Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Den så jeg for leeeenge siden. (På en lovlig førpremiere hos mine ekslusive filmvenner, så klart ) Var som om de hadde limt sammen to jævla dårlige episoder av Family Guy, holdt langt dårligere nivå enn resten av serien, som for øvrig er favorittserien min Hvordan sjekker man hvor mange som har postet i en tråd igjen? Endret 18. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 I ot baren. Også der som du ser antall innlegg på feks so4. Trykk der. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Goophy, hvorfor prøver du å skremme folk med Newton-Rhapsons-metode? Det var vel noe av det lettere vi var igjennom i 3MX ... Nei, bruk noen av de vanskelige integralene eller noe sånt. Godt å høre. Så de trigonometriske funksjonene er noe av det vanskeligste alikevel? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen som vet hvordan prøven som har erstattet pirquet fungerer? hvorfor ikke bare ta vanlig pirket ting? er vel ikke så farlig... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen som vet hvordan prøven som har erstattet pirquet fungerer? hvorfor ikke bare ta vanlig pirket ting? er vel ikke så farlig... De bruker den visst ikke lenger, man tar en sprøyte med det samme stoffet... Må si at jeg synes pirquet var greit jeg... Men bå får jeg en koselig sprøyte i stedet. Jaja. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvilke Søndagsfilmer går på Tv2 og NRK i dag? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Godt å høre. Så de trigonometriske funksjonene er noe av det vanskeligste alikevel? Det vil vel variere fra person til person hva som oppfattes som vanskelig, men etter det jeg har sett på pensumet så det vel ut som om det absolutt var noe av det som involverte den bratteste læringskurven. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Goophy, hvorfor prøver du å skremme folk med Newton-Rhapsons-metode? Det var vel noe av det lettere vi var igjennom i 3MX ... Nei, bruk noen av de vanskelige integralene eller noe sånt. Godt å høre. Så de trigonometriske funksjonene er noe av det vanskeligste alikevel? Hadde jo 3MX før sommerferien, det er kjempelenge siden. Derfor husker jeg ikke hva som var vanskeligst. Det eneste jeg husker var at det gikk i dass på den første prøven, for deretter å stabilisere seg på høye karakterer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvilke Søndagsfilmer går på Tv2 og NRK i dag? Elling 21-45 på tv2. Har cola abstinenser. Utbrent og skjelver. Og hodepine. Føkk! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvilke Søndagsfilmer går på Tv2 og NRK i dag? Hvor lat går det an å bli? www.nrk.no www.tv2.no Elling!? Dilemma: Elling/Pulp Fiction Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvilke Søndagsfilmer går på Tv2 og NRK i dag? Hvor lat går det an å bli? www.nrk.no www.tv2.no http://www.sol.no/underholdning/tv/guiden/ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ahh, no er eg rimeleg lei av: Serveren har for mye trafikk... Dere trenger bedre server Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Faen jeg har gym i morra tidlig. skal sykle og no greier. Har rimelig vondt i hodet og halsen :\ Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Faen jeg har gym i morra tidlig. skal sykle og no greier. Har rimelig vondt i hodet og halsen :\ Har du høyrd om meldingsbok? Du kan skippe en gymtime viss du ikkje er i god nok form til å prestera Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er du pen, har du cola. Kom hit for en het natt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er du pen, har du cola. Kom hit for en het natt. Eg er ikkje Fin/Pen, og har heller ikkje Cola, so sorry man, thats Disco! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sorry man, that's Rock 'n Roll! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du kan skippe en gymtime viss du ikkje er i god nok form til å prestera Spørs jo helt på læreren. Vet om en lærer som gir to anmerkninger per gang glemt gymtøy (pluss fravær...) og ikke godtar et brukket ben for å slippe gym. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er du pen, har du cola. Kom hit for en het natt. Har vann, og er ganske så alene. Hva gjør en kjekk gutt som deg på et forum som dette? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Check out min "art": Flere enn meg som blir irritert av å se på det. Man klarer liksom ikke finne noe å fokusere på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg