Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe

eller som meg , jeg har 2 kopier av halo 2 , dama var så lei av at jeg spilte hele tia at hu herpa cden , så jeg måtte kjøpe en ny .

det verste var at eg kunne ikke finne det til lavere en 550 (full pris) og det var over det dobbelte av det eg betalte når det kom

Lenke til kommentar
Ble helt stille her jo !  :dontgetit:

Jeg har nå hatt HL2 i ca. 1/2 år. Vurderer å prøve det.  :hmm:

Du får gjøre som meg å ødelegge cd`ene når du skal spille igjen etter et halvt år.

Jeg har aldri spilt det.

Eneste spillet jeg har kjøpt faktisk, men var vel mest for CSS sin del.

Tok meg en liten runde cs nå.. når man ender opp med 62-0 i stats er det litt for enkelt :hrm:

Jeg vil ha ledning ned til routeren så jeg kan spille online ! :cry:

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
Er det sånn at man blir trøtt av å onanere?

Isåfall, så gjør jeg et unntak, og gjør noe jeg ikke liker.

Jeg trenger søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøvn!

jeg tror det , ble og litt trøtt her :p

men jeg skal ikke legge meg , må døgne for og få justert antal sov timer litt

så just et klipp fra russisk tv , no sult kamera greier , ivertfall det var en gutt som gjemte seg i en postkasse og kastet posten som ble puttet inn ut , siste mannen han skal lure trekker en pistol og skyter 3-4 skudd , og så slutter klippet WTF

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg kaster inn håndkleet og tar meg halvannen times søvn. Kommer ingen vei med skolearbeidet uansett. :/ Når man begynner å duppe med hodet og å halvsove på armen foran PCen (på tross av at jeg har drukket to bokser Red Bull), da er det vel på tide å få seg søvn. Problemet nå er bare å komme seg opp igjen.

God natt (evt. morgen), folk.

Lenke til kommentar
Sett på Naruto nå B|Real? :!:

Jeg fikk slippe skolen av mamma, men siden jeg har stått opp, tenkte jeg kunne forbli våken, pga ellers vil det bli HELT forjævli å stå opp i morra.

Ja, jeg ser på naruto.

Blah, jeg begynte ikke på jobb før 0850..setter meg bare ned å jobber, ingenting annet å gjøre nå som jeg først har kommet hit :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...