b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 nja, egentlig ikke! men viss du vil tusle langt så skal jeg komme deg i møte Kan jo kjøre Men andre sine damer holder man seg unna så det blir nok ei aktuelt Sticky blir SO ikke, det er prøvd og ikke funnet vellykket før.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jeg får fortsatt ikke lov. Har du også fått dataforbud preteen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men andre sine damer holder man seg unna så det blir nok ei aktuelt vel vel, kanskje en annen gang da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Men andre sine damer holder man seg unna så det blir nok ei aktuelt vel vel, kanskje en annen gang da Sure Men først skal jeg sikle på thea Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jeg får fortsatt ikke lov. Har du også fått dataforbud Mamma sa for en uke siden (tror jeg) at jeg ikke fikk bruke dataen mer før rommet mitt var ryddig og jeg flyttet inn dit igjen.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg kjeder meg. Bundy, hvor faen er du? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jeg får fortsatt ikke lov. Har du også fått dataforbud Mamma sa for en uke siden (tror jeg) at jeg ikke fikk bruke dataen mer før rommet mitt var ryddig og jeg flyttet inn dit igjen.. HAHA! Det har heldig vis aldri skjedd meg, rommet mitt har vert veldig rotete (over lang tid), men har enda ikke fått dataforbud for det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) *bump* Noen gang sett dette i en SO tråd? Nei. Aldri savnet det heller. Edit: Ble sletta det innlegget. Endret 18. september 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg kjeder meg.Bundy, hvor faen er du? Eier noobs i halo2 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg kjeder meg.Bundy, hvor faen er du? Eier noobs i halo2 Omfg! Jeg eier deg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 "ups" Hva skjedde her da? Ble en meningsløs post slettet? Huh...javist... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 "ups" Hva skjedde her da? Ble en meningsløs post slettet? Huh...javist... hrmpf.... Jaja, skulle bare bevise hvorfor SO ikke behøver å bli sticky jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 "ups" Hva skjedde her da? Ble en meningsløs post slettet? Huh...javist... hrmpf.... Jaja, skulle bare bevise hvorfor SO ikke behøver å bli sticky jeg Hehe, nice try da i allefall Blah...nå er det nada trafikk inn hit...1 samtale pr 2 min eller.no Senvakte ble faktisk bra nå som det er internett her ^^ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hender den ligger halvveis nede jepp,og det hender ein del gonger og, ganske ofte faktisk, derfor meiner eg at den burde være sticky, ikkje berre av den grunn, men av andre. Men av ein grunn meiner eg at den ikkje burde vere det, nemlig fordet da ser du om det er aktivitet i den eller ikkje Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det har heldig vis aldri skjedd meg, rommet mitt har vert veldig rotete (over lang tid), men har enda ikke fått dataforbud for det Ser det ut som de bryr seg så jævlig mye? Pappa fant først ut i går at jeg var på rommet til Marianne. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Dataforbud er stress... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Dataforbud har jeg aldri hatt, men begrensning på bruk ja...det var tider det...*sukk* Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har aldri fått det selv om det har vært nærme.... Rart hvordan SO kan inneholde over 300 tråder som egentlig kunne blitt opprettet andre steder....bra egentlig. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 flere her ja, som kommer til å få dataforbud snart ja... må gjøre lekser i stedet... kjipern..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg