Goophy Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Føler det er på tide å komme seg i seng nå jeg. Nattinatt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hehe eller som meg , jeg har 2 kopier av halo 2 , dama var så lei av at jeg spilte hele tia at hu herpa cden , så jeg måtte kjøpe en ny . det verste var at eg kunne ikke finne det til lavere en 550 (full pris) og det var over det dobbelte av det eg betalte når det kom Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Ble helt stille her jo ! Jeg har nå hatt HL2 i ca. 1/2 år. Vurderer å prøve det. Du får gjøre som meg å ødelegge cd`ene når du skal spille igjen etter et halvt år. Jeg har aldri spilt det. Eneste spillet jeg har kjøpt faktisk, men var vel mest for CSS sin del. Tok meg en liten runde cs nå.. når man ender opp med 62-0 i stats er det litt for enkelt Jeg vil ha ledning ned til routeren så jeg kan spille online ! Endret 19. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er det sånn at man blir trøtt av å onanere? Isåfall, så gjør jeg et unntak, og gjør noe jeg ikke liker. Jeg trenger søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøvn! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Er det sånn at man blir trøtt av å onanere?Isåfall, så gjør jeg et unntak, og gjør noe jeg ikke liker. Jeg trenger søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøvn! jeg tror det , ble og litt trøtt her men jeg skal ikke legge meg , må døgne for og få justert antal sov timer litt så just et klipp fra russisk tv , no sult kamera greier , ivertfall det var en gutt som gjemte seg i en postkasse og kastet posten som ble puttet inn ut , siste mannen han skal lure trekker en pistol og skyter 3-4 skudd , og så slutter klippet WTF Endret 19. september 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 jeg får faen ikke sove. helvete! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) 6 min til neste freeroll turnering på pokerchamps.com , så jeg har nokk og gjøre hehe en "ukjent" mod ar lagttill og fjernet noe warn på meg uten at jeg har fått det med meg så det renttilfeldig nå Endret 19. september 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Lurer på om jeg kaster inn håndkleet og tar meg halvannen times søvn. Kommer ingen vei med skolearbeidet uansett. :/ Når man begynner å duppe med hodet og å halvsove på armen foran PCen (på tross av at jeg har drukket to bokser Red Bull), da er det vel på tide å få seg søvn. Problemet nå er bare å komme seg opp igjen. God natt (evt. morgen), folk. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Blaaaarf ... jeg kjeder meg jeg. Har tilbringi hele helga i senga omtrent så fikk ikke sove i natt. Å nå er det en time til jeg må reise på skolen. Wohooo. Men fikk mekka ny header til sia mi da ... Link til den bare for ordens skyld! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Tøff banner. *gjespe* jeg trur jeg blir hjemme fra skolen i dag. trur jeg skal sove litt til også. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 da var det på tide med enda en freeroll turnering , røk ut på ca 1000 plass på den forige Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ahh "deilig" med mandag, siden da slutter jeg 11 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Skal være hjemme i dag. er ikke i hundre, og litt for trøtt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hømm det er mandag og jeg skal ikke gjøre noe Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Og hva i all verden gjør dere oppe nå da? Herre, jeg har ikke stått opp klokka 7 på en fridag på år og dag... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Dattebayo!! Lå 2-3 timer før jeg sovnet i natt...tror det blir kaffe på jobb i dag..hørte jeg kaffe? Kaffe? hvor? Ja kaffe...KAFFE? HVEM HAR KAFFEN! WÆÆÆÆÆÆÆ! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Dattebayo!!Lå 2-3 timer før jeg sovnet i natt...tror det blir kaffe på jobb i dag..hørte jeg kaffe? Kaffe? hvor? Ja kaffe...KAFFE? HVEM HAR KAFFEN! WÆÆÆÆÆÆÆ! LoL... Slik er det her hver eneste morgen på jobb, 50 datanerd som står i kø for å få en skvett kaffe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Sett på Naruto nå B|Real? :!: Jeg fikk slippe skolen av mamma, men siden jeg har stått opp, tenkte jeg kunne forbli våken, pga ellers vil det bli HELT forjævli å stå opp i morra. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Gohan, kan du spørre mamma'n din om jeg får slippe jobb idag? t-røt-t-t-t... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Sett på Naruto nå B|Real? :!: Jeg fikk slippe skolen av mamma, men siden jeg har stått opp, tenkte jeg kunne forbli våken, pga ellers vil det bli HELT forjævli å stå opp i morra. Ja, jeg ser på naruto. Blah, jeg begynte ikke på jobb før 0850..setter meg bare ned å jobber, ingenting annet å gjøre nå som jeg først har kommet hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg