Anette_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er forbannet på Linære harmoniske svingninger Bare vent til du skal lære om Newton-Rapson metoden og Simpson-metoden. <3 Hadde du det i fjor eller i år? Må muligens tilkalle deg for leksehjelp, så kan du poste bilde av bilen din før du stikker så øb blir glad Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Anette! Når i helvete har jeg kalt 3MX et helsefag?! For en eller to dager siden. Du spurte meg om noe greier, og jeg lurte på hvorfor i alle verden du spurte meg om det.. Også sa du at jeg hadde jo sånne helsefag som matte og fysikk og sånn.. Men det har jeg faktisk ikke, og jeg ville uansett ikke kalt det helsefag. Nå er ikke jeg helt med... I såfall beklager jeg, og legger meg helt flat. #MX er overhodet ikke noe helsesøsterfag, det er et fag jeg antagelig dropper selv fordi det skranter litt på evnene her i gården... Beklager veldig, hvordan jeg har fått 3MX til å bli et helsefag, det skjønner jeg ikke.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hadde du det i fjor eller i år? Må muligens tilkalle deg for leksehjelp, så kan du poste bilde av bilen din før du stikker så øb blir glad I fjor. Det er ikke min bil. Men må jo poste bilde av den før jeg skal kjøre. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 For å studere medisin må man jo ha MX - kanskje du bommet der og kalte det "helsefag"? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 For å studere medisin må man jo ha MX - kanskje du bommet der og kalte det "helsefag"? Ja, men det er meg bekjent langt fra det eneste 3MX er nyttig til. Antagelig kombinasjonen av FY og MX som har fått meg inn på de banene, jada, men jeg har da overhodet ikke ment noe negativt med det. Jeg legger meg altså helt flat om noen kan ha oppfattet det på noen annen måte. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 For å studere medisin må man jo ha MX - kanskje du bommet der og kalte det "helsefag"? Tror ikke det var sånn han mente det, for han sa det skikkelig nedlatende.. Og som bærumsgrammatikk sier: "Medisin og du er rålur!" Anyway så spiller det ingen rolle, bare irriterte meg over at han plutselig begynte å være frekk.. Goophy: Du må garantert hjelpe meg med det greiene der. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 FY og MX må man jo ha for å gå på omtrent hvilken som helst ingeniørlinje? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg er herved uten mobil. Jeg er herved snart uten mobil.. Den slår seg av når jeg ringer lenger enn 30 sekunder :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Goophy: Du må garantert hjelpe meg med det greiene der. Anytime kjære. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 For å studere medisin må man jo ha MX - kanskje du bommet der og kalte det "helsefag"? Tror ikke det var sånn han mente det, for han sa det skikkelig nedlatende.. Og som bærumsgrammatikk sier: "Medisin og du er rålur!" Anyway så spiller det ingen rolle, bare irriterte meg over at han plutselig begynte å være frekk.. Goophy: Du må garantert hjelpe meg med det greiene der. Jeg beklager for ørtende gang om du har oppfattet det nedlatende, men medisin er ikke noe for hvem som helst, som du selv påpeker. (Så lenge SV ikke får det som de vil, og gjør det og alle andre studier åpne). Har aldri ment å være frekk mot deg eller fagkombinasjonen din. (Men at jeg kan ha mobbet hjemstedet ditt, det kan jeg vel egentlig ikke nekte for...) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg har ikke hatt matte siden første, og da hadde jeg Y-matte. Jeg suger med tall. Kan verken gange eller dele.. heldigvis kan jeg andre ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jævla kø på wow! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Tydeligvis ikke, en av de dere vet, av fremmedkultur opprinnelse og BMW, stakk hodet ut og ropte "morrapuler" til meg. Jaha?! Det kan han selv være. LILLA BMW kjørte han faktisk! bwahaha , herlig Joachim "UNNSKYLD MEG, HERR NEGER, TROR DU JEG FÅR SE LEGITMASJONEN DIN, JEG ANMELDER DEG SPORENSTREKS" Hvorfor er ikke jeg er i nærheten når du sier slik? Må ha vært tidenes latterligste situasjon hvis du virkelig sa det. Endret 18. september 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 *Taco* have fun Ditto. Mett. Og litt syk... Lurer på om PC-en har smitta meg eller no, for jeg fikk dårlig syn i stad og så vondt i hode. Svært ulikt meg... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) diarè? :!: EDIT: hvordan skrives det? Endret 18. september 2005 av medlem-77217 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Tydeligvis ikke, en av de dere vet, av fremmedkultur opprinnelse og BMW, stakk hodet ut og ropte "morrapuler" til meg. Jaha?! Det kan han selv være. LILLA BMW kjørte han faktisk! bwahaha , herlig Joachim "UNNSKYLD MEG, HERR NEGER, TROR DU JEG FÅR SE LEGITMASJONEN DIN, JEG ANMELDER DEG SPORENSTREKS" Hvorfor er ikke jeg er i nærheten når du sier slik? Må ha vært tidenes latterilgste situasjon hvis du virkelig sa det Jeg prøvde liksom å skape litt interresse så noen kunne holdt ham igjen, han hadde altså hånden sin i lommen MIN. Tror du hadde fått rimelig panikk du også. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg for min del tviler på at du sa "herr neger" UTEN å bli dratt til. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg for min del tviler på at du sa "herr neger" UTEN å bli dratt til. Psssssh, ingen slår blondiner... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Genialt å si herr neger! Han er jo ikke en gang neger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg