Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Herregud, som dere tok på vei da. Er det noe mer avansert om jeg tar et bad enn at f.eks. ØB stikker på Esso eller Statoil eller hva det er?

Jeg har ikke nevnt noe om noe diamantvann, ei eller gullbadekar. Badekaret er av porselen. (OI!) Gud av meg. Hadde jeg lagt ut om det, hadde jeg kanskje forstått det. Og B|Real - hva gjør meg mer oppmerksomhetssyk enn at som i eksempelet over, at ØB drar til Esso?

ØB, dette er ikke ment for å sverte deg, bare så du er klar over det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skummel du er wh1te :p

Er forbannet på Linære harmoniske svingninger jeg da, har ikke fullført hverken a,b eller c på den oppgaven med det i innføringa jeg skriver.. Men skal heldigvis ikke leveres før på tirsdag så spør om hjelp på skolen imorra.

Er skikkelig stolt av at jeg for en gangs skyld har startet på en innlevering tidligere enn dagen før den skal leveres. :D

Lenke til kommentar
Jeg tror han parodierer stakkars Joachim  :no:

han kommer med mye bullshit da. Påstår jeg er fra lansbygda plutselig. Idioter kaller vi slike. :D

Du ba meg gå til morr (med to R-er :ermm: ) min, hva forventer du at jeg skal si da? :p

Er ikke veldig rart du får mye hets, har alltid vært positivt innstilt mot deg. Men de siste dagene har du rett og slett vært jævelig frekk så det har endret seg...

Samme hva vi prater om så skal du rakke ned på hvor jeg bor eller f.eks. hvilke fag jeg har på skolen. Det blir for dumt å kalle realfag helsefag, er ikke akkurat helsesøster fordi jeg har 3MX :ermm:

Lenke til kommentar
Anette! Når i helvete har jeg kalt 3MX et helsefag?!

For en eller to dager siden.

Du spurte meg om noe greier, og jeg lurte på hvorfor i alle verden du spurte meg om det.. Også sa du at jeg hadde jo sånne helsefag som matte og fysikk og sånn.. Men det har jeg faktisk ikke, og jeg ville uansett ikke kalt det helsefag.

Lenke til kommentar
Jeg tror han parodierer stakkars Joachim  :no:

han kommer med mye bullshit da. Påstår jeg er fra lansbygda plutselig. Idioter kaller vi slike. :D

Du ba meg gå til morr (med to R-er :ermm: ) min, hva forventer du at jeg skal si da? :p

Jeg skrev det med vilje ja for å prøve å få frem et lite poeng. Den påtatte dumheten din er bare så jævla irriterende. Begynner å snakke om morrpølse av alle ting. uff herregud

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Var faktisk jeg som hadde kjøpt den mobilen til henne. 3k kostet den meg. Det var ganske teit gjort av meg, skjønner jeg nå.

Knuste du hennes forrige også? :wow:

Nei, det var bursdagsgave fra meg.

Hun har to av den da, sykt nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...