Roberto Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Lykke til Pelle. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) *slettet* Endret 18. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nødhjelp får gå i SO4 synes jeg. Hvordan laste ned de av sangene til Skymarshall som har æ, ø og å i seg? Skrive noe kjempelurt her for at posten virker lovligere: Mistenker at jeg blir oppringt midt på natta i natt, jeg som trenger søvnen min! whinerz? Joa. Men får 404 på alle sanger med æ, ø og å i seg. JA tenkte jeg skulle besvare den der bedre sent enn etter kveldsmat jeg; JA jeg har kødda til noe av downloadinga, og JA jeg retter på det meste der nå. Jeg har aldri påstått at jeg er noen proff webdesigner og er rett og slett UFATTELIG forvirra enkelte ganger når jeg sitter å måper inn i den rørete koden min... ... men det funker - og snart funker det mer ... Godt å høre. Som du kanskje så fikk jeg lasta ned sangene med Firefox, og har dermed ikke lidd noen nød når det kommer til musikk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 God mornings. <np> One Piece - Run! Run! Run! :!: Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skal spille innefotballturnering i dag. Vi kommer til å bli knust, siden vi meldte oss på den "proffe" ligaen. Anyways, jeg kommer tilbake med rapporter derfra. Jeg følger deg hakk i hel Siden vi meldte oss på i den morsomme ligaen skal vi spille sluttspill i dag Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Å, jeg er trøtt. Har ikke sovet siden fredag... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 *gjespe* Hvordan i all verden har det seg at jeg våkner etter bare 8 timers søvn i helgene, når det er et ork å komme seg opp etter 9 timer i uka? Skal vedde på at det er noen som gjør det med vilje Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 *gjespe*Hvordan i all verden har det seg at jeg våkner etter bare 8 timers søvn i helgene, når det er et ork å komme seg opp etter 9 timer i uka? Skal vedde på at det er noen som gjør det med vilje Artig poeng. Har stussa over det selv. I går var jeg lys våken etter 6 timers søvn. Jeg måtte tvinge meg til å sove mer. Kanskje det har en sammenheng med at kroppen vet hvilke dager du har fri og ikke. Så når du ikke har fri vil den ikke stå opp, mens når det er fri vil den gjerne det. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 *gjespe*Hvordan i all verden har det seg at jeg våkner etter bare 8 timers søvn i helgene, når det er et ork å komme seg opp etter 9 timer i uka? Skal vedde på at det er noen som gjør det med vilje Artig poeng. Har stussa over det selv. I går var jeg lys våken etter 6 timers søvn. Jeg måtte tvinge meg til å sove mer. Kanskje det har en sammenheng med at kroppen vet hvilke dager du har fri og ikke. Så når du ikke har fri vil den ikke stå opp, mens når det er fri vil den gjerne det. det der høres bra ut. Kanskje det er en konspirasjon av skolen og jobben så de har planta en liten "ikke sove" chip i deg. etter å ha gassa deg første dagen du kom på jobb\skole. eller enda bedre, Alle sykehusene er sikkert inne i dette. De planter chip'en når du blir født! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg våkner også etter alt for lite søvn i helgene. Får ikke sove videre heller. Er altfor rastløs! Sov under seks time i natt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Mamma sier jeg må bli med til farmor og farfar, fordi de har besøk av no kusiner osv av meg. blæ de kan dra dit peppern gror. jeg vil ikke være med. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Mamma sier jeg må bli med til farmor og farfar, fordi de har besøk av no kusiner osv av meg. blæ de kan dra dit peppern gror. jeg vil ikke være med. Er det nok som skjer hjemme til at du vil skuffe familien din? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skuffe? de er pain in the ass, og det er alltid kjedelig der borte. var ikke lenge siden vi så de igjen heller. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 "God" morgen. Drittmorgen. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 neida synes det var en overaskende fin morgen jeg, skal prøve å få med meg jentene til å se på russebil idag.. Sky: Møtte Lemmen på fest i går!! Han kjente meg igjen og sånn Hvorfor var ikke du der? Henrik og Gjermund var og der... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ok da, nå er morgenen grei nok. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Noen som veit hva denna sangen heter? http://www.home.no/mangadbz/VLB_0001.zip Om detta er support eller no sånt, så skal jeg fjerne det. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oje! I dag skal jeg råne til Nittedal! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Come bore with me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg