x871kx6167ss7 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Deilig å komme tilbake fra skolen å se hva som hadde skjedd med OT... b|real Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, så fint at B|Real bestemmer hva som er god spam eller ikke! Så fantastisk godt å vite at han er her for å være moralsk politi som bestemmer hva som passer inn på et "Off topic"-forum! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, så fint at B|Real bestemmer hva som er god spam eller ikke! Så fantastisk godt å vite at han er her for å være moralsk politi som bestemmer hva som passer inn på et "Off topic"-forum! Ja, for han er jo et allmektig levende leksikon. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg fatter ikke åssen en får sort/hvit bilde på webcam i msn...noen som har lyst å banke det inn i hode mitt? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Bare skru saturation helt ned til 0 inne på avanserte innstillinger elns Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Syns det er fint han stenger en del tråder nå jeg, ikke at jeg har lest alle ennå så jeg vet egentlig ikke helt, men uantsett er de nok ikke helt ubegrunnet . *lese og se om jeg endrer synspunkt* Øyeblikket er forresten foreviget. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, så fint at B|Real bestemmer hva som er god spam eller ikke! Så fantastisk godt å vite at han er her for å være moralsk politi som bestemmer hva som passer inn på et "Off topic"-forum! Det er ikke bare jeg som bestemmer hva som er ok og hva som ikke er ok. Dette er faktisk noe som er diskutert blandt oss moderatorer og vi har kommet til en enighet om å slå ned på denne type poster. Slikt personhets vil jeg ha meg frabedt. Ellers takk. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Bare et lite spørsmål, hva slags poster er da godtatt under OT-baren ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 glad for at de har begynnt og stramme inn på sånne piss poster som det han har stengt nå. sånne forbanna telleposter som man ikke får noen som helst ting utav og de tar aldri slutt. --- ellers, nå tenkte jeg og ødelegge for alle dere som ikke har sett siste episode av lost og fortelle hvordan det hele sluttet: først ble alt helt sort også hører man en vinende lyd. utav mørket kommer det opp noen bokstaver. hvite bokstaver som svever i luften.. der det står.. LOST the end. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Bare et lite spørsmål, hva slags poster er da godtatt under OT-baren ? Retningslinjene, folkeskikk og sunn normal fornuft bør være ett godt utgangspunkt! EDIT: haddis; Ikke glem att du lovte oss screenshots av bejbså dine Endret 26. mai 2005 av ketchez Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Fy fan, telefonregninga for forrige måned var 3500 kr hadde ringt for 2000kr til kjæresten min... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Fy fan, telefonregninga for forrige måned var 3500 kr hadde ringt for 2000kr til kjæresten min... ... ooooh.. Pungsmhell! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Fy fan, telefonregninga for forrige måned var 3500 kr hadde ringt for 2000kr til kjæresten min... Ehh...knall! Jeg lovte meg selv å ta det rolig med mobilbruk, ringte for 230 kr sist mnd, men så bestemte telenor at jeg måtte betale mnd avgift for 4 mnd frem i tid (?!) så det hele kom på 696 kr...makan til dritt selskap...skal nå bytte over til chess, og betale meg ut av telenor, men regner meg jeg blir straffet av det, slik som telenor pleier å gjøre... EDIT: *Bravo til B|Real for stengin av poster* kansje folk lærer nå? Endret 26. mai 2005 av haddis Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Da synes jeg denne tråden også skal stenges, disse postene her er jo ikke til nytte for noen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Da synes jeg denne tråden også skal stenges, disse postene her er jo ikke til nytte for noen. Tja, jeg ser på denne tråden som "en prat om livet" liksom, hva skjer, hva holder du på med eller rett og slett bare en stor samtale? "møteplass" Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Da synes jeg denne tråden også skal stenges, disse postene her er jo ikke til nytte for noen. Noen som tvinger deg til å være i denne tråden? Forumet generelt? EDIT: tror du har den der haddis Endret 26. mai 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Da synes jeg denne tråden også skal stenges, disse postene her er jo ikke til nytte for noen. Tja, jeg ser på denne tråden som "en prat om livet" liksom, hva skjer, hva holder du på med eller rett og slett bare en stor samtale? "møteplass" Eller tar jeg feil? Vit at jeg alltid kommer til og puste deg i nakken på sånne ting! So4 er jo som Haddis sier, en samtale om livet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Da synes jeg denne tråden også skal stenges, disse postene her er jo ikke til nytte for noen. Hade det ikke vært SO så kan du love deg at OT hadde sett ut som et bombet polsk horehus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg