Neptun_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Må man være nerd for å spille...? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har da vel ikke fått sengelappen, ble 15 i dag. Slapp tidlig fra skolen, så jeg er hjemme og har ingenting å gjøre. Stereoanlegget mitt er ødelagt! Må få sendt det inn snart. Kan ikke høre på musikk ffs! Herr Brun Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Neptun_ Nei, men er man en spillenerd vet man eksempelvis hvilket spill fra 1992 som hadde en enkel rosa pixel i høyre hjørne nede på 45. frame i åpningsfilmen Omtrent slikt som at Pondus er fotballnerd Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ahh.. Da har man endelig stått opp *mårratryne*.. Hehe, fikk bilde av dama i sted, hun hadde vært hos frisøren i går, og hun hadde den værste sovesveisen jeg har sett på år og dag. Lurer på om jeg skal race nedover til Sentrum på Corvetten min og kikke litt i utstillingsvinduet til Høy Puls og se på den pene Monkeybiken jeg får i morgen .. Også må jeg såklart sitte utenfor VGS og vente til folk slutter for dagen. Kansje stikke på en butikk og kjøpe meg et par Tine Is-Kaffe Cappucino's. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Endelig hjemme fra skolen. Fikk fri tysken, noe som gjør at jeg er ferdig med tysken for i år, bare et år igjen. (c-språk) Uansett, er i uvanlig godt humør i dag, kan ha noe med at jeg fikk 5 på muntlig høring i Geografi? noe som gjør at jeg får 5 på vitnemålet i faget *superfornøyd* Så, la oss slappe av å nyte dagen. Bare en, eeen fuckings skoledag igjen av VK1 Hohoho..... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 *vært på sesjon og er blitt erklært "ikke tjenestedyktig"* *ta en seiersdans* Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 *vært på sesjon og er blitt erklært "ikke tjenestedyktig"* *ta en seiersdans* Er det noe å rope hurra for da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 *vært på sesjon og er blitt erklært "ikke tjenestedyktig"* *ta en seiersdans* Haha, nice! Om du ikke har/hadde spesielt lyst inn, så er det vel kos å ikke bli tjenestedyktig. Uansett hva de som har vært inne vaser om alt man går glipp av og slikt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg ble erklært "ikke tjenestedyktig" jeg også.. Riktignok er det en liten stund siden jeg var på sesjon og pokker så kjedelig det var Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 *vært på sesjon og er blitt erklært "ikke tjenestedyktig"* *ta en seiersdans* Nice! Hvordan slapp du unna? Når jeg skal inmn så skal jeg være udugelig. PC: Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 blir man ikke tjeneste dyktig hvis man ser dårlig? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 blir man ikke tjeneste dyktig hvis man ser dårlig? Da hadde en tredje del vært hjemmesittende.. Briller vet du.. Linser osv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) blir man ikke tjeneste dyktig hvis man ser dårlig? Kommer an på hvor dårlig man ser. Er man halvblind, så er det mulig man slipper, men om man bruker briller eller lignende, så er ikke det noe problem. Man slipper dog ikke inn som pilot og lignende med synsforstyrrelser (mulig det går med små forstyrrelser). Hoho, knall! Sitter på jobb, har opplæring og sitter på et kontor bak skrankene, så kom det ei dame og skulle bone gulvet, så da fikk jeg beskjed om at jeg kunne surfe den halve timen det tok bør boninga tørka.. Endret 26. mai 2005 av Marvil Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) @kd: Eksamen i 9. klasse? Hva slags skole går du på? Og når har jeg sagt at jeg er en lusen niendeklasse-elev? Det er klart jeg vet at @kd'en er mer enn 9.klassing. Hehe. Kom opp i samfunnsfag i fjor, da fikk jeg 6. ^^ Der sa du at du har hatt eksamen _i fjor_ --- Jeg ble pulende lurt til middag i dag.Lutfisk entret min munn :!: --- Ferdig med kjemi for i år! Føles bra. Aldri åpne boka mer. Men det triste er at i morgen må jeg begynne å lese fysikk. edit: La til litt Endret 26. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 10 minutter til jeg låser døra, slukker lyset, skrur av mobilen, logger av msn, skrur opp anlegget og setter meg i senga med popcorn og juice, og de to siste episodene av lost..!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 *vært på sesjon og er blitt erklært "ikke tjenestedyktig"* *ta en seiersdans* Nice! Hvordan slapp du unna? 1. Astma 2. Allergi + litt mer utdypning på det. 9/9 syn 9/9 hørsel Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Jeg fikk 70% riktig på en selvrettende prøve i 4 kapitler i økonomi! Jeg er så glad! Gratuler meg gjerne Endret 26. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 70% er bra Men hva i h*lvete er sengelappen?! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 10 minutter til jeg låser døra, slukker lyset, skrur av mobilen, logger av msn, skrur opp anlegget og setter meg i senga med popcorn og juice, og de to siste episodene av lost..!! Heldiggris Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 *vært på sesjon og er blitt erklært "ikke tjenestedyktig"* *ta en seiersdans* Nice! Hvordan slapp du unna? 1. Astma 2. Allergi + litt mer utdypning på det. 9/9 syn 9/9 hørsel Hvor kraftig astma? Hvor kraftig allergi? Jeg har elendig hørsel. Slipper sikkert unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg