PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Han stakk jo av ganske fort, ut døren foran, ingen brød seg liksom. Fikk ingen sympatierklræinger eller noe, selvom det burde være ganske tydelig for alle hva han hadde gjort. Han stod og rotet i lommen min!! Han hadde tak rundt kortholderen min. Hva hadde du sagt i en sånn situasjon? Synes faktisk ikke bussjåføren skulle latt døren stå oppe, for uten å vite hva han heter eller noe, og siden han ikke fikk med seg noe, er det jo liten vits i å anmelde. Men det er sånne mennesker som gjør det uttrykt å dra rundt i hele Oslo. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg hadde iallefall knekt sammen ca ved "sporenstreks". Får være grenser til ordvalg da Joachim Er da nok å bare ta vekk hånda på'n å se stygt på han. Litt vanskelig i ditt tilfelle kanskje og slenge noen velretta gloser men. Endret 18. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg hadde iallefall knekt sammen ca ved "sporenstreks". Får være grenser til ordvalg da Joachim Hadde jeg hatt navn, og enda bedre, personnummer, ville han jo vært dratt inn på sekundet, eller "sporenstreks". Hva er galt med "sporenstreks"? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ingenting er galt med sporenstreks, bare at måten du streber etter å prate fint får deg til å høre ut som bestefaren min. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ingenting er galt med sporenstreks, bare at måten du streber etter å prate fint får deg til å høre ut som bestefaren min. Thank you Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg kom rett ut fra mormor, og mormor sier "beken" om bacon liksom. Og snakker en blanding av tysk, engelsk og norsk... Jeg sa vel rett og slett det som falt meg inn. men dette er nå en uke eller tre siden, og vi trenger neppe diskutere det i det vide og brede. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg kom rett ut fra mormor, og mormor sier "beken" om bacon liksom. Og snakker en blanding av tysk, engelsk og norsk... Jeg sa vel rett og slett det som falt meg inn. men dette er nå en uke eller tre siden, og vi trenger neppe diskutere det i det vide og brede. Jeg bryr meg ikke om deg, pengene dine, familien din, eller noe av det surret der. Men du trenger virkelig å revurdere synet ditt på andre mennesker. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Og jeg foreslår igjen at vi setter strek. (Jeg har faktisk en kommentar-funksjon i bloggen du kan bruke hvis du vil vise avsky. Og hvor jeg har sletteknapp. Bruk den om du skal mase sånn!) Endret 18. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Og jeg foreslår igjen at vi setter strek. Ble vanskelifg å svare nå? Stikker ned en tur, harem Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg sier "sporenstreks", det er et flott ord. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er gøy å si sånne fisefine ord bevvist. På samme måte som jeg kaller alt for koselig, festlig, artig osv. Altså i sammenhenger hvor andre ville brukt kult, tøft, klikka, osv. Lurer sannelig på om jeg må begynne å si sporenstreks Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Goophy, hvorfor prøver du å skremme folk med Newton-Rhapsons-metode? Det var vel noe av det lettere vi var igjennom i 3MX ... Nei, bruk noen av de vanskelige integralene eller noe sånt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg sier "sporenstreks", det er et flott ord. Det gjør jeg også. Ikke dønn seriøst, dog. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men herregud, jeg måtte jo prøve å ta litt kontroll over den typen. Men ingen hjalp meg... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg sier "sporenstreks", det er et flott ord. Det gjør jeg også. Ikke dønn seriøst, dog. What he said. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er gøy å si sånne fisefine ord bevvist. På samme måte som jeg kaller alt for koselig, festlig, artig osv. Altså i sammenhenger hvor andre ville brukt kult, tøft, klikka, osv. Lurer sannelig på om jeg må begynne å si sporenstreks Det har også falt meg inn at i enkete situasjoner er det hensiktsmessig å ta i bruk noen av de mer kompliserte delene av vårt ganske språk. Av årsaker som jeg ikke ønsker å belyse ytterligere, har dog denne måten å formidle et budskap på sine negative konsekvenser. Videre vil mottaker av budskapet ha mindre heldige tanker om formidleren, og endog se på vedkommende med et uforholdsmessig skarpt blikk. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Og jeg foreslår igjen at vi setter strek. Ble vanskelifg å svare nå? Stikker ned en tur, harem Herregud...så utrolig patetisk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen som vet hvordan prøven som har erstattet pirquet fungerer? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen som vet hvordan prøven som har erstattet pirquet fungerer? 3 innlegg til så har du 2000 i so4. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Weehee. om det ikke går til dundas er det 30 min til family guy the movie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg