PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tar et skjønnhetsbad! Villrose-bademelk! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kebab er ekkelt og suger.. Kebab er kjempegodt det da. Nå har jeg vært våken siden elleve, mens Stine fortsatt ligger nærmest på meg og sover. Vekk henne? Eventuellt kan du tegne på henne, eller farge håret. Tegnet på noen i går jaja, gjør matteinnføring nå jeg. Trigometriske funksjoner suger,men ifølge læreren er det det vanskeligste kapitelet i 3MX så da overlever jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tar et skjønnhetsbad! Villrose-bademelk! Lavendel-bademelk instead! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tar et skjønnhetsbad! Villrose-bademelk! Lavendel-bademelk instead! Kan du ikke forstå at folk gir faen i om du bader i gullbadekar med diamantvann eller om du bader i en sølepytt? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tar et skjønnhetsbad! Villrose-bademelk! Lavendel-bademelk instead! Den nye duften fra Joen Cleude? Den er bare så digg. Løsner porer og gjør deg så mye mindre statisk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tar et skjønnhetsbad! Villrose-bademelk! Lavendel-bademelk instead! Kan du ikke forstå at folk gir faen i om du bader i gullbadekar med diamantvann eller om du bader i en sølepytt? Han får jo oppmerksomhet for det... Du ha han nettopp den oppmerksomheten han ville ha.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tar et skjønnhetsbad! Villrose-bademelk! Lavendel-bademelk instead! Kan du ikke forstå at folk gir faen i om du bader i gullbadekar med diamantvann eller om du bader i en sølepytt? Jeg digger badesalt. Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Prøver å få spilt litt WoW, men nå var det 613 i kø. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tar et skjønnhetsbad! Villrose-bademelk! Lavendel-bademelk instead! Kan du ikke forstå at folk gir faen i om du bader i gullbadekar med diamantvann eller om du bader i en sølepytt? Om han hadde badet i en sølepytt hadde det vært j#### interesant ¨ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Siden det var så mye snakk om mat Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 ...Akkurat så lenge klarte jeg å holde meg unna SO. Jaja. -- Rozsenborg? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg passer unger i kveld. Skulle ønske folka på jobben kunne fått ræva i gir å frest den blokka til meg nå! Har lyst til og game! Mye forumtrafikk også Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeeej.. jeg har familiebesøk.. KAKE!! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tar et skjønnhetsbad! Villrose-bademelk! Lavendel-bademelk instead! Kan du ikke forstå at folk gir faen i om du bader i gullbadekar med diamantvann eller om du bader i en sølepytt? Kom fra hun som ikke gjør annet enn å syte og huffe og pese og snakke om Harry Potter. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tar et skjønnhetsbad! Villrose-bademelk! Lavendel-bademelk instead! Den nye duften fra Joen Cleude? Den er bare så digg. Løsner porer og gjør deg så mye mindre statisk! Hørt på no reklameting nå eller? :!: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tror han parodierer stakkars Joachim Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Såpe og vann = rein. end of story. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg tror han parodierer Joachim No shit, Sherlock? Endret 18. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tror han parodierer Joachim No shit, Sherlock? Slått deg at ikke alle forstod det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg