b-real Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har bestillt tattoo-time i tromsø! :mrgreen: :mrgreen: Kult! Hva slags motiv skal du ha? <-------- dere ser den der Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har bestillt tattoo-time i tromsø! :mrgreen: :mrgreen: Kult! Hva slags motiv skal du ha? <-------- dere ser den der Den bli seriøst genial hvis det blir gjort en god jobb Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har bestillt tattoo-time i tromsø! :mrgreen: :mrgreen: Kult! Hva slags motiv skal du ha? <-------- dere ser den der haha! Tenkte engang hvordan den ville sett ut. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har bestillt tattoo-time i tromsø! :mrgreen: :mrgreen: Kult! Hva slags motiv skal du ha? <-------- dere ser den der Hvor skal du ta den? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 :'( er sulten men er ikke mere ferdig skåret loff, og kan ikke skjæreden selv :/ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 kan ikke skjæreden selv :/ hmm hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 :'( er sulten men er ikke mere ferdig skåret loff, og kan ikke skjæreden selv :/ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Share the pain: vi har alle sett de jævla bollene dine. Spis de opp sjøl Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 kan ikke skjæreden selv :/ hmm hvorfor ikke? Han går på krykker og har skada fingeren. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 kan ikke skjæreden selv :/ hmm hvorfor ikke? Han går på krykker og har skada fingeren. Utrolig hva man klærer med en hånd. Believe me Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Share the pain: vi har alle sett de jævla bollene dine. Spis de opp sjøl Jeg er avhengig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 jeg kjedet meg noe veldig http://artpad.art.com/?in2fgi14owcc spill av i 50-55% hastighet ( stilles oppe til venstre ) EDIT: 60-65% er vell bedre , tar ikke så lang tid da Jeg kjeder meg mer enn deg http://artpad.art.com/?in2glribte8 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Boller med ost er godt! (Takk til Rune for tipset!) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Herre, en vennine har pircing i ene nippelen. Tunga og vaginaen(ene leppa elns). Hun er 15.. Og hun vurdere og ta på klitoris også(WTF?).. Går det ann og pierce klitoris? Må jo gjøre jævlig vondt. Endret 19. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 kan ikke skjæreden selv :/ hmm hvorfor ikke? Har ingen kniv, min mor må låse alle kniver og diverse annet skarpt dritt inn i et skap før hun forlater meg. Legen sier jeg er voldelig og kan komme til å skaden noen om jeg blir forbanne med det i nærheten. Han sier ddet jo mye penere enn meg da. men klarer da fint å skade folk uten skarpe gjenstander jeg. ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 kan ikke skjæreden selv :/ hmm hvorfor ikke? Har ingen kniv, min mor må låse alle kniver og diverse annet skarpt dritt inn i et skap før hun forlater meg. Legen sier jeg er voldelig og kan komme til å skaden noen om jeg blir forbanne med det i nærheten. Han sier ddet jo mye penere enn meg da. men klarer da fint å skade folk uten skarpe gjenstander jeg. ^^ Kult. Hvor lenge har du vært så hissig? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Selv jeg er ikke så hissig ( selv om alle går rundt å sier: ja han kaster stoler på folk hver fredag ) det skjedde EN gang. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Herre, en vennine har pircing i ene nippelen. Tunga og vaginaen(ene leppa elns). Hun er 15.. Og hun vurdere og ta på klitoris også(WTF?).. Går det ann og pierce klitoris? Må jo gjøre jævlig vondt. Det går sikkert.. En gutt i klassen vår har gjort det (Piercing i "nippelen"), han er gal. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Herre, en vennine har pircing i ene nippelen. Tunga og vaginaen(ene leppa elns). Hun er 15.. Og hun vurdere og ta på klitoris også(WTF?).. Går det ann og pierce klitoris? Må jo gjøre jævlig vondt. Det går sikkert.. En gutt i klassen vår har gjort det (Piercing i "nippelen"), han er gal. Tror hun har sånn pircing mani elns. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Går det ann og pierce klitoris? Må jo gjøre jævlig vondt. Man piercer vel ikke gjennom SELVE klitoris da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg