Staalkontroll Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 1 stk pizza bestilt Holy fuck så dyrt! Jeh...bare så du vet det, jeg BADER i penger Men what the hell, mor å dama er dratt på resturant UTEN meg... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Fortsatt fuckings dyrt. Peppes er monsteroverprisa, ikke er det noe god pizza heller. Edit: Jeg bader også i penger, men gidder fortsatt ikke kjøpe pizza til over 200,-. Endret 18. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ja. Pleier å gi dem 300 kroner. Tyrkerne som jobber på sjappa oppi her blir i ekstase Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Pepper er monsteroverprisa, ikke er det noe god pizza heller. Kunne fint bestilt en pizza til 150 ink. levering...men helvette heller, orker ikke å sitte 10 minutter med en eller anna pakistaner å forklare hva pepperoni er Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Haha, ja, du sier noe der. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Pepper er monsteroverprisa, ikke er det noe god pizza heller. Kunne fint bestilt en pizza til 150 ink. levering...men helvette heller, orker ikke å sitte 10 minutter med en eller anna pakistaner å forklare hva pepperoni er Er du ikke kokk, da, mann? erm, nei, det var vel han trønderen det :/ Endret 18. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er du ikke kokk, da, mann? Jeg var Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Morr? Sognemorr? Morrpølse? Vi har ikke noe sånt nå. Det haster, og JA, jeg vet at gjess er flertall av gås... Gud ass Ja faktisk. Morr di, og nå skal jeg faktisk æta Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Morr? Sognemorr? Morrpølse? Vi har ikke noe sånt nå. Det haster, og JA, jeg vet at gjess er flertall av gås... Gud ass Ja faktisk. Morr di, og nå skal jeg faktisk æta Hæst. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Morr? Sognemorr? Morrpølse? Vi har ikke noe sånt nå. Det haster, og JA, jeg vet at gjess er flertall av gås... Gud ass Ja faktisk. Morr di, og nå skal jeg faktisk æta Hæst. En som har skjønt det Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hæstepizza! Yeah Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har bestilt fra Pizza og Kinamatekspressen to ganger hos en venn. De kom for sent første gangen, men fordi det var "datasystemet" fikk vi da til en avtale om "30 %" avslag på neste bestilling... Yes... Vi tar tiden på ham, og han typen kom søren meg 2 minutter før det hadde gått en time. Han fikk ikke mye tips, og vi insisterte på å betale ham med en del kronestykker. "okey, det er greit" sa han på sitt gebrokne norsk, og fikk vel egentlig 10 kroner mindre enn hva han skulle ha. Men komme to ganger for sent... Det liker vi ikke! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 1 stk pizza bestilt Hvor fra? Peppes Pizza, ikke den beste...men i det minste slipper jeg å prate med folk over telefonen....*være redd for folk* *Raaarrw sier magen min nå, den gleder seg til besøk* Magefyll. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Morr? Sognemorr? Morrpølse? Vi har ikke noe sånt nå. Det haster, og JA, jeg vet at gjess er flertall av gås... Gud ass Ja faktisk. Morr di, og nå skal jeg faktisk æta Morrpølse er et blandingsprodukt, så vidt jeg husker fikk jeg sjokk da jeg leste hva det inneholdt, er mye innmat fra dyr og sånn... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Morr? Sognemorr? Morrpølse? Vi har ikke noe sånt nå. Det haster, og JA, jeg vet at gjess er flertall av gås... Gud ass Ja faktisk. Morr di, og nå skal jeg faktisk æta Morrpølse er et blandingsprodukt, så vidt jeg husker fikk jeg sjokk da jeg leste hva det inneholdt, er mye innmat fra dyr og sånn... Så det ut som jeg skrev morrpølse? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hæstepizza! HÆSTEPÆSTEPIZZA. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Da var pizzaen her, og den smakte GODT Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 N00b. Jeg skal råne ned og kjøpe om 20 min. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Morr? Sognemorr? Morrpølse? Vi har ikke noe sånt nå. Det haster, og JA, jeg vet at gjess er flertall av gås... Gud ass Ja faktisk. Morr di, og nå skal jeg faktisk æta Morrpølse er et blandingsprodukt, så vidt jeg husker fikk jeg sjokk da jeg leste hva det inneholdt, er mye innmat fra dyr og sånn... Så det ut som jeg skrev morrpølse? Morrpølse lages vel av morr? Men du som er fra landsbygden vet vel sikkert det bedre enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg