Juleniss1 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Finn 2 feil <3 Gamere Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvordan kan man starte en samtale i SO? Si noe helt utrolig latterlig noe. Funker fett. Der klarte vi det ja.. Ved å trykke på qoute er man allerede godt igang ja Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Da har jeg Pk'ert masse puh er sliten og var svett ( nettopp dusja ) eller. var hos en kompis i 15 min og spurte om han blei med ut, men så gadd han ikke, jeg stakk på veien hjem igjen, and here i am. Fant et jævli nice jump i skogen. et tre som var felt over no greier, så det blei en slags brod. var tøft ^_^ Der skal jeg på veien hjem i morra Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 et tre som var felt over no greier, så det blei en slags brod. var tøft ^_^ Der skal jeg på veien hjem i morra Får jeg bli med på t-sellskap? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Da har jeg Pk'ert masse puh er sliten og var svett ( nettopp dusja ) eller. var hos en kompis i 15 min og spurte om han blei med ut, men så gadd han ikke, jeg stakk på veien hjem igjen, and here i am. Fant et jævli nice jump i skogen. et tre som var felt over no greier, så det blei en slags brod. var tøft ^_^ Der skal jeg på veien hjem i morra Artigt.. Tror jeg også må ut og trene mer i morgen. Det irriterende med PK i byen er at det alltid er folk rundt omkring som ser hva du gjør. Det liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er dritt å gjøre noe greier, også ser alle på fordi da er jeg redd for å drite meg mer ut og de ser bare rart på meg hver gang jeg hopper over ting og tang. jeg MÅ få til Monkey valuet eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 jeg MÅ få til Monkey valuet eller hva det nå heter. Skummel første gangen den ja. Men hvis du har en rail som rekker deg til magen er det bare det å tørre å slenge beina i mellom. Du bruker armene til å holde deg oppe. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det er det med å sette beina igjennom arma som en huske liksom som er vanskelig. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det er det med å sette beina igjennom arma som en huske liksom som er vanskelig. Det går lett som cola! Særiøst. Det er bare å gjøre det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Funker det på vanlige stolpegjerder? de jeg liker best å hoppe over Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Funker det på vanlige stolpegjerder? de jeg liker best å hoppe over Stolpegjerder? Bare det er någenlunde sånn. ------------------------------------- I I I I I I I I Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 *sippe* twisted wishes ble stengt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Slik jeg mente Tomat-Ulf Type sånn uten den underste tingen, og i stål eller hva enn det er. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 *sippe* twisted wishes ble stengt Har laget en ny en jeg Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sitter å chatter med en HItachi-online-help-fyr jeg Gøy. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Slik jeg mente Tomat-Ulf http://www.treko.no/images_stolpegjerde/Nr_11.jpg Type sånn uten den underste tingen, og i stål eller hva enn det er. Så overdigg ut det. Bare stå stille foran den med. To hender nogenlunde spredt (plass til bein i mellom) om sleng det over. Hvis du feiger ut er det bare å slippe en arm og slenge beina litt til siden. Lykke til. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sitter å chatter med en HItachi-online-help-fyr jeg Gøy. Har han også webcam? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Skal prøve i morra ^^ har et fint sted på vei hjem. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hva er dette gjerde snakket? og hva faen er PK`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg