Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Drittdag i dag også. Vi hadde ikke fått beskjed at vi skulle ta klassebilder i dag, så de fleste stilte med de mest shabby joggebuksene og annet ufine saker. Inkludert meg... LEKKERT.

Så, hvis jeg forstår deg riktig, går dere i de "shabby joggebuksene og andre ufine saker" til vanlig? Da kan det jo ikke være så farlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har piercing, og ingen har noensinne sagt den er stygg. Har i navlen og skal ta i brystvorten nå snart. Men dere om det, spørs kanskje på kroppen som bærer den. :p

Ellers har jeg funnet ut at jeg skal være med på russebuss likevel... får håpe han aksepterer det, men hvis ikke så er han nok ikke gutten for meg til tross for at vi har vært sammen i 16 mnd.

Drittdag i dag også. Vi hadde ikke fått beskjed at vi skulle ta klassebilder i dag, så de fleste stilte med de mest shabby joggebuksene og annet ufine saker. Inkludert meg... LEKKERT.

Du mener det er bedre at du ser ut som en oppdollet komplett fremmed enn deg selv? Går du i jogge bukser på skolen har du tydeligvis ikke så mye imot det :p

Lenke til kommentar

Piercing er greit nok. Dama har en i navlen. Hadde riktignok ikke hoppet av lykke om hun skulle tatt hull der nå, evt. flere steder på kroppen, men som sagt: greit nok. Og russ sucks bigtime. Vi var sammen (på et tidlig stadium) når hu var russ nå i mai, lite artig. Tror ikke jeg hadde presset på for å være russ hvis hun var kraftig motstander av det. Ser ingen grunn til å "teste" et forhold på den måten, og alle vet jo at dømmekraften forsvinner med alkohol i blodet. But hey, that's me.

Lenke til kommentar
Du mener det er bedre at du ser ut som en oppdollet komplett fremmed enn deg selv? Går du i jogge bukser på skolen har du tydeligvis ikke så mye imot det :p

Jeg går med joggebukser når jeg er klein.... og jeg er ofte klein på mandager. Kjipt å legge klassebilde den dagen. Pleier alltid å pynte meg, det er mer meg enn en shabby joggebuksejente.

EDIT: Mandag er også gymdag. Altså, naturlig å gå med joggebukse for å skifte senere på dagen etter gymmen.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Ser ingen grunn til å "teste" et forhold på den måten, og alle vet jo at dømmekraften forsvinner med alkohol i blodet. But hey, that's me.

skjønner ikke, det er jo ikke noe verre enn når man fester til vanlig? man må jo kunne stole såpass på partneren at man vet at det ikke skjer noe bare fordi man drikker.

Lenke til kommentar
Ser ingen grunn til å "teste" et forhold på den måten, og alle vet jo at dømmekraften forsvinner med alkohol i blodet. But hey, that's me.

skjønner ikke, det er jo ikke noe verre enn når man fester til vanlig? man må jo kunne stole såpass på partneren at man vet at det ikke skjer noe bare fordi man drikker.

Dessuten, den gangen jeg var utro var jeg ikke alkoholpåvirket. Alkohol gjør ikke sånt med meg. Det er snart ett år siden jeg var utro nå, skulle ønske han kunne legge det bak seg snart.

Lenke til kommentar

Dessuten, den gangen jeg var utro var jeg ikke alkoholpåvirket. Alkohol gjør ikke sånt med meg. Det er snart ett år siden jeg var utro nå, skulle ønske han kunne legge det bak seg snart.

det kommer nok alltid til å sitte der, spesiellt siden du var edru og ved dine fulle fem når det skjedde. personlig hadde jeg ikke klart å tilgi dama for noe sånt.. hadde hun vært sveiseblind på en fest å bare havna til sengs med noen uten å knapt få med seg hva som skjer så er det en ting.. men helt edru, da blir det liksom så "planlagt."

også vet jeg jo at sexen hadde vært så mye bedre også da. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...