Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det hadde funket om du ville få bad company på Blink, i affal.

Tatt fra postkassa til ei venninne:

HEY!.......vil du tjene penger....?...500 kr...møt opp på *lokalt kjøpesenter*....skall ta billder av dg...ser du r me i grupa fårr de såm likr/har storre puper...har du lr likr du?....

Fatta veldig lite av det... :eek:

Lenke til kommentar
Legger inne en liten link her... : Finn.no -> Toyota Hilux

Hva synest folket om denne da?

Funker sikkert hvis du skal kjøre rundt Peggy-Sue og Dharma-Jean i Nantucket, men noe sånt på norske veier blir bare latterlig.

Hvorfor det da?

Den er sikker god på norske veier...

Skal ha Hilux fordi den er pickup og billig bil...

Fremtidige anleggsmaskinførere må ha pickuper :D

Ser ikke noe gale i den bilen der...

Lenke til kommentar
For all del, slå deg løs. Jeg synes bare det er idiotisk å kjøre rundt med et monster av en pick-up på veiene.

Hehe, Gode å ha på fjellet... Men du har litt rett...

Vell, går på jakt, skal bli anleggsmaskinfører og skaffe meg gård... Bør jo har pickup da..

Hva synest du om Dodge RAM Viper da? :p hehe

Lenke til kommentar

Juhu. Jeg skal døgne i natt for å skrive norskstil. Gidder noen å sløse bort noen øyeblikk på medfølelse? :p

Står mellom følgende oppgaver (det er snakk om å skrive artikkel);

Oppgave 1: Norge - verdens beste land å bo i?

Flere undersøkelser kårer Norge til et av verdens beste land å bo i. Skriv en artikkel der du drøfter spørsmålet i overskriften. (Forslag til litteratur: ...)

Oppgave 2: Framtidens skole.

Valgdebatten i år har vært preget av flere skolesaker, blant annet forslag om skolemat og fritt skolevalg. Forklar bakgrunnen for noen av forslagene, og gi din vurdering av disse.

Oppgave 4: Ungdom og litteratur

Gjennom leseaksjoner har skolene og foreningen !les prøvd å få ungdom til å lese mer skjønnlitteratur. Skriv en artikkel der du drøfter om litteratur er nødvendig for ungdom, og der du gir eksempler på hvilken litteratur du selv synes gir gode leseopplevelser.

Oppgave 3: Ekstreme grupper og oppgave 5: Ungdom og idrett. Gidder ikke dem, så det står mellom de de tre andre. Egentlig stod det mellom oppgave 1 og 2, men så slo det meg at jeg kanskje kan komme med et angrep eller to på analfabete fjortisser som skriver SMS-språk og leetspeak i oppgave 4. Hva skal jeg velge?

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...