selge min p800 på finn.no Jeg fikk et svar helloI want to buy your item. I am a british enterpreneur with retaili! ng business in Africa (Nigeria).I need it for my business partner in Nigeria I will like you to give me the cost of posting the item to him in Nigeria. I will be paying you with western union bidpay and you can send the item after receiving my payment confirmation from western union. Expecting from you. regard Jeg kjøper Deres ting. Jeg er en britisk enterpreneur med retaili! ng forretning i Afrika (Nigeria)Jeg trenger det for min forretningspartner i Nigeria,Jeg liker De gi meg kostnadene av å postere tingen til ham i Nigeria. Jeg betaler De med vest union bidpay og De sender tingen etter mottaing av min betalingsbekreftelse fra vest union. Å venting fra De. henseende Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Da har vi til og med hatt norskprøve om noen norrøne greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg