Steina Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 I dag kom jeg ca. 35 min. forsinket på skolen, takked være min "snille" lillebror. Han tok sykkelen min, så jeg måtte gå 3,2 km :S haha.. hørtes snilt ut Er han gammel? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Æsj, orket ikke skolen i dag. Heldigvis var det en kamerat som gjorde det samme. kompisskulking...it's fun It was luck. :] Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Fy av meg, jeg holdt på å besvime på legekontoret her i sted... Tror jeg tok knekken på den helsesøsteren for i dag, hun fikk nesten panikk selv... Lå på "jordmorbenken" en halvtime jeg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Leksedager eier, men er kort tid igjen til høstferien nå da. Lenge til dere har ferie? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det er så kjedelig å bare gå etter veien, så jeg gikk en ana rute i dag Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 høøømf jeg må snart fyre så eg får varme i huset igjenn , og så er det jo div ting som skal gjøres , eg må jo tørke støv i dag . og så ble i plutselig så veldig trøtt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Gikk du langs den røde linja? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Klipp håret og få deg en jobb, Ftz. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Det er så kjedelig å bare gå etter veien, så jeg gikk en ana rute i dag hvor gikk du , ser ikke noe streker på kartet som ikke er veier EDIT:Loeve har du vert og sett på bilder av meg i rpp ? Endret 19. september 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hihi, stemmer. Nye episoder av King of The Hill, The Simpsons, American Dad og Family guy ble sendt i USA i natt, gutter. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Gikk du langs den røde linja? Gusjegrønne Endret 19. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Puh. Var ute å "trente" var en svær ball som er dobbelt så høy som meg, som jeg dytta oppover en bakke. ( masse kvister som var rulla sammen ) faen så tungt det blei til slutt men så kom det folk, så jeg løp inn i skauen Bruttern kom ut av rommet akkuratt når jeg kom inn, og trur ikke jeg sjuk :\ Det har han alldri trudd da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har ikke sett American dad Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 YES! Jeg har faktisk, helt tilfeldig(det er det verste!) klart å skulle tilbake til legen under en to timers tyskprøve. JA!! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Jeg har ikke sett American dad Det er ikke så "in your face" som Family Guy, ikke like spontant, men humoren er minst like morsom. Elsker begge seriene, jeg, og kjøper alt som kommer ut på DVD når tiden kommer. Endret 19. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 YES! Jeg har faktisk, helt tilfeldig(det er det verste!) klart å skulle tilbake til legen under en to timers tyskprøve. JA!! We got news-flash for you. we don't care. Bare spøkte Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 poff stikke og spille litt halo , gjøre litt husarbeide ol , Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hvorfor er dere her klokka elve på morgenen? er syk jeg... har så vondt i hode at jeg tror jeg tar dagen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har ikke sett American dad Det er ikke så "in your face" som Family Guy, ikke like spontant, men humoren er minst like morsom. Elsker begge seriene, jeg, og kjøper alt som kommer ut på DVD når tiden kommer. good. Har hørt en del bra om serien. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hvorfor er dere her klokka elve på morgenen? Fordi jeg ikke har bedre ting å gjøre når jeg venter på at dumme maskiner bruker lang tid på å gjøre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg