Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er du pen, har du cola. Kom hit for en het natt. Har vann, og er ganske så alene. Hva gjør en kjekk gutt som deg på et forum som dette? Selger seg selv for Cola. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 *mimre tilbake sist halvåret på ungdomsskolen* hanne: gymlærer, jeg har litt vondt i magen gymlærer: har du mensen? hanne: ehh, joa gymlærer: åh ,jeg vet alt om menssmerter, du skal få slippe. veronica: jeg har også vondt i magen elena: JEG OGSÅ gymlærer:stakkars jenter, jeg føler med dere. standpunktkarakter i gym: 5 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Du kan skippe en gymtime viss du ikkje er i god nok form til å prestera Spørs jo helt på læreren. Vet om en lærer som gir to anmerkninger per gang glemt gymtøy (pluss fravær...) og ikke godtar et brukket ben for å slippe gym. herregud, det er jo ikkje ditt problem, berre gje beskjed til personalet, kan hjelpe.. veit ikkje Hanne: Jævli bra Endret 18. september 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Og jeg foreslår igjen at vi setter strek. Ble vanskelifg å svare nå? Stikker ned en tur, harem Herregud...så utrolig patetisk. Jeg driter langt faen i hva du mener. Ikke første gangen du går etter meg tilsynelatende uten grunn Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Dilemma: Elling/Pulp Fiction elling. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du kan skippe en gymtime viss du ikkje er i god nok form til å prestera Spørs jo helt på læreren. Vet om en lærer som gir to anmerkninger per gang glemt gymtøy (pluss fravær...) og ikke godtar et brukket ben for å slippe gym. Jeg går GK, ikke u-skole. finnes ikkeno som heter meldingsbok hos oss. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Drit...nå har x'en hat følelser for en annen i noen uker og d kom fram i dag.. Ante meg egentlig.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Dilemma: Elling/Pulp Fiction elling. Haha, den var god, Pulp Fiction FOr Teh best! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Drit...nå har x'en hat følelser for en annen i noen uker og d kom fram i dag..Ante meg egentlig.. Det suger. En del. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du kan skippe en gymtime viss du ikkje er i god nok form til å prestera Spørs jo helt på læreren. Vet om en lærer som gir to anmerkninger per gang glemt gymtøy (pluss fravær...) og ikke godtar et brukket ben for å slippe gym. Jeg går GK, ikke u-skole. finnes ikkeno som heter meldingsbok hos oss. Meldingsbok må du nok kjøpe selv da vet du... Går selv grunnkurs, og har med melding til i morgen faktisk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er du pen, har du cola. Kom hit for en het natt. Har vann, og er ganske så alene. Hva gjør en kjekk gutt som deg på et forum som dette? Selger seg selv for Cola. *løpe på Esso og kjøpe en 6pack* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men da er From hell og without a paddle på plakaten :-) *poff* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 *løpe på statoil ( ) å kjøpe seg 2 6pakninger Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Drit...nå har x'en hat følelser for en annen i noen uker og d kom fram i dag..Ante meg egentlig.. Det suger. En del. Vurderer snart å bli aseksuell her. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Drit...nå har x'en hat følelser for en annen i noen uker og d kom fram i dag..Ante meg egentlig.. Det måtte komme, og det er sinnsykt kjipt. *føler med deg* planer om å tusle videre? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er du pen, har du cola. Kom hit for en het natt. Har vann, og er ganske så alene. Hva gjør en kjekk gutt som deg på et forum som dette? Selger seg selv for Cola. *løpe på Esso og kjøpe en 6pack* JA DØGNOPENT! *prompe ned til esso* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 *mimre tilbake sist halvåret på ungdomsskolen* hanne: gymlærer, jeg har litt vondt i magen gymlærer: har du mensen? hanne: ehh, joa gymlærer: åh ,jeg vet alt om menssmerter, du skal få slippe. veronica: jeg har også vondt i magen elena: JEG OGSÅ gymlærer:stakkars jenter, jeg føler med dere. standpunktkarakter i gym: 5 Om det er med tre jenter i klassen vår i gymmen er det et under! Jeg er den eneste jenta som har vært med i hver eneste gymtime, så sant jeg har vært på skolen og det har vært vanlig skoledag. Snakket med søsteren min på telefon nå (hun har flyttet ut), og jeg fikk vite at hun har både nummeret til daniel(sn) og ØB. Trygt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Check out min "art": http://img144.imageshack.us/img144/1655/untitled19ji1.jpg Flere enn meg som blir irritert av å se på det. Man klarer liksom ikke finne noe å fokusere på. Filter / Texture / Stained Glass + Filter / Blur / Gaussian Blur Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Drit...nå har x'en hat følelser for en annen i noen uker og d kom fram i dag..Ante meg egentlig.. Det suger. En del. Suger ja, men hey, hva kan man gjøre... Drit...nå har x'en hat følelser for en annen i noen uker og d kom fram i dag..Ante meg egentlig.. Det måtte komme, og det er sinnsykt kjipt. *føler med deg* planer om å tusle videre? Har tuslet videre...gjorde jeg på erm...fredagen...tror jeg... Dog, sårer litt å vite at hun har følelser for andre.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 *løpe på statoil ( ) å kjøpe seg 2 6pakninger Ser deg, og skal kjøpe 3 6pakninger og 1 Troika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg