Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å ja! Finnes det til traktorer? Vi ahr sånn avtagbart hengerfeste, men jeg tok det av, og hverken jeg eller pappa får det på, og pappa tørr ikke dra ned til bilbutikken og be om hjelp...

Altså, vi har ikke henger, så det har liksom ikke vært noe problem... Farfar har henger tror jeg! Jo! Farfar har både båthenger og vanlig henger, forsikringssum på henholdsvis 17 og 14 kroner per år, om jeg husker rett.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Å ja! Finnes det til traktorer? Vi ahr sånn avtagbart hengerfeste, men jeg tok det av, og hverken jeg eller pappa får det på, og pappa tørr ikke dra ned til bilbutikken og be om hjelp...

Mein Gott! :!:

in·ept ( P ) Pronunciation Key (n-pt)

adj.

Not apt or fitting; inappropriate.

Displaying a lack of judgment, sense, or reason; foolish: an inept remark.

Bungling or clumsy; incompetent: inept handling of the account.

Lenke til kommentar
Er det flaut å spørre om hjelp? Pappa trodde bremsene var ødelagt da han kjørte med abs for første gang. :D

Pappa skulle visst skrive en mail til han som skal følge oss og bilen opp. Er visst noe med at de gav oss et merkelig stativ istedet for skistativ også. Han påstår det bare er fordi han ikke har tid vi ikke har dratt ned og fikset det hengerfestet, men jeg tror vel mer det er at pappa synes det er pinlig å ikke ha klart det selv.

Lenke til kommentar
*varme noen tre stykker med pizza som dessert*

Tre stykker eller trestykker?

det står da tre stykker.

Det var den "noen" foran som gjorde meg usikker. Derfor lurte jeg på om han mente:

*varme noen trestykker med pizza som dessert*

eller

*varme tre stykker med pizza som dessert*

:wee:

Lenke til kommentar
Hunden min hadde nettopp mareritt. Søtt.

Jeg ble litt skeptisk til visse hunder i dag :ermm:

Vi hadde info om forsvarets hunder og hundeførere. Det første hundesjefen sa var at ingen får lov til å komme nær, langt mindre ta på forsvarets hunder. Vi får knapt se på dem..

Først syns jeg det virket vel strengt, men nå, etter den innføringen, vil jeg ikke komme nær dem. Ikke uten at hundeføreren sier det er greit, i alle fall. Snakk om blodtørstige beist når de er innstilt på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...