Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nødhjelp får gå i SO4 synes jeg. Hvordan laste ned de av sangene til Skymarshall som har æ, ø og å i seg?

Skrive noe kjempelurt her for at posten virker lovligere:

Mistenker at jeg blir oppringt midt på natta i natt, jeg som trenger søvnen min!

whinerz?

Joa. Men får 404 på alle sanger med æ, ø og å i seg.

JA tenkte jeg skulle besvare den der bedre sent enn etter kveldsmat jeg;

JA jeg har kødda til noe av downloadinga, og JA jeg retter på det meste der nå.

Jeg har aldri påstått at jeg er noen proff webdesigner og er rett og slett UFATTELIG forvirra enkelte ganger når jeg sitter å måper inn i den rørete koden min...

... men det funker - og snart funker det mer ... :blush:

Godt å høre.

Som du kanskje så fikk jeg lasta ned sangene med Firefox, og har dermed ikke lidd noen nød når det kommer til musikk.

Lenke til kommentar
*gjespe*

Hvordan i all verden har det seg at jeg våkner etter bare 8 timers søvn i helgene, når det er et ork å komme seg opp etter 9 timer i uka?

Skal vedde på at det er noen som gjør det med vilje :sleep:

Artig poeng. Har stussa over det selv. I går var jeg lys våken etter 6 timers søvn. Jeg måtte tvinge meg til å sove mer.

Kanskje det har en sammenheng med at kroppen vet hvilke dager du har fri og ikke. Så når du ikke har fri vil den ikke stå opp, mens når det er fri vil den gjerne det. :hmm:

Lenke til kommentar
*gjespe*

Hvordan i all verden har det seg at jeg våkner etter bare 8 timers søvn i helgene, når det er et ork å komme seg opp etter 9 timer i uka?

Skal vedde på at det er noen som gjør det med vilje :sleep:

Artig poeng. Har stussa over det selv. I går var jeg lys våken etter 6 timers søvn. Jeg måtte tvinge meg til å sove mer.

Kanskje det har en sammenheng med at kroppen vet hvilke dager du har fri og ikke. Så når du ikke har fri vil den ikke stå opp, mens når det er fri vil den gjerne det. :hmm:

det der høres bra ut.

Kanskje det er en konspirasjon av skolen og jobben

så de har planta en liten "ikke sove" chip i deg.

etter å ha gassa deg første dagen du kom på jobb\skole.

eller enda bedre, Alle sykehusene er sikkert inne i dette.

De planter chip'en når du blir født!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...