Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Han stakk jo av ganske fort, ut døren foran, ingen brød seg liksom. Fikk ingen sympatierklræinger eller noe, selvom det burde være ganske tydelig for alle hva han hadde gjort. Han stod og rotet i lommen min!! Han hadde tak rundt kortholderen min. Hva hadde du sagt i en sånn situasjon?

Synes faktisk ikke bussjåføren skulle latt døren stå oppe, for uten å vite hva han heter eller noe, og siden han ikke fikk med seg noe, er det jo liten vits i å anmelde. Men det er sånne mennesker som gjør det uttrykt å dra rundt i hele Oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde iallefall knekt sammen ca ved "sporenstreks". Får være grenser til ordvalg da Joachim :grin:

Er da nok å bare ta vekk hånda på'n å se stygt på han. Litt vanskelig i ditt tilfelle kanskje og slenge noen velretta gloser men.

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Jeg kom rett ut fra mormor, og mormor sier "beken" om bacon liksom. Og snakker en blanding av tysk, engelsk og norsk... Jeg sa vel rett og slett det som falt meg inn. men dette er nå en uke eller tre siden, og vi trenger neppe diskutere det i det vide og brede.

Jeg bryr meg ikke om deg, pengene dine, familien din, eller noe av det surret der. Men du trenger virkelig å revurdere synet ditt på andre mennesker.

Lenke til kommentar
Er gøy å si sånne fisefine ord bevvist. På samme måte som jeg kaller alt for koselig, festlig, artig osv. Altså i sammenhenger hvor andre ville brukt kult, tøft, klikka, osv.

Lurer sannelig på om jeg må begynne å si sporenstreks :hmm:

Det har også falt meg inn at i enkete situasjoner er det hensiktsmessig å ta i bruk noen av de mer kompliserte delene av vårt ganske språk. Av årsaker som jeg ikke ønsker å belyse ytterligere, har dog denne måten å formidle et budskap på sine negative konsekvenser. Videre vil mottaker av budskapet ha mindre heldige tanker om formidleren, og endog se på vedkommende med et uforholdsmessig skarpt blikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...